Allah'a şükür yb yazacak zaman buldum. Sanırım 15 de bitireceğim. İyi okumalar ^^
Evlen Benimle - "Hwang soy ismi sana yakışmıyor. Gel de Lee Yn ol."
(1 yıl sonradan alacağım. Yn 20 yaşına girecek yazacağım bölümde. Minho ise 22'sine girecek ama ileride ki bölümlerde)
"Aşkım."
"Efendim Bebeğim."
"Felix'le barışmakta doğru bir karar aldığına emin misin?"
"Bebeğim aradan 3 ay geçti hâlâ bunu mu düşünüyorsun?"
"Bilmiyorum Minho. Hâlâ korkuyorum. Hem Changbin hâlâ çıkmadı karşımıza."
"Korkma güzelim. Zaten Hyunjin ile arkadaş olduğumuz için illaki barışacaktık. Changbin ise Kore'de değildir, kaçmıştır. Kai ile arkadaştılar zaten."
Aradan 1 koca sene geçmişti. Ve ben bugün çok mutluydum. Çünkü bugün benim doğum günümdü. 20. Yaşıma geliyordum. 20 koca sene geçmişti. 20 senedir bomboş bir hayat yaşıyordum. Tabi son 1,5 yılı saymazsak... Lino bana 1 yıl verdi ama ben 8. Ay da sevdim onu. Sevgim hiç bitmedi ona karşı. Onunda bana olan sevgisi bitmedi tabii ki.
Şimdi karşımda oturmuştu. Kitap okuyorduk. Film izlemek sıkıcı gelmeye başlamıştı. Yaklaşık 3 aydır kitap okuyorduk. 1 yıl boyunca toplam 1354 film izlemiştik. Şimdi ise kitaplara sardık. 3 aydır 15 set bitirdik. Hepsi 6 kitaptan oluşuyordu. Yani toplam 90 kitap okumuştuk. Şimdi ise "On Kişiydiler" kitabını okuyorduk. Cinayete dayalıydı. Dedektiflik yaparak çözmek eğlenceliydi. O yüzden not alıp cinayet çözmüştüm. Hatta Minho dedektif olmamda ısrar etmişti. Aslında fena olmazdı ama okumak hoş gelmiyordu. Bu nedenle "Bakarız." diyerek asla bakmamak istediğimi gösterdim.
Telefonum çalmıştı.
Chu Chu
"Efendim askmm"
"Güzelim ev müsait mi? Geleceğim dee."
"Gel hayatım."
"Bu arada bütün mafyalar ile geliyoruz."
"Bu saatte?"
"Evet askom. Bu arada seni Jimin'in üvey kız kardeşi ile tanıştıracağım."
"ÜVEY Mİ???"
"Evet askım. Sana söylemedik. Gelince artık.
"Tamam gelin."
Dedim ve kapattım. Minho'ya yürüdüm.
"Bebeğim mafyalar gelecekmiş. Hazırlanmaya gidiyorum ben"
Tam yanından geçecektim ki Minho kolumu tuttu ve beni kucağına çekti. Soru sorarmış gibi yüzüne bakıyordum. O ise yüzümün her santimini ezberlemek istercesine süzüyordu beni.
Yüzüme yaklaştı ve yavaşça dudaklarımızı birleştirdi. Dudakları sıcacık ve yumuşacıktı. Birden kalçamdan kavrayarak tam anlamıyla kucağına aldı ve beni üst kata çıkardı. Yere bıraktı ve;"Hazırlan bakalım. Bende burada kitap okuyacağım."
"Ama üzerimi değiştireceğim."
"Yanımda değiştirebilirsin?"
Minho ile hiç ilişkiye girmemiştim. Bu yüzden utanıyordum.
"T-Tamam" dedim ve giyeceğim elbiseyi seçtim. (İstediğiniz elbiseyi hayal edin sadece koyu mor ve kısa bir şey.)
Minho kitaba odaklanmış gibiydi. Fırsat bilerek üzerimi yavaşça çıkardım. Minho'nun göz ucuyla bana baktığını görünce kıpkırmızı olmuştum. Hemen elbiseyi üzerime geçirdim ve makyaj masama oturdum. Saçımı yukarıdan at kuyruğu yaptım. Hafif olan bir makyaj yaptım. Hazırdım.Kapı çalınca aşağıya indik. Kapıyı açtım ve bağırış sesleri geldi.
"İYİKİ DOĞDUN YNNNNNN(Semanur:))"
"Yaaaa ne gerek vardiiii."
"Olur mu öyle şey Güzelim." -Lisa
"Yerim siziii hadi içeri girin."Herkes sırayla girdi. (Sıralama; Jungkook, Taehyung, Lisa, Felix, İ.N., Han, Chan, Seungmin, Hyunjin, Jimin)
En son bir kız girdi. Bana gülümsedi. "Selam Yn, ben Jimin'in üvey kardeşiyim. İsmim Rosé."
"Tanıştığıma memnun oldum Rosé :)"Herkes içer girdi ve pasta yedik. Herkes sırayla hediye verdi. En sona Minho kaldı.
Yanıma geldi ve önünde diz çöktü.
Elinde küçük kırmızı bir kutu vardı. Bana uzattı.
"Sana Hwang soy ismi yakışmıyor. Gel de Lee Yn ol gülüm." Dedi ve elindeki kutuyu açtı. İçinde çok güzel bir yüzük vardı. Devam etti "Benimle evlenir misin Hwang Yn?"Gözümün dolduğunu hissettim ve Minho'nun boynuna atlayarak "EVEETT" diye bağırdım. Beni kucağına aldı ve döndürdü.
Sonra bıraktı ve yüzüğü takacakti. Ama güçlü bir ses onu durdurdu. Silah sesi.... Minho'nun bana bağırış sesleri.... Kızların bağırışlari..... Herkesin tedirgin oluşu ve gerisi karanlık....-----------------
Çok geç kaldım değil mıiii
Allah'a şükür yazacak zaman buldum. Denemeye çalışıyorum da ehe
15 veya daha fazla bölüm olacak ama en fazla 16 bölüm + 1 özel bölüm atacağım. Bu arada Yn'mize bir isim bulmak istedim ve ismi belirledim. Yn'nin ismi Semanur. Neyse ben gideyim de 12. Bölümü yazayım.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar
İyi geceler ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA // LEE MİNHO
FanfictionBir mafyanın evinde zorla 1 yıl kalan kızın hikayesi -TAMAMLANDI- -DİKKAT: aşırı cringe ve toxiclik içerir-