Capitolul 3

413 45 0
                                    

Sa mai dus o zi asteptand ca fiica noastra sa se trezeasca, inca asteptam cu sufletul la gura marea veste.

- Buna ziua domnule Radulescu! Fiica dumneavoastra sa trezit si intreaba de parintii ei. Puteti merge la ea, aveti voie numai 10 minute, nu o obositi prea tare.

- Multumim mult domnule doctor! Acum venim!

- Ai vazut dragul meu, fata noastra si.a revenit! E bine!

- Am vazut draga mea! Haide sa vedem ce face si cum se simte Eli a noastra!


- Draga tati cum te simti?

- Ah tati! Ma doare tot corpul! Ah! Parca ma lovit un tren!

- Frumoasa mea!

- Mi.a amortit spatele tati! Ma poti intoarce nitel?

- Nu fetita mea! Mai suporta asa, nu e bine deocamdata sa te intorci!

- Bine tati, intreaba mami doctorul cand ma pot da jos, eu nu vreau sa mai stau aici!

- Ai rabdare iubita mea, o sa il intrebam imediat ce ne vom intalni cu el!

- Eli draga noastra fetita! Noi acum trebuie sa iesim, nu putem sta mult si nici tu nu te obosi.

- Mama ce sa intamplat cu cel care ma accidentat?

- Acum cateva zile a iesit din spital si...

- Doamna, domnule Radulescu vizita sa incheiat!

- Bine doamna asistenta. Acum iesim! Draga Eli nu te obosi, incearca sa te odihnesti!

- Bine mama, aveti grija de voi!


- Unde crezi ca te duci?

- Ma duc sa imi vad viitoarea sotie, domnule Radulescu!

- Nu intra! Ea sa trezit si nu stie nimic, nici macar ca nu mai poate merge, cu atat mai putin faptul ca o vom marita cu vinovatul accidentului.

- Bine! Momentan nu intru, dar ar fi bine sa ii spuneti cat mai repede! Vreau sa ii fac investigatiile cat mai repede.

- Te grabesti sa scapi de ea si de constiinta care te chinuie?

- Nu ma grabesc, vreau doar sa ii redau viata care o avea, cine a zis ca nu o vreau, cine stie, poate m.am indragostit de ea si nu ii voi mai da drumul.

- Tu! Nu ma face sa rad...tu baietasul care aparea prin toate ziarele de scandal facand mereu cate o prostie, vrei sa spui ca te.ai cuminti acum?

- Poate da, poate nu, mai vedem!

- Te rog baiete, pleaca de aici! Nu ne ingreuna situatia si mai tare!

- Bine doamna plec, dar ma voi intoarce!

- Unul ca tine trebuia acum sa nu umble pe aici trebuia sa fie la racoare!

- Gata Florian gata! Lasa.l! Si asa viata cu ea ii va fi o inchisoare!


- Buna seara! Domnul doctor Damian va cheama la el in cabinet!

- Buna seara! Acum venim!


- Buna seara!

- Buna seara! Luati loc va rog! Vreau sa vorbim despre starea Elizei si despre a ii spune despre diagnostic.

- Domnule doctor fata noastra in afara de invaliditate mai are ceva?

- Doamna Radulescu, fata dumneavoastra e bine, in afara de faptul ca nu poate merge, se putea fi si mai rau, dar a avut noroc ca a purtat centura de siguranta.

- Cum adica putea fi si mai rau?

- In sensul ca de nu purta acea centura azi putea fi ori inmormantata ori sa fi avut si alte traumatisme grave la cap, putea avea amnezie sau alte lucruri, dar fiica dumneavoastra sa dovedit a fi o adevarata luptatoare!

- Asa e domnule doctor!

- Si acum ce e de facut?

- Domnule Radulescu, maine dimineata trebuie sa mergem sa ii spunem, altfel va descoperi ea si va fi mai rau, deja ma tot intreaba cand se poate intoarce pe o parte ca se simte amortita. O cred, dar nu am dat voie nimanui sa o intoarca din cauza ca ar putea descoperii.

- Bine domnule doctor asa vom face!


Dimineata

- Nu nu nu nu nu poate fi adevarat! Nu eu nu pot sta ca o invalida! Nuuuuu! Faceti ceva, vreau sa merg din nou, am atatea visuri, nu pot sa renunt la ele acum! Nu acum! De ce eu? Nenorocitul! Sper sa putrezeasca in inchisoare! Mama, tata vreau sa merg vreau sa fiu eu din nou. Sti ca iubesc masinile, plimbarile, sti ca ador sporturile, sti ca eu concurez la innot, nu pot renunta aici si acum. Sti care e visul meu de a deveni cea mai bina innotatoare si de a pleca in strainatate la studii. Sti ca vreau sa studiez dreptul. Am doar 20 de ani si o multime de vise neimplinite. Va rog ajutati.ma!

- Va voi lasa 10 minute cu fiica dumneavoastra apoi asistenta ii va face un calmant.

- Multumim domnule doctor!

- Fata mea noi nu putem sa te ajutam cu mare lucru. Ne trebuie mai bine de 100.000 de euro sa te ducem in strainatate pentru operatii. Nici daca am vinde tot ce avem nu ajungem la banii aia.

- Si eu ce voi face tata? Ce voi face acum cu niste picioare care nu ma ajuta cu nimic. Mai bine muream!

- Nu fata mea! Nu zice asa ceva, noi trebuie sa iti mai spunem ceva!

- Ce mama ce mai am?

- Nu mai ai nimic doar ca trebuie sa iti spunem ca exista o salvare sa oferit cineva in schimbul a ceva. Si mama incepe sa imi povesteasca ce pact au facut cu dobitocul care ma accidentat.

- Voi sunteti nebuni? Eu sa ma marit cu tampitul ala? Nu nu mai bine raman asa!

- Fata mea ai o sansa, dupa ce se termina cosmarul ingrijirii si operatiilor, dupa ce iti revi poti divorta. Nu ai nicio obligatie fata de el, cosmar va fi pentru el sa se lupte cu tine. Si oricum chiar de nu am fi acceptat asta el tot scapa. Ei au bani iubita mea, au putere. Decat sa scape nepedepsit mai bine asa.

- Bine mama accept, dar am sa ii fac viata un calvar acelui nenorocit.

Iubire invalidaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum