Dupa nunta
Nunta a trecut repede, pentru mine a fost plictisitoare si obositoare. Ma surprins cel mai tare momentul cand trebuia sa facem dansul mirilor, eu am vrut sa renunt la acel moment, dar Cristian nu sa lasat asa ca ma luat in brate si tot cantecul ma tinut in brate si a dansat asa, a dansat pentru amandoi. Pe multa lume am vazut foarte uimita, pot spune ca in cadrul nuntii mele am auzit chiar si vorbe destul de rele, oameni fara scrupule, au venit doar din curiozitate sa vada si sa barfeasca pe Cristian, unii au venit pentru convingere sa vada ca nu viseaza ca marele Marinescu Cristian se insoara cu victima lui invalida. Altii au venit pur si simplu pentru a se distra la o petrecere, iar altii din obligatie. Acum astept cuminte in camera pe pat, butonand telecomanda sa vina Cristian cu vestile despre spitalul la care vom merge.
- Alo! Mama ce faci?
- Alo! Eli! Scumpa mea! Bine draga mea, chiar eram cu gandul la tine! Cum se comporta Cristian? Unde stati?
- Ma bucur mami ca te gandeai la mine! Cristian e la el in birou cercetaza niste oferte de la niste spitale din afara! Se poarta momentan foarte frumos, si stam singuri intr.o vila in Pipera.
- Vai draga mea, acolo e plin de oameni cu bani! Ai vazut vreo vedeta?
- Nu am fost atenta mama! Stiu ca e cartier de oameni bogati mama, Cristian ce ti se pare ca e?
- Asa e draga mea! Cu ai lui ai mai luat legatura?
- Ieri a venit mama lui si a adus o bucatareasa/menajera si ce mai o face ea, din cate am inteles e multifunctionala si a fost bona lui Cristian, doamna Angi, asa ii zice!
- Nu a vorbit cu tine?
- Am vorbit foarte putin, era grabita sa ajunga la o conferinta in Italia a doctorilor de familie!
- Bine fetita mea! Sa ma anunti cand hotaraste Cristian unde te duce! Ok?
- Da mami te voi anunta!
Mama inchide telefonul spunand ca trebuie sa plece si ea la serviciu, Alina mi.a dat mesaj ca pe seara vine cu Alex si Darius pe la noi si ca Cristian deja stie. Televizorul ma plictiseste de moarte, Cristian nu se mai hotaraste o data, studiaza de trei zile oferta tuturor, da telefoane in stanga si dreapta, de luni de cand ii tot suna telefonul, azi e miercuri, am facut alergie la atat sunat, si culmea de cand m.am mutat cu el aici dupa nunta sunt nevoita sa dorm cu el in aceeasi camera in acelasi pat, folosind pretextul ca trebuie sa fie langa mine in caz ca voi vrea ceva, nu am avut incotro asa ca impartim aceeasi camera, dar altceva nimic nu sa intamplat, sot si sotie doar in acte. Poate ar trebui sa o sun pe doamna Angi la bucatarie sa vina sa ma ajute sa ies din camera asta.
- Doamna Angi puteti veni sa ma ajutati!
- Imediat draguto!
In cateva minute doamna Angi isi facu aparenta pe usa, era o doamna corpolenta, inalta, de culoare, nu era din Romania, cu ani in urma mi.au spus ca ea si sotul ei dupa nunta au venit in Romania din America, aici ea a inceput sa faca ce ii placea cel mai mult, sa gateasca, iar sotul ei a intrat in politie, culmea e coleg cu tata, se stiu intre ei.
- Spune draga mea! Unde vrea printesa mea sa mearga?
- Ma poti duce la Cristian si apoi in curtea din spatele casei?
- Sigur ca da! Dar te rog frumos nu imi mai zice doamna Angi! Zi.mi Angi si atat!
- Bine Angi! Cum vrei tu! E bine?
- E foarte bine!
Angi ma duce in biroul lui Cristian, el ramane uimit ca am veit la el.
- Cu ce te pot ajuta Eliza?
CITEȘTI
Iubire invalida
Roman d'amourO fata ramane invalida in urma unui accident de masina din cauza unui sofer beat, un baiat de bani gata care crede ca totul in lumea asta i se cuvine. Insa accidentul schimba atat viata fetei cat si viata baiatului. Oare fata va mai fi privita de to...