Capitolul 4

391 47 0
                                    

Dupa externare

- Mamiiii, mamiii ajuta.ma cu afurisitul asta de scaun cu rotile!

- Gata draga mea, fi mai calma! Ce vrei sa faci?

- Mami ajuta.ma te rog sa merg la baie! Nu pot fi mama calma cand acum am nevoie la tot pasul de cineva, chiar si sa merg la baie am nevoie de cineva altfel fac pe mine!

- Stiu iubita mea fetita! Offf, haide! Vom trece noi si peste asta draga mea! Ne punem speranta in acele operatii si in Dumnezeu. Eli draga mea nu vreau sa te supar dar azi pe seara vor veni familia celui ce te.a accidentat si el. Culmea e ca tatal aceluu baiat se cunoaste cu tatal dau din copilarie. Au fost cei mai buni prieteni candva.

- Ceee? Nu imi vine sa cred! Pai si ce sa intamplat?

- Fiecare la varsta de 18 ani a plecat pe drumul sau si din nefericire au rupt orice legatura.

- Da si acum halal reintalnire! Acum te rog du.ma la

baie, o sa fac pe mine!

- Imediat draga mea! Offf!!! Floriann! Floriaaaannn!

- Ce e draga mea?

- Ajuta.ma sa pun fata in carucior sa o duc la baie!

- Bine! Gata dragele mele!

- Offf mami cum o sa te descurci tu cu mine? Amandoua suntem doua slabanoage, doar tata e puternic in casa asta si nu pot lasa un barbat sa ma duca la baie.

- Vom vedea noi draga ce vom face!


Pe seara

- Buna seara! Putem intra!

- Buna seara! Sigur ca da! Va rog poftiti si asezativa comod pe canapea!

- Florian imi place cum ai apartamentul aranjat!

- Ma bucur ca iti place, Marius!

- Liz unde este fata?

- Eli este la ea in camera, Marius! O voi aduce imediat!

- Doamna Liz, daca nu va suparati as vrea sa merg eu la ea sa stam de vorba!

- Nu stiu daca ar fi bine....

- Lasa.l Liz sa se duca, ar fi bine sa stea si sa se cunoasca amandoi!

- Bine Florian! Te poti duce!

- Multumesc!


Sunt in camera mea, aud voci si imi dau seama ca au venit parintii si acel nenorocit ce mi.a dat viata si visele peste cap. In cateva minute aud ciocanituri la usa, sigur a venit mama sa ma ia in sufragerie, ii spun sa intre, dar surpriza...

- Buna! Pot intra sa stam de vorba!

- Buna! Pai ai cam intrat deja! Deci aseaza.te si spune.mi cine esti si ce vrei! Doamne era asa de frumos, blondut cu ochi albastri, inalt, bine facut, solid, bine imbracat, aranjat, si avea un parfum de te ametea. Era imbracat in blugi albastrii si un tricou alb mulat prin care se cunostea foarte bine conturul muschilor bine lucrati. Dar hei, nu ma pot indragosti de acest nenorocit frumos ce mi.a intora viata pe dos.

- Pai eu sunt...

- Da stiu ca esti ala care mi.a intors viata pe dos, si care a mituit pe ai mei cu bani sa scapi de puscarie si care trebuie sa imi devina sot pentru a ma ajuta sa imi revin. Asa si ce vrei? Adica stai, cum te cheama?

- Ma cheama Cristian Marinescu! Am 25 de ani si chiar nu am vrut sa iti fac asta, frumoaso!

- Ma cheama Eliza, nu frumoaso! Bine domnule Cristian, nu ai vrut dar ai reusit cu varf si indesat!

- Ai tot dreptul sa fi suparata, stiu ca din cauza mea suferi tare mult si vei suferi in continuare, dar te asigur ca nu am vrut sa fac nimanui asa ceva, am fost un inconstient si imi pare rau. Stiu ca nu va fi usor sa ne intelegem pentru ca ma urasti, dar iti promit ca voi face tot posibilul sa iti revi sa fi la fel ca inainte.

- Nu stiu daca voi fi in stare sa te suport! Daca nu eram eu si era oricine altcineva? Daca nu accepta ce au acceptat ai mei ce faceai? Daca muream? Sau daca murea acea persoana?

- Crede.ma ca m.am gandit si ma gandesc in fiecare noapte la asta! Crede.ma ca nu pot dormi noptile decat cu calmante! Imi ispasesc pedeapsa oricum. Si daca vrei ca sa fi multumita dupa ce iti vei reveni ma poti baga la inchisoare, ma predau singur si tu poti veni cu actele cu dovezi cat ai suerit in urma accidentulului, bine?

- Va fi suficient sa ma ai pe cap si sa ma suporti si sa te chinui cu mine pana imi revin si te asigur ca nimic nu va fi usor!

- Va singur treaba asta! Vad ca esti destul de pornita pe mine, vad si imi dau seama ca de fiecare data cand vei avea ocazia te vei razbuna pe mine!

- Bine domnul stie tot!

- Nu stiu tot, dar vad asta in ochii tai. Frumoaso cat as fi vrut sa ne intalnim in alte imprejurimi, esti asa frumoasa, parul tau negru, ochii tai verzi, esti asa frumoasa, de ce a trebuit sa se intample asa!

- Bine, si cand va fi nunta si plecarea?

- Te grabesti?

- Da vreau cat mai repede sa imi revin!

- Ma bucur! Pai hai sa te duc in sufragerie, acolo se discuta despre astea!

- Ia labele de pe mine! Cheama.o pe mama sa ma puna in nenorocirea asta de scaun cu rotile....

- Eliza...iti aduc aminte ca eu in ceva timp voi fi sotul tau si voi fi doar eu cu tine, nu vor fi si ai tai asa ca lasa.ma sa te ajut!

- Bine, dar tu chiar crezi ca te voi lasa sa te bagi si in intimitatile mele?

- Vei fi nevoita!

- Angajezi o femeie sa ma ajute, nu vreau sa ma vezi dezbracata sau eu mai stiu cum, uiti cumva ca aceasta casatorie e doar o afacere de binefacere?

- Nu am uitat! Cum lasa.ma sa te ajut si gata!

Ma ia in brate si ma pune cu usurinta in scaun, era asa de puternic, Doamne si parfumul lui parca ma ametea, apoi usurel ma duce catre sufragerie. El sa poarta asa frumos cu mine si eu ma rastesc la el si ii vorbesc urat. Dar nu pot sa ma incred cu nimic in el, se poarta frumos pentru ca e nevoit, cine stie ce badaran poate fi, sigur in realitate e un increzut, doar are bani si isi poate perimte orice. Poate avea ce fete vrea nu o biata amarata ca mine.


- Hei copii gata! V.ati cunoscut?

- Da mama, ne.am cunoscut! Eliza se intreba cand vom pune totul in aplicare, vrea sa isi revina cat mai repede!

- Pai noi si parintii ei am stabilit ca peste doua saptamani sa facem absolut totul, iar apoi sa plecati, ce ziceti?

- Eu zic ca e foarte bine! Eliza tu ce zici?

- E bine, dar vreau ca nunta sa fie cat mare, vreau ca toata lumea sa stie ca marele Cristian Marinescu a luat o invalida!

- Eliza draga mea!

- Mama nu te baga! Vreau a stie toata lumea nu vreau sa ma ascunda ca pe ceva rusinos! Da sunt invalida, dar din vina cui? Pana acum ceva timp eram si eu normala ca si voi!

- Bine Eliza!Voi face orice doresti, spuse Cristian!

Cu totii ramasera uimiti cum Cristian ii accepta orice

Iubire invalidaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum