Hatırlatma:
"Evet canım, ben bir süper kahramanım."
Hatırlatma bitti.6 vs 32
Oy ve Yorum atmayı unutmayın.
İyi Okumalar...."O zaman Yn Unnimi kurtaar." Unni demesi çok tatlıydı daha küçük olduğu için bazı kelimeleri söyleyemiyordu.
"Tamam ufaklık kurtaracağım. Şimdi geç oldu hadi yat uyu."
"Tamam Oppa"
Yeji tuvalete gidip üzerini değiştirdi. Sonra yatağa geçip gözlerini kapattı. Bende balkona çıktım ve Yn'nin mektubunu bir daha okudum.
"Ama bana ulaşma Minho. Çünkü ben buradan kurtulacağım, biz evleneceğiz Minho."
Mektuba böyle yazmıştı. Acaba gerçekten kurtulabilecek miydi? Ya Yoongi onu yakalarsa...
İşte o zaman çok kötü olurdu. O yüzden ben gidecektim. Yn'yi ben kurtaracaktım. Ama Yeji'yi ne yapacaktım? Buranın görevlilerine pek güvenmiyorum. Galiba yapacağım şeyi buldum.Hemen interneti açtım ve bir araba kiraladım. Yarın getirmelerini istedim ve adres verdim. Yarın Yn'yi alacaktım ve Yoongi'yi vurup Kore'ye kaçacaktık. Çünkü artık çok yorulmuştuk. Bir yönden kendimi suçlu hissediyordum. Yn'yi ben kaçırdım yanıma ve benim yüzümden bütün olanları o yaşadı. Bunların hepsini telafi edecektim. Gerekirse Yn'nin ruhunun ateşini söndürmek için ona silahı verip Yoongi'yi vurmasını isteyecektim. Çünkü o benim eşim ve ne isterse yapmaya hazırım. Kendi canımı vermeye bile....
SABAH
YN'DEN
Bugün kaçış deneyimimin 3. günü. Kaçacak delik arıyorum ama etraf koruma kaplı ve yanımdaki hizmetli abla hiç yardımcı olmuyor!
Yoongi eve pek gelmiyor. Genellikle dışarıda. Ama ben yine de kaçamıyorum. Hizmetli abladan öğrendim. Evin dışında 10 koruma, evin içinde (Belirli yerlerde) 10 koruma, evin arka bahçesinde 10 koruma varmış. Bugün büyük gün çünkü Yoongi yaklaşık 20 korumasını alıp gitti. Eğer düşündüğüm şey olmuşsa çok mutlu olacaktım.Düşündüğüm şey ise şu: Minho kız kardeşimi kaçırdı ve bunu duyan Changbin hemen Yoongi'ye haber verdi.
Umarım böyle olmuştur. Şuan evin önünde 5, evin arka bahçesinde 5 koruma var. Kaçabilirdim ama işimi şansa bırakmak istemedim. Koşarak evin telefonunu aldım ve Minho'yu aradım. 2. Çalışta açtı ve hasret duyduğum ses geldi kulağıma...
"Kimsin"
"M-Minho"
"YN" "YN NEREDESİN GÜZELİM HEMEN SÖYLE"
"Minho Yoongi'nin evindeyim n'olur gel al beni. kaçamıyorum"
"ADRES VER HEMEN GELİYORUM."
"DUR DUR GELME YOONGİ VE CHANGBİN GELDİ GALİBA BENİM ODAMA GELİYORLAR."
"AŞKIM KAPATMAM LAZIM" dedim ve kapattım telefonu ise camdan aşağı attım. Yatağa yatıp uyuma numarası yaptım.
Ama yemediler galiba. Changbin gelip hemen çenemden sertçe tuttu. Dişlerini bastırarak konuşuyordu.
"YEJİ NEREDE"
"VALLAHA BİLMİYORUM."
"O PİÇLE İRTİBAT MI KURDUN SÖYLE"
"HAYIR EMİN (YEMİN) EDERİM YAPMADIM" (ASJNAJDBHEJHBDFSBF)
Beni yine çenemden tuttu ve sertçe yatağa fırlattı. Az kalsın kafamı duvara vuracaktım. Changbin odayı terk etti. Yoongi ise kapıyı kapattı ve bir sandalyeyi ters çevirip oturdu.
"Konuş." dedi. Bu kadar işte sadece Konuş.
