1

10.9K 362 704
                                    

Neredeyim? - "Ben sadece bir okul gezisine gidecektim. Nereye düştüm böyle?"

      Merhaba ben yn 19. Yaşıma dün girdim. Ben geç yazılmıştim. Lise son sınıfım.

     Öğretmenimizin dediğine göre bugün gezi vardı ama bu gezi biraz kamp gibiydi. 2-3 gün kalacaktık. O yüzden ben de kendime bir çanta hazırladım.

     Aşağıdan mükemmel bir kızarmış ekmek kokuları geldiğinde hızlıca aşağı indim. Üvey annem kahvaltı hazırlıyordu. Her kitaptaki kız, üvey annesi sevmez. Ama biz çok iyi anlaşıyorduk.

     Babam ve üvey kardeşim de aşağı indi ve kahvaltı yaptık. Üvey kardeşim erkekti. İsmi Emir. Bazen bana gıcık gıcık hareketler yapınca onu dövüyordum. O da hemen anneme yetiştiriyordu. Ama seviyordum Emir'i.

     Kahvaltı yaptık. Ben hemen çantamı aldım ve annemler ile vedalaştım. Okula doğru gitmeye başladım. Okula giderken en yakın arkadaşım Lisa ile karşılaştım. Beraber sohbet ede ede gittik.


    Okula gittik. Servis bekliyordu. Hemen bindik ve en arkaya oturduk. Yaklaşık 1 saatlik yolumuz vardı.

   1 saatlik yolculuğumuz da bitti. Aslında az kişiydik. 7 kişi anca vardı.
Öğretmenimiz Lisa ve bana görev verdi. Ormana gidip kuru dal toplayacaktık. Ama işi daha da kolaylaştırmak için ayrı yerlere gittik.

     Ormana girdim ve yavaş yavaş gezmeye başladım. İçimde bir izlenme hissi vardı. Issız bir yere gelmiştim. Korkuyordum. O yüzden geri dönecektim. Ama tam arkama döndüğümde beni bir kol çekti. Ve çektiği gibi ağzımı kapattı.

     Direnmeye çalışıyordum ki. Beni ormanın içinde ki bir yola getirdi. Arabası vardı. Hemen kapı açıldı ve içeri girdik. Şoförü vardı sanırım. Hâlâ ağzımı kapatıyordu. Ben daha beni kaçıranin kim olduğunu bile bilmiyordum!!

    Yaklaşık yarım saat sonra uykum gelmeye başladı. Yavaşça gözlerimi kapattım. Gözlerim kapanınca ağzımda ki el çekildi. Ve beni kucağına aldı. Sonra diğer elini de saçımda hissettim. Saçımı okşuyordu. Şuan onun kucağındaydim ve onun göğsüne yaslanmıştim. Saçma bir şekilde huzurlu hissediyordum.

     Yaklaşık yarım saat sonra araba durdu. Bir salak olduğum için gözümü açıp bağırmak aklıma gelmedi. Bir eve girdik. Sonra beni kaçıran adam beni bir odaya çıkardı. Beni bir yatağa yatırdı. Sonra ise ellerimi ve ayaklarımı bağladı. Şuan titriyordum. Evet korkudan titriyordum. Korkudan bayılsaydim şaşmazdim. Adam titrediğimi fark edince kulağıma doğru eğildi. "Güvendesin" diye fısıldadı erkeksi sesiyle. "Korkma" dedi ardından. Sonra kapı sesi duydum sanırım gitmişti.

     Yorgundum. Bu evden nasıl kaçacağim diye düşünemiyordum o derece yorgundum. O yüzden kendimi uykunun kollarına bıraktım.


     Uyandığımda saat gece yarısı gibiydi. Yani geceydi işte. Ben çok sıkışmıştim. Yani tuvalet ihtiyacım vardı. Bir müddet tutmayı düşündüm ama birine seslenmeliydim. "Kimse yok muuu??" Diye bağırdım. Evet saat gece yarısını bile geçmiş olabilir ama benim umrumda değildi. Sonra birden kapım açıldı. Bu beni kaçıran adam mıydı? Bilmiyordum. "Bir sorun mu var efendim?" Dedi. Efendim mi? Sanırım bu beni kaçıran adam olamaz. "Şey ben biraz sıkıştım da beni çözseniz tuvalete gitsem olur mu acaba?" Dedim yüzümü tatlilaştirarak. Adam bir müddet düşündü. Sonra bana yaklaştı ve çözmeye başladı. Yavaşça doğruldum. Adam beni tuttu ve götürmeye başladı. Kapının önünde bekleyeceğini söyledi. Bende onayladım ve içeri girdim. Burada kaçacak hiç bir yer yoktu. Şanssızdim. Aslında bu saatte çıkmak delilik olurdu. Ama burada kalmak daha da delilik.

