Ama bir eksik vardı. Changbin yoktu.
10. Bölüm.
Jimin, Changbin'in olmadığını görünce hemen evi aradı. Chan Oppa ona yardım etti. Ben ise Taekook'un başında oturmuş ağlıyordum. Telefonu aldım ve Minho'yu aradım.Çalıyor.....
Çalıyor......
Çalıyor..........Sonra bir ses geldi.
Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
Duyunca kahrolacağım tek şeydi bu sanırım. Hemen Han Oppayı aradım.
Çalıyor........
Çalıyor..........
Çalıyor............"Alo"
"Oppa. Minho'ya verir misin?"
"Minho mu? Senin yanında değil miydi?"
"H-Hayır"
"Haa dur evet benim yanımda ama işi var. Uyuyor."
"Fotoğraf atar mısın Oppa?"
"Şeeeyy ama uyuduğu oda kilitli. Yakında uyanır zaten."
"Ama çok önemli bir şey oldu."
"Ne oldu?"
"Changbin, İ.N ve Felix evi bastı. Jimin geldi. Alt ettiler. Ama Changbin yok. Tae ve Jk vuruldu."
"nE. Hemen geliyorum."
"Minho'yu da al"
"Uyanırsa alırım."
"Tamam Oppa bekliyorum."Telefonu kapatmıştım ama yine çaldı. Yabancı numaraydı. Açtım.
"Alo"
"Hwang Yn misiniz?"
"Evet benim."
"Ben doktor Oh Sehun. Sevgiliniz için aramıştım. Yaklaşık 15 dakika önce hastaneye kaldırıldı."
"NEDEN?!?"
"Trafik kazası."
"Hangi hastane?"
"******* Hastanesi."
"Hemen geliyorum.""JİMİN"
"Efendiiim"
"Acil ******* Hastanesi'ne gitmeliyiz. Minho kaza geçirmiş."
"NE KOŞ ÜSTÜNE BİR ŞEYLER AL. Chan sen burada kal Taekook'u almaya gelirler. Sende onlarla gelirsin."
"Tamam Jimin siz gidin."Hemen Jimin ile hastaneye gittik. Karnım çok ağrıyordu. Jimin bunu fark etti ve beni tek hamlede kucağına aldı. Sımsıkı sarıldım. Ne de olsa aylardır görüşemiyorduk. Onu çok özlemiştim.
Hemen girdik. Ameliyattaydı. Jimin beni koltuğa bıraktı. Kalkmamamı söyledi. Onayladım. Çünkü elimden bir şey gelmiyordu dua etmekten başka.
Han Oppayı aradım. Hastaneye gelmesini söyledim. Sanırım endişe etmemem için bana yalan söylemişti.Jimin, birini aradı.
"Alo, selam sarı, nasılsın?........... İyi bende şey diyecektim ****** Hastanesi'ne gelsene............. Üşeniyor musun? Teklifim var ama.......... Buraya gel ve Yn'yi gör......... Kız bir bağırma yaaa....... Burada evet........ İnanmıyor musun.......... Görüntülü aç....... Tamam ben açayım."
"Heh bak"
Jimin telefonu bana tuttu. Ve tanıdık bir ses geldi.
"YN"
"LİSAAAAAAA"
"SENİ ÇOOOOOOOKK ÖZLEDİİİM"
"ACİL GEL BURAYA SARIIIII"
"GELİYORUM BEKLE"Jimin bana döndü ve sırıttı.
"Gel kız bir sarılayım özledim seni."
Dedi ve sarıldı. Bende sarıldım. Çok özlemiştim onu.
"Bugün İ.N.'e neler yaptın kız öyle :)"
"Ehh işin ustasından öğrendim."
"Minho iyi eğitmiş seni."
"Öyle tabi."
"Şey Yn sana bir söylemem gerekiyor."
"Dinliyorum."
"Ama kızma bana"
"Söz."
"Şey hiç düşündün mü ailem beni merak ettiler mi diye"
"E-Evet"
"Hâlâ merak ediyorlar ama evlerinde değiller."
"Neredeler?"
"G-Gökten izliyorlar s-seni"
"Ne?" Dediğimde gözüm dolmuştu.
"Ö-Özür dilerim Yn. Aileni koruyamadım."
"Sen ne alaka Jimin nasıl öldüler?" Dedim ağlarken.
"Felix öldürdü."
"NE?" Dediğimde sinirle ayağa kalkmıştım.
"YN" arkamdan bir çift kol bedenimi sarmıştı. Lisa gelmişti.
Arkamı döndüm ve ağlayarak Lisa'ya sarıldım. Sanırım ne duyduğumu öğrenmişti.
"Yn Lütfen üzülme aşkım. Onlar çok mutlular."
"L-Lisa beni ailem kalmadı. Ne yapacağım ben şimdi."
"Ne demek öyle şey mi olur. Biz senin aileniz Yn. Abim, ben, Jimin, Minho ve diğer mafyalar."
"Sen mafyaları nereden tanıyorsun?"
"Abimin mafya arkadaşı olduğunu öğrendim. Ama kimseye söyleme."
"Tamam."Biz konuşurken Minho çıkmıştı. Normal odaya aldılar. Jimin ve Lisa ile içeride oturuyorduk.
"Ne zaman öldüler?" Dedim Jimin'e
"3 saat önce."