"Konuşacak bir şey yok, uyuyacağım çık odamdan"
"Burada emirleri sadece ben veririm. Şimdi SON kez söylüyorum. Konuş. Yoksa..."
"Yoksa ne eskiden Yeji'yle tehtid ediyordunuz. Şimdi o da yok. NOLDU YARRAM KONUŞ HADİ" bu dediğime psikopatça sırıttı.
"Kes sesini o güzelliğine yazık olmasın" dedi sırıtarak.
"Pislik"
Sandalyeyi yerine koydu odadan çıkacakken bir silah sesi geldi. Ben Changbin yine birilerini doğruyor sandım ama Changbin hemen odaya daldı ve Yoongi'yi çağırdı.
Bir dakika Minho mu gelmişti? DELİ BU ADAM 1 VS 32 İSTİYOR GALİBA
(Ya sabıır bu kız kendi yazdığı mektubu unutuyor galiba)MİNHO'DAN
"Lan ne işiniz var sizin burada" Karşımda duran Han, Felix, Jimin, Taehyung ve Jungkook'a bakarak söyledim bunları.
"Kardeşimizi yalnız bırakacağımızı mı sandın?" dedi Jimin.
"Beni nereden buldunuz?"
"Yn bize de mektup gönderdi, senin tek kalmanı istemedi." dedi Han
"Adamsınız :) Hadi operasyona gideceğiz."
"Ha bu arada Yn ev de toplam 30 koruma olduğunu yazmış"
"Oooo 6 vs 32 iyiymiş." Dedi Taehyung.
"Neyse hadi gelin. Yeji çantaya girebilir misin?" dedim.
"Girerim oppa" dedi ve hemen girdi. Çantayı aralık bıraktık ve hemen kiraladığım arabaya bindik.
YOONGİ'NİN EVİNDE
"Buradaki korumalar bitti"
"Bu tarafta temiz."
"Sadece 10 koruma kaldı hadiii"
Hemen koştum ve arka bahçedeki korumaların ikisini vurdum. Bütün korumalar bana odaklandığında diğer taraftan Jimin ve Tae vurdu onları. Hemen eve girdik. Hizmetliler çığlık çığlığa kaldı.
"Bu sefer acımadan direkt vuralım onları" dedi Jimin.
Dediğini onayladım ve karşımıza ilk Changbin çıktığında Jungkook vakit kaybetmeden sıktı.
Yoongi daha çıkmadan önce bizimkileri tembihledim. Yoongi'yi esir alacaktık. Çünkü Yoongi'yi Yn öldürecekti.
Yavaşça yukarı çıktık. Yoongi bize bakıyordu ama silahı Yn'ye doğrultmuştu. Yn korkuyor gibi gözükmüyordu. Gizlice ona baktım ve göz kırptım. Ne yapması gerektiğini anlamış olacak ki
Yoongi'nin elindeki silahı tutup başka yöne çevirdi. Yoongi ise refleks olarak tetiğe bastı. Boşa gitmişti. Felix hemen Yoongi'yi tuttu. Yn'ye Yoongi'ye vurmasını söyledim. Ona silah uzattım ama almadı. Sırıttı ve Yoongi'nin silahını aldı.
Onu, onun silahı ile vuracaktı.
Gülümsedim ve Yn'nin yanına yaklaştım. Yn, Yoongi'ye silahı doğrulttu ve tek seferde ateş etti. Kanlar yüzüne sıçrayınca iğrenmedi, tepkisiz kaldı. Döndüm ve ona sarıldım. Kanlar bana da bulaştı.
O an diğer yarım tamamlanmıştı....
-----------------------------------------------
Ehe yaklaşık 10 gündür yokum. Yb atayım dedim. Şimdi bir sonraki bölümü bağlayamam sanırım o yüzden 1 veya 2 özel bölüm yapıp fice son vereceğim. Şuan başka bir kitap daha hazırladım.
Stray Kids ile hayal et -Shifting diye bir konu.
Bu tarz konuları seviyorsanız okumanızı tavsiye ederim.
Hepinizi kocaman okuyorum. Özel bölümde görüşmek üzere <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA // LEE MİNHO
FanfictionBir mafyanın evinde zorla 1 yıl kalan kızın hikayesi -TAMAMLANDI- -DİKKAT: aşırı cringe ve toxiclik içerir-