    İşimi bitirdim ve çıktım. Koruma beni yine götürdü. Ve bağladı. Sonra iyi geceler dileyip çıktı. Ben de yine uyudum.

    Sabahın erken saatlerinde uyandım. Uyandım ama karşımda bir adam vardı. Çok yakışıklıydı. Beni izliyordu? "Günaydın çiçeğim." Dedi. Evet bu beni kaçıran adamdı. Dün bana fısıldadıği için sesini tanıdım. "G-Günaydin" dedim hâlâ korkuyordum. "Şimdi neden buradayım diyorsun." Derken aşağıdan bir silah sesi geldi ve ben çığlık attım. Karşımda ki sırıttı. "Korkma alışman lazım." Ne yani karşımda ki bir mafya, bir katil miydi??
"Beni neden kaçırdın??" Dedim.
"Çünkü sana talibim. Senin de bana aşık olman için 365 günün var güzelim." (Bana 10 saniye yeter. Djdjdjdj)
Ne yani nasıl yapacaktım? Nasıl davranmaliydim? Nasıl tepki vermeliydim?
"Ama.... Ama sen bir KATİLSİN. Nasıl seninle kalmamı bekliyorsun?
"Evet, Katilim. Bunu bilmen iyi olmuş. Davranışlarını dikkat et güzelim. Elimden bir kaza çıkmadan güzel güzel yaşayalım."
Dediğinde yutkundum. Yanıma yaklaştı. Beni çözmeye başladı.
"Dolapta bir sürü kıyafet var. Giyin ve aşağı kahvaltıya gel." Dedi ve gitti. Ben de g*t korkusundan dediğini yaptım.

     İki saattir ne giyeceğimi düşünüyorum. Dolabı bir açtım ki doğru düzgün bir kıyafet yok. Hepsi açık saçık. En sonunda en kapalı olanı aldım ve giyindim. Bu uzun kollu bir croptu. Altıma da kalçamı zor kapatan bir kot şort giyindim. Bu adam katil olduğu gibi deliydi de sanırım.

   
     Aşağı indim ve adamın çarprazina oturdum. "Bir şey sorabilir miyim?" Dedim hafif korkarak. "Tabi kii" dedi. "Madem sana aşık olmam için 365 gün verdin. Ya sana aşık olmazsam ne olacak?" Dedim. "Şimdi bana aşık olmaman gibi bir ihtimal yok güzelim ama diyelim ki olmadın. Serbestsin ama diyelim ki aşık olmadın ve gittin. Bu durumdan birine dahi dersen işin biter canım." Dedi. "İsmin ne?" Dedim. "Lee Know. Ama Minho da diyebilirsin." Dedi. "Memnun oldum bende H-" diyordum ki "Hwang Yn" dediğinde şok oldum. Devam etti. "19. Yaşına 2 gün önce girdin. Okula geç yazıldın. Lise son sınıfsin. Üvey annen ve üvey kardeşin var. Tatlıları çok seversin. Özellikle çikolata. En sevdiğin dondurma da karamelli. Açık kıyafetleri pek sevmezsin yani tarzın değil ama zamanı gelince de dekolteli şeyler giyersin zamanı gelince derken işte özel günlerde. Doğum gününde giydiğin siyah göğüs dekolteli bir elbise giymiştin ve çok sexy duruyordun güzelim." Bunları sıralarken yediğim boğazımda kaldı ve öksürmeye başladım sonra su içince daha rahatladım. "Bunları nereden biliyorsun?" Dedim. "Görmüyor musun? Sana ne kadar aşığım." Dediğinde sustum ve yemek yemeye devam ettim.

--------------------------------
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Bir de bir şey isteceğim yorumlara ne zaman okuduğunuzu tarih ve saat olarak yazar mısınız?
İyi okumalar ^^
~Elif~

MAFİA // LEE MİNHOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin