Capitolul 13

323 42 0
                                    

Trecea timpul greu, si cea mai grea era asteptarea, aici, langa ei, cei trei, trebuia sa isi faca loc rabdarea.
În urmatoarea zi Cristian se duse nerabdator la spital sa o vada pe Ely, dar din pacate nu o mai gasi in camera, era doar Angi cu o iconita in mana si se ruga pentru fata.

- Ce sa intamplat Angi? De ce nu e Ely aici? O intreba curios si inspaimantat Cristian pe femeie.

- Linisteste.te Cristian, vino aici pe canapeaua asta sa ne rugam amandoi, asa cum faceam cand erai mic, Ely e bagata in operatie de o ora, mai sunt trei ore pana iese! Spuse Angi cu lacrimi in ochi.

- Dar de ce asa repede? Credeam ca abia maine vor incepe! Spuse usor suparat ca nu o vazuse inainte pe Ely.

- Dragul meu, a venit doctorul si mi-a explicat ca vor aparea unele complicatii daca nu o vor face cat de repede se poate, am asteptat prea mult de la accident, trebuia sa fi venit de atunci! Spuse Angi pusa pe ganduri.

- Dumnezeule!!! Nu mi-o voi ierta Angi, nu mi-o voi ierta niciodata daca Ely nu se va mai putea pune pe picioare, simt ca inebunesc!

- Linisteste.te, trebui sa fi calm, nu vreau sa patesti si tu ceva, trebuie sa fi tare pentru Ely, ea crede mult in tine, mi-a spus sa iti transmit ca te iubeste mult, si orice va fi ea tot te va iubi.

Dupa ce incerca sa il linisteasca pe Cristian, apare in salon o asistenta.

- Dumneavostra sunteti familia doameni Marinescu?

- Da, da...eu sunt sotul! Sa intamplat ceva? o intreba Cristian pe asistenta foare ingrijorat.

- Domnul doctor mi-a cerut sa va informez despre starea pacientei, va fi adusa aici peste doua ore.

- Cum e? E totul bine? Intreaba ingrijorata Angi.
- Pacienta este bine, este stabilizata, operatia este destul de dificila, mai multe vă va spune domnul doctor, va rog sa ma scuzati, ma voi intoarce la sala de operatii!

- Ai vazut puiule, nu ai de ce sa te ingrijorezi, fata va fi foarte bine, nu iti face probleme!

- Ma bucur ca este bine, de abia astept sa pot vorbi cu ea!

Orele parca trec tot mai greu si mai greu, Cristian nu are stare, face mii de poteci prin salon. Angi se roaga in continuu si continuu ca Ely sa fie bine. Intre timp vorbeste cu parintii lui si ai fetei la telefon si ii instiinteaza despre operatie, dupa un lung timp apare o asistenta care ii roaga sa se duca dupa dansa pentru a le da halate sterile, urmand ca pacienta sa fie adusa in camera.
Nu trece mult timp si fata este adusa, ea inca doarme, iar doctorul ii invita pe Angi si Cristian sa discute despre starea pacientei.

- Spuneti-ne domnule doctor, cum se simte sotia mea?intreba Cris nerabdator.
- Domnule Cristian, sotia dumneavostra in cateva minute va fi trezita de catre asistente, starea ei se agrava si daca mai asteptam 5 minute, a fost o operatie delicata si foarte dificila, am reusit sa refacem jumatate din ce trebuia, jumatatea cealalta este extrem de riscanta, pentru operatia urmatoare mai trebuie sa asteptam o saptamana, dar ne trebuie semnatura dumneavoastra si a doamnei, va fi cea mai riscanta si lunga operatie, va dura 10 ore, iar la risc ma refer ca se mai poate trezi sau nu se mai poate, daca se va trezi ori poate merge ori poate ramane exact la fel. Aveti o saptamana sa decideti impreuna ceea ce vreti, eu va promit ca voi incerca sa o pun pe doamna pe picioare, dar nu stiu cum va reactiona corpul ei, din cate vad e firava, slabuta, am inteles ca in copilarie a mai avut unele probleme de respiratie, nu stiu ce va mai pot spune. Daca totul decurge perfect, la doua saptamani dupa operatie vom incepe usor, usor miscarea, si toate exercitiile necesare, vom vedea atunci daca operatiile au fost in zadar sau nu!le spuse doctorul extrem de serios, apoi le înmână un dosar pentru a-l citi si semna in caz ca sunt de acord cu a doua si ultima operatie.

- Multumim mult domnule doctor, vom studia acest dosar si ne vom gandi foarte bine la ceea ce vom face. Dar nu spuneati ca vor fi vorba de mai multe operatii?

- Nu va mai fi nevoie, medicia a evoluat, am facut azi ce trebuia pentru a doua operatie si a treia sa transformat in a doua. Va fi bine, va asigur, nu e nici prima si nici ultima care operez ca acest caz.

- Ati mai avut cazuri la fel?intreaba curios Cristian

- Da am mai avut cazuri exact ca ea, la numar cam douazeci, din cele douazeci 15 si-au revenit complet, una a murit pe masa de operatie, iar restul au ramas invalizi sau invalide.

- Bine, multumim, acum putem merge la fata?intreaba nerabdatoare Angi

- Da, puteti merge, ne vom revedea peste trei ore! Spuse doctorul, apoi cei doi plecara foarte repede catre camera unde fusese adusa fata.
Ajunsi in camera o vazura cat de galbena era la fata, langa pat avea un stativ de care erau agatate cinci pungi cu seruri, iar de sub cearceaful cu care era invelita se prelingea in jos o sonda.
Fata era bucuroasa ca ii vedea in sfarsit, le zambi de cum ii vazu pe usa, langa ea era asezata o asistenta.

- Puiu meu, cum te simti? O intreba repede Angi

- Imi e un pic greata de la anestezie, ma simt amortita, nu prea simt durearea operatiei pentru ca mi-au bagat prin chestiile astea multe calmante, si arata catre pungile cu ser care atarnau pe stativ.

- Incearca sa te linistesti iubito! Asta care atarna in jos ce mai e? Intreaba curios Cristian

Asistenta razand ii spune ca pe acolo isi face nevoile Ela, sa stea calm.

- Of dragul meu, se vede ca nu ai fost prin spitale!spune razand Ely.

Asistenta ii instiinta ca va lipsi doua ore, pentru orice nevoie sau daca apare ceva poate apasa pe butonul rosu de la capul patului pentru a veni imediat. Angi si Cris raman amandoi cu fata incercand sa o inveseleasca cand si cand. Cristian nu stia cum sa faca sa ii spuna cat de periculoasa putea fi operatia. Se gandea cum sa faca sa ii zica dar sa nu o sperie.

Iubire invalidaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum