2

6.5K 198 212
                                    

Beni Neden Seviyorsun? - "Çünkü güzelim, bunu asla unutma. Sen benim başıma gelebilecek en güzel varlıksın. Senin kılına dahi zarar gelmemeli. Senin kılına zarar gelse ben ölüp bitiyorum. Seni sevmem için 100 den fazla neden var bebeğim :)"

"Bunları nereden biliyorsun?" Dedim. "Görmüyor musun? Sana ne kadar aşığım." Dediğinde sustum ve yemeğimi yemeye devam ettim. 

-------------------------------------------------------------------------------

Yemek boyunca sofradan çıt çıkmamıştı. Bir şey daha fark etmiştim. Bu evdeki bütün hizmetliler erkekti. Hiç kadın yoktu. Buna şaşırmıştım. Yemeği bitirdiğimizde çekinerek "Televizyon izleyebilir miyim?" Dedim Minho'ya. "Tabii güzelim, hatta gel beraber izleyelim." Dedi Minho.

Minho film seçiyordu. Koltuğa oturdum. "Beni neden seviyorsun?" dedim birden. "Efendim?" dedi Minho. "Bana neden aşıksın?" diye yineledim. "Çünkü güzelim, bunu asla unutma. Sen benim başıma gelebilecek en güzel varlıksın. Senin kılına dahi zarar gelmemeli. Senin kılına zarar gelse ben ölüp bitiyorum. Seni sevmem için 100 den fazla neden var bebeğim :). Sana olan en ufak bir hatada dünyayı yakarım. (Abart Minho tmm anladık aşıksın sjjssjssjj)" dediğinde yüzüme aptalca bir sırıtış yerleştirdim. Bunun üzerine bir şey dememiştim. O da sormamıştı zaten.

Minho rastgele bir film açıp yanıma geldi. Yaklaşık bir buçuk saat geçmişti ve filmden +18 şeyler çıkınca yastıkla televizyonla olan görüş alanımı kapattım (Umarım anlamışsınızdır skskk). Minho bu halime sırıttı ve kumandadan +18 yerleri geçti. İzlemeye devam ettik.


1 Hafta Sonra

Günler hep aynı geçmişti. Minho'ya alışmıştım. Beni mutlu etmek için elinden geleni yapıyordu. Aslında halimden memnundum. Tek sıkıntısı çok sıkıcı olmasıydı. Bir gün Minho, bir sürü adamı ile apar topar evden çıkmıştı. Benimde canım sıkıldı. Bahçeye oturup kitap okumaya başladım. Yaklaşık yarım saat sonra bahçedeki sallanan uzun koltukta uyuyakaldım.


Uyandığımda o koltukta olmadığımı fark ettim. Yavaş yavaş ayıldığımda erkeksi, sexy bir ses duydum. "Günaydın Prenses"


------------------------------------------------                                                                                                                        Sizce sesin kaynağı kim? Yorumlara tahmin belirtin. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Ben bu hikayeyi yazma zamanımı yazıyorum. Sizden de okuduğunuz tarihi istiyorum. Bölüm ile ilgili istekleriniz veya sorularınız varsa lütfen belirtin. İyi Okumalar ^^                          07.03.2023 05:33                                                                                                                                                                      -Elif- 

MAFİA // LEE MİNHOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin