ÖZEL BÖLÜM- 2 (20)

2.7K 90 334
                                    

Hatırlatma:
Ben Hamileydim....
Hatırlatma bitti.

YN'DEN


Hâlâ şok içinde elimdeki teste bakıyordum. Şimdi benim içimde nohut tanesi kadar bir varlık mı vardı? Benim 1 bebeğim mi olacaktı? Cinsiyet benim için pek önemli değildi. Sağlıklı olması beni yeteri kadar mutlu ederdi. Kapım çaldı.

"Bebeğim, iyi misin?"

"İ-İyiyim Minho, içeri gelir misin?" 

Kapı yavaşça açıldı ve içeri Minho'nun bedeni girdi. Yüzünde nedense bir endişe vardı. Korkuyor gibiydi. Yanına gittim. Elimdeki testi kapalı olarak onun eline koydum ve yüzüne yalvarır gibi baktım. Bu onu daha da endişelendirdi. O korkakça teste bakarken gülümsedim. 2 çizgi olduğunu görünce gülümsedi. Bana baktığında gözleri doluydu. Birden bana sarıldı ve döndürmeye başladı. Kahkaha atmaya başladık. Beni durdurunca saçmalamaya başladı;

"Yn, ben şimdi baba mı olacağım?"

"Yooo baba olmayacaksın müjde vereyim MİNHO TEYZE OLUYORSUN" dediğimde güldü ve

"Yaa dalga geçme. Sanki her yıl baba oluyorum. Bunu ilk defa yaşıyorum Yn. Bana bunu yaşattığın için çok teşekkür ederim aşk kadınım." dedi ve beni yavaşça öptü.


9 AY SONRA DOĞUMA GÜNLER KALA

"Aşkım yavaş ol ya bak sen hamilesin."

"Aşkım ne abarttın ya alt tarafı koltuğa oturacağım."

"Ama bak kızımız zarar görebilir."

"AH"

"Noldu?"

"Minh- AHHHHH"

"YN YN TANRIM NOLUYOR GÜZELİM KARICIĞIM İYİ MİSİN?

"AHHH MİNHO GALİBA SUYUM GELDİ"

Minho çok telaşlanmıştı hemen beni dikkatlice kucağına aldı ve hastaneye gitti. Çok şükür doğum güzel geçmişti.


10 YIL SONRA

"Anne, seninle beraber çizgi film izleyelim mii?" dedi küçük Emir. Yn ve Minho'nun 3 çocuğu olmuştu. Yn'nin annesi Koreli, babası Türk'tü. Bu yüzden babası onlara Emir ve Yn ismini koymuştu. Yn ise ailesini tekrar yaşatmak için Minho'dan, ölmüş ailesinin isimlerini kendi çocuklarına koymasını istedi. Minho ise kırmadı onu. Zaten nasıl kırabilirdi ki aşk kadınını..

2 erkek, 1 kız doğurmuştu Yn. Kızına, annesinin ismi olan Sana ismini verdi. Oğullarına ise Emir ve Emre ismini verdi. Kızının birazdan okulu bitecekti. Minho, gidip kızını almıştı. Anaokulu öğretmenleri ise Emre'yi evine bıraktı. İşte mutlu bir aile tablosu vardı. Birazdan hep beraber çizgi film izleyeceklerdi. 

İşte bu kadar. Bu zamana kadar bir mafya tarafından kaçırılmış bir kızın bir süre sonrasında o mafya ile evlenmesini okudunuz. Peki buradan çıkarılacak ders nedir sizce?

Bu hayatta kimseye ön yargılı davranmamalıyız. Yn, Minho'yu kötü, acımasız bir katil olarak görmüştü. Fakat bir süre sonra ön yargısını kırdı. 

Peki sizce başka ne çıkarabiliriz?

Yaşadığımız her acıya, her üzüntüye rağmen ayakta kalmalıyız. Yn, canından çok sevdiği ailesini kaybetti. Ama ona rağmen ayakta kaldı. Yaşadığı onca şeye rağmen hayata gülümsedi ve hayat ona mükemmel bir yaşam sundu.

Ve en önemlisi sabır arkadaşlar. Minho, Yn'yi 8,5 ay bekledi. Yn için hastalandı, hatta şizofreni belirtileri gösterdi ama ona rağmen Yn'yi bekledi ve Yn'sine kavuştu.

Şimdi siz düşünün bu hikayeden neler öğrendiniz? Hadi yorumlara yazın.

Ve şimdi son kez sizi uğurluyorum.

3 fazlalık vardı. Yn ve Minho çocuklarıyla mutlu mesut yaşadılar.

---------------------------------------------------------------

Bitti mi? Bitti. Evet galiba bu fic macerası da bitti. Biliyor musunuz bazı bölümleri yazarken gözüm doldu. sdnsjkanfbh. Birlikte güldük, birlikte eğlendik belki birlikte ağladık. Ama her güzel şeyin bir sonu vardır derler. Bizim güzelimiz de buraya kadarmış.

Bu fici yazarken çok eğlendim. Size birkaç soru sormak istiyorum hikaye ile ilgili...

1) Ficde ki en sevdiğiniz karakter? (Benimki Jimin :))

2) Ficde ki en güldüğünüz sahne?

3) Yn'nin en sevmediğiniz ve en sevdiğiniz özellikleri?

4) Felix, İ.N, Changbin ve Yoongi'nin sahnelerinden en güldüğünüz/ sinirlendiğiniz sahneler?

Bu arada şimdi fark ettim. Minho ve Felix'i barıştırdık ama İ.N kaldı. askljkajjkfhjksdhfjsdhj. Unuttum aşkımı. Neyse o da Minho'larla barıştı sayın.

Bir sonraki fic konusunu ve ficin başrol üyesini siz seçin.

Diğer ficlerimde görüşme üzere ^^

MAFİA // LEE MİNHOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin