Începe o noua zi, destul de grea pentru toti trei. Angi trebuie să pregătească bagajele pentru spital, cei doi isi fac baie si se pregatesc de plecare. La ora 8 trebuie să se vada cu doctorul de care Cristian îi vorbise Elei. Ely avea mari emoții, iar Cristian încerca din răsputeri să o linistească.
Cei trei ajung la spital, iar Ely este luată de catre asistentele doctorului catre camera unde va sta, pentru a o ajuta să se schimbe, apoi fiind luata la unele investigatii. Nici Cris si nici Angi nu sunt lăsați să meargă cu Ely, acestora le vine destul de greu ca nu pot fi cu ea.
După mai bine de o oră apare doctorul Richard Willson, acesta le comunica despre starea Eley, si le spune ca el se va ocupa în totalitate de ea și bunul mers al lucrurilor.- Domnule Marinescu, soția dumneavoastră va fi pe mâini bune, în curând o puteți vedea, dar mai sunt câteva investigații de facut, vă rog așteptati în fața camerei unde va fi internată pe toată perioada refacerii.
- Mulțumim domnule doctor Willson, așteptăm acolo!
- Domnule doctor, eu am avut grija acasa de doamna Marinescu, va rog, aș vrea dacă se poate, să ma lasați și acum să fac același lucru, sau să ajut cât de cât doamnele asistente, fetița asta îmi e dragă și mi-e greu să stau doar să mă uit. Vă rog, dacă se poate!
- Da doamna! Voi vorbi cu doamnele asistente și le voi ruga să te îmbrace ca ele, apoi vei putea sta cu fata în salon, când vor lipsi asistentele vei fi dumneata să o ajuti cu ceea ce trebuie, așa cred ca îi va fi bine cu cineva cunoscut langă ea.
- Mulțumesc din suflet domnule doctor!
- Cu mare plăcere doamnă!
Trecura încă doua ore de așteptare, și iată că asistentele o aduseră pe fată. O întâmpinară bucuroși în cameră Cristian si Angi.
- Cum a fost iubito?o intrebă curios Cristian
- Obositor, o mie si una de aparate, de investigatii, de doctori, au analizat fiecare părticică din corpul meu. Tot ce aș vrea acum e să dorm.
- Am înțeles că dumneavastră vreți să rămâneți langa fată! Așa că veniți cu mine pentru a vă echipa corespunzător, îi spuse asistenta Angelei.
- Da doamna asistentă!
- Dumeavoatră domnule Marinescu vă rog să stati aici până vine doamna, apoi plecati acasă si reveniți mâine. Spuse asistenta lui Cristian.
- Bine doamnă! Spuse el un pic trist, caci nu vroia să se despartă nicio clipă de soția lui. Dar știind.o pe Angi lângă Ely era mult mai liniștit.
- Cristian te rog să nu fi trist, voi fi bine cu Angi lângă mine, te rog să te odihnești îndată ce ajungi la hotel. Vom vorbi după ce mă trezesc la telefon, ok? il intrebă cu o voce de prințesă adormită.
- Ok, frumosa mea, cum spui tu.
Angi veni, părea o adevărată asistentă, apoi Cristian mai schimbă câteva vorbe în șoaptă cu ea, Ely fiind adormită, și plecă către hotel. Timpul parcă trecea foarte greu pentru toți. Angi se uita la televizorul din cameră pe mute să nu o trezească pe Ely, și se simtea deja plictisita, caci era învățată ca toată ziua să trăbăluiască. Ely dormea fiind foarte obosită dupa atâtea investigații, iar Cristian făcea poteci prin camera de hotel, nu avea liniște și nici stare, așteptarea și răbdarea nu erau tocmai punctul lui forte, încet începea să se redescopere.
CITEȘTI
Iubire invalida
RomansO fata ramane invalida in urma unui accident de masina din cauza unui sofer beat, un baiat de bani gata care crede ca totul in lumea asta i se cuvine. Insa accidentul schimba atat viata fetei cat si viata baiatului. Oare fata va mai fi privita de to...