"Allah Kahretmesin ya" diyerek ayağa kalktım ve Minho'nun yatağına oturdum ve elini tuttum.
"Minho.
Bebeğim uyan."
Uyanmadı. Huzurlu gibi duruyordu. Allah'a bin şükür ki ağır bir şey atlamamıştı."ELİNİ OYNATTI." diye bağırdım birden. Herkes başına toplandı. Minho gözlerini yavaşça araladı.
"Minho sonunda uyandın aq öğle oldu 5 aydır uyuyorsun." Birden kapıya döndük. Jisung Oppa gelmişti. Bu dediğine güldüm. Ama Minho, Jisung'u gördüğü için sinirlenmiş duruyordu.
"Jisung Allah Belanı versin demiştim hatırlıyor musun?"
"Evet"
"Allah benim belamı verdi. Bedduam geri tepti amk. Ne ballı çocuksun ya"
Hepimiz güldük.
"Ama Jisung, Felix'i kaçırmasaydın
Yn'nin ailesine bir şey olmayacaktı."
"Jisung'u suçlama Lütfen Minho. Her insan hata yapar ama hatanın en büyük payı Felix'te. Hem eve baskın yapıyor hem de ailemi öldürüyor."
"Baskın yapıyor derken?"
İçimden HASSSS derken ağzımı tuttum.
"Ş-Şey yani beni ilk kaçırdığı gün var ya "
"Yn"
"Efendim"
"Sökül"
"Ne?"
"Gençler biz aşıkları yalnız bırakalım. Bakacak başka hasta da var hadi" dedi Jimin ve herkes çıktı."
"Söyle her şeyi."
"Bugün sen gittikten 5 dk sonra 'Ahhh' diye bir ses duydum ve arkamı döndüm ama birden elektrikler kesildi. Sonra senin ismini söyledim ama V Oppaymış."
"Eeeeee"
"Ama arkasında Changbin ve İ.N. de vardı. Sonra yandan 'MMMM' diye bir ses duydum. Yana baktığımda Jungkook bağlı bir şekilde sandalyedeydi."
"P*ç Tae (aşkm özür dilerriiimm) "
"Öyle deme Minho. Ailesi onların elindeymiş."
"Eeeee devamı?"
"Sonra Jimin geldi. Changbin ile konuştular biraz. Onlar konuşurken V bana Jk'yi gösterdi. Bende gittim ve onu çözdüm, silahını verdim. Ama ses çıkardım yanlışlıkla. Herkes bana baktı. Jimin de hemen Changbin'i bayılttı. Sonra silah sesi geldi ve Jk vuruldu."
"Kahretsin!"
"Sonra Jimin, Felix'i vuracaktı ama İ.N. silahı bana doğrulttu. Jimin bana bakarken bir silah sesi daha geldi. V vuruldu."
"SİKTİR!"
"Ben V'ye koşacaktım ama İ.N. beni tuttu ve kafama silah dayadı."
"Allah'ım bir gittim neler olmuş yaa"
"Sonra bende senin bana öğrettiği taktikler ile İ.N.'i alt ettim. Felix silahı bana doğrulttu. Ben de hemen yere yattım. Jk'un silahını aldım ve Felix'e doğrulttum."
"İşte benim kızım."
"Jimin, Felix'e sıkacaktı ama Chan Oppa yetişti ve Felix'e vurdu. Jimin onları bodruma götürecekti ama Changbin yoktu."
"Nasıl yoktu."
"Gitmişti işte."
"SİZİN ELİNİZ ARMUT MU TOPLUYORDU YN?"
"BANA BAĞIRMA EN GÜÇSÜZ BENDİM İ.N.'İ ZOR ALT ETTİM. GÖREMEDİM. ÜZGÜNÜM BEYEFENDİ" dedim ve ayağa kalktım. Kapıya yöneldim.
"Biraz dinlen. Kafanı vurmuşsun. Bunları düşünme."
"Seni düşünmediğim 1 salise bile yok güzelim."
"Yaa ama yapma"
"Neyi :)"
"Doğru düzgün trip bile attırmıyorsun!"
Minho kahkaha attı. Eliyle "Gel" işareti yaptı. Gittim. "Yaklaş" dedi. Ne yapmam gerektiğini anladım. Dudağına doğru yöneldim ve öpmeye başladım.Birden kapı açıldı.
"OBAAA. Pardon gençler bakın keyfinize." Sesin sahibi Jimin'di. Hemen Minho'nun yanından kalktım ve Jimin'e koştum. Kızarmış yüzümle Minho'ya döndüm.
"Ben Lisa'ya bakayım. Sen dinlen"
Minho kızarmış yüzüme baktı ve sırıttı.
"En yakın zamanda gel" dedi ve göz kırptı. Hemen odadan kaçtım.------------------------------------------------------------
Bugün 11. Bölümü de atacağım (İNŞALLAH). Aranızda sabahlayanlar var mıııı? Beraber sabahlayabilir miyiiiz? Bir kaç kişi de olur problem değil. Her neyse hikayeyi oylamayı unutmayıııın. Tabi ki yorum atmayı da unutmayıın. 2K okunma için çooook teşekkür ediyor, hepinizi öpüyorum.
İyi Okumalar <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA // LEE MİNHO
FanfictionBir mafyanın evinde zorla 1 yıl kalan kızın hikayesi -TAMAMLANDI- -DİKKAT: aşırı cringe ve toxiclik içerir-