- Vom merge la Johns Hopkins Hospital din Baltimore, SUA si vom merge toti trei, in mana am doar doua bilete, cel de.al treilea il vom lua maine, iar duminica plecam. Deja am vorbit cu un doctor de acolo si ne asteapta luni dimineata la prima ora.
- Multumesc mult Cris! Dar acela e cel mai scump spital, am auzit despre el!!!
- Nu conteaza iubito, vreau sa te vad pe picioarele tale, apoi vom vedea, nu iti face griji de bani, daca nu as fi avut nu te.as fi dus.
- Domnule Cristian dar de ce trebuie sa merg si eu?
- Angi imi esti draga si chiar avem nevoie de o a treia persoana si aceea esti tu. Deci poti merge cu noi?
- Bine dragii mei! Imi voi face si eu bagajele si voi merge cu voi!
- Multumim Angi!
- Nu aveti pentru ce dragii mei! Eu acum va las cu ale voastre aici si plec sa fac mancarea ca altfel la cine stam si ne uitam la farfurii! Spune ea razand si se facu nevazuta pe usa.
- Eliza, esti fericita ca duminica vom pleca sa te faci bine?
- Sunt foarte fericita, multumesc Cris!
El statea langa mine, eu aveam scaunul cu rotile langa pat, iar pe pat pe un colt statea el. Ma mangaia usor pe par si privesc in ochii sa ca isi doreste sa ma sarute, vreau sa incerc sa il las sa se apropie de mine, vreau sa vad ce simt daca il las sa ma sarute. Se apropie usor de buzele mele, eu il privesc fara ai zice ceva, dar brusc se ridica.
- Ce sa intamplat?
- Imi incercam norocul, dar stiu ca ar fi in zadar!
- Poate nu e! Chiar vreau un sarut, vreau sa vad ce simt dupa atat timp, iti cer eu acum un sarut, mi.l poti da?
El ramane uimit, nu ii venea sa creada ca tocmai eu cer asa ceva, nu mai sta mult pe ganduri si vine catre mine si ma saruta cu multa pasiune si iubire. Si eu simt cum ma las dusa de val, cum caut sa prelungesc acel sarut, dintr.o data parca as vrea sa nu se mai termine, dar deodata intervine din nou ratiunea si parca imi sopteste ,, cum te poti sarut cu cel care te.a adus in starea asta?" si sarutul il intrerup brusc, tot eu cea care cauta sa il prelungeasca.
- Iubito acum stiu ca si tu simti ceva pentru mine! Spuse el cu o sclipire in ochi si parca ii venea sa topaie de fericire, dar ratiunea ma impinge sa ii tai craca de sub picioare.
- Cred ca doar ti sa parut! Eu nu am simtit mare lucru! Ma uimesc si pe mine cum pot sa mint, stiu sigur ca am simtit ca vreau mai mult, dar daca gresesc? Ce sa fac? Nu stiu...ma omoara, inima mea se cearta cu ratiunea si eu parca inebunesc. Sunt furioasa pe mine si neputinta mea. Ma uit la el si citesc in ochi lui dezamagire dar in acelasi timp si necrrdinta.
- Ma minti! De ce ma minti Eli? De ce? Stiu sigur ca si tu simti ceva pentru mine!
- Nu....te rog lasa.ma singura!
- Bine Eli! Dar vezi ca peste o ora vor veni prietenii nostrii! El pleaca, iar in urma lui tranteste usa.
Eu raman cu privirea fixa spre usa, crezand ca a plecat de tot incep si gandesc cu voce tare.
- Ah! Ce am facut??? De ce am mintit Doamne??? Pe cine mint si de ce ??? Eu simt ceva pentru el, chiar simt iubire, cred ca ma voi indragosti de cel ce ma adus in starea asta!!! De ce nu i.am spus? De ce contiunui sa il chinui?? Zilele trecute pur si simplu mi.am batut joc de el, azi sa vazut clar ca il vreau dar i.am spus nu. Offff ratiunea mea si inima asta nu se inteleg deloc bine!!! Deloc...deodata Cristian intra pe usa furios.
- Am auzit tot Eliza, stiu ca te macina faptul ca eu sunt ala care te.a adus in halul asta, dar la dracu Eliza, nu am vrut, te iubesc, m.am indragostit ca un prost nebun ce sunt de tine, nu ma mai chinui asa, ca nu mai rezist Eliza. Eu te ajut cum stiu mai bine sa iti fie bine, stiu ca totul e din vina mea si viata ti.am dat.o peste cap, dar azi iti cer si eu tie ajutorul ca nu mai pot. Ori incetezi cu batjocura si mergem amandoi unde am planuit, ori eu ma predeau singur la politie si se vor ocupa ai mei de tine. Alege odata la dracu ca nu mai pot!!! Se pune in genunchi in fata mea si incepe sa planga, inganand cuvintele ,, nu mai pot".
Acum sincer ma doare sa il vad asa, ma deplasez usor cu scaunul catre el, ii dau palmele de pe fata la o parte si ii sterg lacrimile.
- Cris, eu...eu...eu nu vreau sa patesti ceva, recunosc simt ceva dar nu stiu ce, dar e ceva de bine, accidentul asta ne.a distrus vietile amandurora, ne e greu si va fi si mai greu, dar iti promit ca voi face tot posibilul sa incetez. Ok?
- Ok iubita! Apoi se ridica, ma ia in brate de pe acel scaun si ma duce in pat, unde se baga si el, incepem sa ne sarutam usor usor, simt mana lui cum aluneca pe corpul meu usor, simt fiori stranii, e prima data cand sunt cu un baiat in pat si face acele gesturi, usor ii simt palma calda pe pielea mea pe sub tricou, isi face drum catre sutien, tresar si el se opreste.
- Vom face asta cand tu te vei simti pregatita, iarta.ma , ma luat valul!
- Vreau ca zilele astea pana vom pleca sa o facem, nu stiu ce se va intampla dupa operatie asa ca vreau sa se intample, mai vreau sa sti ca esti primul, nu stiu nimic despre viata sexuala.
- Ok iubita mea! Pai atunci vom mai vorbi diseara despre asta, acum mai sunt 10 minute si trebuie sa vina prietenii nostrii. Ok?
- Da Cris!
Ne sarutam lung, apoi el ma pune in scaunul cu rotile si plecam in sufragerie unde ii intampinam pe Alina, Darius si Alexandru.
CITEȘTI
Iubire invalida
RomansaO fata ramane invalida in urma unui accident de masina din cauza unui sofer beat, un baiat de bani gata care crede ca totul in lumea asta i se cuvine. Insa accidentul schimba atat viata fetei cat si viata baiatului. Oare fata va mai fi privita de to...