"Uyandığımda o koltukta olmadığımı fark ettim. Yavaş yavaş ayıldığımda erkeksi, sexy bir ses duydum. "Günaydın Prenses"""
Beni Kurtar - "Korkuyorum oppa, yardım et..."
"Sen de Kimsin?" dedim korkak bir sesle. "Kim olduğum önemli değil güzelim." dedi kalın sesin sahibi. "Beni neden kaçırdın??" dedim. "İş için bebeğim, ben mafyayım ve mafyalar arası savaşlar oluyor, biliyor musun bilmiyorum. Ha Bu arada kaçmaya çalışma kaçacak yer yok ve kaçmayı denersen senin için çok kötü şeyler olur güzelim, o güzelliğine yazık olmasın." dediği an bir silah sesi duydum ve hemen kulağımı kapatıp bağırmaya başladım. Adam geldi ve kollarımı kulağımdan çekti kulağıma yaklaştı ve "İşte eğlence başladı." dedi. Çatışma sesleri geliyordu adam beni odaya kilitleyip aşağı inmişti. Ben de sadece bağırıyordum. "KORKUYORUM OPPA, YARDIM ET LÜTFEN" Diye bağırıyordum. Ağlamaya başlamıştım. Birden kilit açıldı ve beni kaçıran adam daldı odaya. Beni sertçe kaldırdı ve başıma silah dayayarak aşağı inmişti. Kapıya geldik. Minho oradaydı ama yanında tanımadığım bir adam daha vardı. Arkamdaki adam konuştu. "Vaayyy Minho Bey korkmuş başka mafyaların kapısına gitmiş. Han JİSUNG görüşmeyeli uzun zaman oldu.
"Bana Bak Felix ya şimdi o kızı bırakırsın ya da olacaklardan ben sorumlu olmam." dedi Minho. Beni kaçıran adamın ismi Felix'miş. "Ya bende senin gibi bu kıza aşık olduysam ;)" dedi Felix. "Sen gaysin Felix. Kızlardan nefret edersin. Şimdi o kızı bırak. İstediğin sevgili ise sana mükemmel bir sevgili buldum." Dedi Han. "Kimmiş o?" dediği an arkadaki arabadan yakışıklı bir genç çıktı. Felix şaşkındı. Sanırım onu tanıyordu. "H-Hyunjin" diyebildi sadece. "Demek sevgilini unutup başka erkeklere bakacaktın, öyle mi Yongbok?" dedi sanırım ismi Hyunjin olan. "Hyunjin öyle bir şey yok." dedi Felix o sırada da elleri gevşemişti yani şuan kaçsam umrunda olmazdı. Minho'ya baktım. O da sanki içimden geçenleri okumuş gibi gözleri ile bekle dedi. "Hani kızlardan nefret ediyordun?? Elindeki kız da neyin nesi??" "Hyun-" "Felix sus! Şimdi o kızı bırakıyorsun ve eve girip tartışıyoruz." "Ama-" "Aması maması yok. 5 Saniyen var." Felix bir bana bir Hyunjin'e bakıyordu. "4" "3" "2" "Tamam ya" dedi ve bıraktı beni yere düştüm. "Bende öyle tahmin etmiştim. İçeri gel Felix." dedi Hyunjin ve içeri girdi. Minho hemen yanıma koştu ve beni kucağına aldı. Hemen kafamı onun göğsüne yasladım. Bugün fazlası ile yorulmuştum. Yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu. Ve sanırım uyudum...
Minho'dan
YN uyumuştu. Ben de hem onu izliyor hem de Jisung ile konuşuyordum. "Tekrar teşekkür ederim Han, çok yardımın dokundu. Borçlandım sana." dedim. "Borçlanmadın ki ben sana olan borcumu ödedim. Beni Changbin ile olan savaşımda yalnız bırakmadın. Hatırla!" dediğinde gülümsedim ve YN'yi izlemeye devam ettim. Önce Jisung'u bıraktık sonra evime gittik. YN uyanmamıştı. Bende mecburen üzerini çıkarmak zorundaydım. Önce pijamasını aldım ve üzerini çıkarmaya başladım. Kendi gibi bedeni de çok ama çok güzeldi. Biraz daha beklersem ağzımın suyu akacak diye düşündüm ve onu giydirdim. Bugün onun yanında yatmak istiyordum. Ve öyle de yaptım. Belinden sarıldım ve kendimi uykunun kollarında bıraktım.
------------------------------------------------------------------------------
Oy ve Yorumlarınızı bekliyorum. Biraz fikir kıtlığı çekiyorum. Lütfen öneri verin. Konu önerisi. Kitabı okuma tarihinizi yazın lütfen ben de 18 Mart'ınızı kutlayıp ve bir şehidimizin vasiyetini sizlere bırakıyorum. "Öyle evlatlar yetiştirin ki adları Mehmed soyadları Şehit olsun."
18.03.23, 09:31
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA // LEE MİNHO
FanficBir mafyanın evinde zorla 1 yıl kalan kızın hikayesi -TAMAMLANDI- -DİKKAT: aşırı cringe ve toxiclik içerir-