Neden Lee Yn olmamakta ısrar ediyorsun? - "Gel evlenelim işte."
Sabahın ilk ışıklarına doğru uyanmıştım. Saat 05:27ydi. Yavaşça yatağımdan doğruldum ve tuvalete gittim. İşlerimi halledip odama döndüm. Yatağa geri yattım. Yatak çok yumuşak gelmişti. Hemen kendimi uykunun kollarına bıraktım.Minho'dan
Sabah 6 buçuk gibi uyanmıştım ki ne göreyim! Yn yanımda yatıyordu! Ama ben getirmemiştim onu!? Bunları düşünürken birden göğsümde bir el hissettim. Yn bana sarılmıştı. Sanırım biraz daha uyusam fena olmazdı. Yn'yi ters çevirdim ve beline sarıldım. Kokusunu içime çekerken uyuyakaldım.Yn'den
Saat kaçtı bilmiyordum. Ama biraz geç gibiydi. Belimde 2 el hissettim. Yavaşça arkamı döndüm ve onu gördüm. O çok yakışıklıydı.. Minho bana sarılmış öylece yatıyordu. Bunu yapmayı tahmin etmezdim ama yaptım. Kollarımla onu sardım ve daha da ona sokuldum. Biraz daha uyusak zarar gelmezdi.Bir süre daha uyudum ve yine uyandım. Bu sefer Minho beni izliyordu. "Günaydın aşkım" dedi bir an da nedensizce bana "Aşkım" demesi hoşuma gitmişti. "Günaydın Beyefendi" dedim. Minho siritmişti. Sonra dudak büzdü. "Hadi ama sende biraz iltifat et bana bu yakışıklı yüz iltifatsiz duramıyor" dedi. Bu haliyle oldukça tatlıydı. Bende sırıttım ve uzanıp yanağından öptüm. Buna siritmişti. Sonra bir hamle yapıp beni altına almıştı. Şuan üzerimde bir adet Lee Minho duruyordu. Ve çok yakışıklıydı. "Neden Lee Yn olmamakta ısrar ediyorsun güzelim?" Diye fısıldadı boynuma doğru yaklaşırken. "Bilmem, belki yakında Lee Yn olurum kim bilir" Dudaklarının kıvrildığını hissediyordum. "Gel evlenelim işte." "Bu bir teklif miydi?" Dedim kahkaha atarak. "Evet, Hwang Yn, Lee Minho'yu kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"
"Hmm düşündüm de iyi fikir ama ben daha küçüğüm değil mi Minho."
"Haklısın. O zaman teklifi değiştiriyorum."
"Sayın Hwang Yn, Lee Minho'yu sevgiliniz olarak kabul ediyor musunuz?"
"Evet" dedim sessizce.
Minho sanki şaşırmamişti. Sanırım bunların olacağını tahmin etmişti. Ben daha duygularımın belki farkında değildim ama içimden bir ses "Minho sana göre" diyordu. Ben o sese guvenmiştim ve o yüzden Minho'ya bir şans verdim.
Minho yüzümün her bir santimini ezberlemek istermişcesine izliyordu. Sonra yaklaştı, yaklaştı, daha da yaklaştı. Gözlerim istemsizce de olsa kapanmıştı. Beni öpmesini bekliyordum resmen. Ama öyle olmadı. Minho dudağını, benim dudağıma sürüp hemen geri çekti.
Buna sinirlenmiştim ve hemen yakasından tutup dudağımı dudağına bastırdım. Araya dilini de sokuyordu. Sonra dudağımin şişeceğini hissettim ve geri çekildim. Minho sırıtıyordu. Üzerimden kalktı ve bende kalktım. Bir ara aynaya baktım ki ne göreyim. Karnım şişmişti. Doğru ya! Ben hamileydim! Hem de Felix den. Doktora gitmeyi unutmuştuk. Lee Know da hemen hatırladı ve kahvaltıdan sonra gideceğimizi söyledi. Onayladım. Güzelce kahvaltı ettikten sonra hazırlanıp çıktık.
Doktor ameliyatın bugün yapılabileceğini söylemişti. Bugün olabilirdim.
Korkuyor muydum? Çok
Ama savaşacak mıydım? Sonuna kadar.
Ben Hwang Yn. Bu hayatta başıma ne gelirse gelsin hep güldüm. Ve gülmeye devam edeceğim.
(Ameliyat olaylarını falan hep geçeceğim çünkü yazarsam çok uzun sürer üşendim smsjjsjd)
Ameliyat başarı ile geçmişti. Bebek alınmıştı. Doktor dikkat etmemiz gereken hususları söylemişti.
1 hafta boyunca yataktan çıkmam yasakmış. (Öyle mi bilmiyorum salladım ama karnında dikiş var ya bir de kilo alıp birden verme şeyi var o yüzden ama bilmiyorum öyle bir şey var mı)
Minho bana bakacağını söyledi. Eve gittik ve kendi yatağına yatırdı beni.
"Evet bebeğim. Şuan benim himayem altındasin. Sana bebek gibi bakacağım merak etme." Dedi ve TV den bir film açtı. Yanıma yattı ve film izledik. Geceye kadar..... Sevgilimle......-------------------------------
Öhm öhm
1 K OKUNMA OLDUUKK
Bu yüzden buna özel bir şey yapacağım.
Bu kitap bitince Minsunglu bir kitap yazacağım.
Bunun dışında 1 K için istediğiniz bir şey varsa çekinmeden yazın lütfen :).
Sanırım Yn ile Minho'nun evlenmesine az kaldı://
Yani bu demek oluyor ki kitabın bitmesine de az kaldı.
Ama Minsung ile hayal et ile devam edeceğim.
Siz de benimle devam edecek misiniz canlarım?? <3
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum (◍•ᴗ•◍)❤
İyi okumalar ballarım (っ˘з(˘⌣˘ )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA // LEE MİNHO
FanfictionBir mafyanın evinde zorla 1 yıl kalan kızın hikayesi -TAMAMLANDI- -DİKKAT: aşırı cringe ve toxiclik içerir-