Beni Bırakma
"Sensiz Yapamam, gitme.""Herkesin tedirgin oluşu ve gerisi karanlık...."
Not: Bu bölüm pek konuşma olmayacak. Bazen YN'den bazen Lisa'dan dinleyeceksiniz.
12. BÖLÜM
YNDEN
"YNN" Minho'nun bağırışları kulağımda yankılanıyordu. Beni kucağına aldı ve arabaya koştu. Sanırım Vminkook ve Chan Oppa beni vuran adamı bulmaya gitmişlerdi. Şuan sanırım ağlıyordum. Gözüm kapalı olduğu için sadece hissettiklerimi söyleyebiliyordum. Evet, siz benim hayal dünyamdasınız şuan. İçimdeki ses sizsiniz. Ve ben şuan Minho ile değil, sizinle konuşuyorum. Beni duyuyor musunuz!
Duyduğunuza sevindim! Beni yalnız bırakmadığınız için size minnettarım. İyi ki varsınız.Evet nerede kalmıştım. Heh evet, en son ağladığımı hissettim, çünkü yanağımı nemliydi. Konuşmalarını duyamıyordum. O yüzden sizinle konuşmaktan başka çarem yok. Sizce uyanabilecek miyim? Acaba beni vuran kim? Yoksa ailemin yanına gitmek daha doğru bir karar mı? Yoksa Minho ile olmak daha doğru bir karar mı? Evlenebilecek miyiz? Ben hep 2 çocuğumun olmasını isterdim. 2 kızımın olması... Sence olabilecek mi?
Tamam tamam. Çok soru sordum farkındayım. Sıkılmıyorsun değil mi?Ne yani sıkıldın mı :(
Seni sıktım mı? Özür dilerim :(. Galiba arabada neler oluyor öğrenmek istiyorsun. Peki.... Beni yalnız bırak :( Lisa'm anlatsın sana. Hayır, küsmedim. Biraz uyusam iyi olur. Hadi git artık. Bay Bay <3Lisa'dan
Hâlâ hastaneye varamamıştık. Ağlamaktan başka çarem yoktu. Arabayı Jisung kullanıyordu. Yn, Minho'nun kucağındaydı. Ağlamaktan şişmiş olan gözlerimi mendilimle sildim. Rimelim akmıştı. Yine ağlayacağımı bildiğim için makyajımı full silmiştim. Hafif bir makyaj yaptığım için eskisi ile çok değişmemişti. Minho sadece Yn'yi izliyordu ve ağzından şu kelimeler döküldü;
"Sensiz yapamam, gitme..."
Bu görüntü beni duygulandırdığı için göz yaşlarımı tutamadım. Zaten full ıslanmış olan mendilim ile yine gözlerimi sildim. Felix bana yeni bir mendil uzatmıştı. Teşekkür edip aldım.
Yn.... O elbisesini en güzel günlerde giymek için almıştı... Hatta almıştık. O elbiseyi alırken konuştuklarımızı adım gibi hatırlıyordum.
"OHAAAA YN ÇOOOKK GÜZELSİİİNN" Yn ilk kez Lisa ile tek başına alış-verişe çıkmıştı. Beraber mağaza mağaza dolaşmışlardı. En sonunda Lisa onu bir mağazaya çekti. Sonra ise Yn'nin en sevdiği renklerden biri olan mor elbiseyi Yn'nin eline tutuşturdu ve onu kabine soktu.
Yn en sonunda çıkmıştı. Ama o....... O çok güzeldi. Elbise bedenine tam oturmuştu. Derin dekolteliydi ama Yn'nin çoğu mahrem yerlerini de kapatıyordu. Yani elbise belli etmeden dekolteli gibiydi. Yn dekolte şeyler pek sevmiyordu. Dolabını açsalar 1 veya 2 tane dekolteli elbise anca bulurlardı.
"KIZIM BUNU NET ALMALISIN!!!"
"Ya ama bu çok dekolteli."
"Ya bak kızım bana güven. Senin çocuğun olmasını çok istiyorsun ya"
"Eeee bunun elbiseyle ne alakası var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA // LEE MİNHO
FanfictionBir mafyanın evinde zorla 1 yıl kalan kızın hikayesi -TAMAMLANDI- -DİKKAT: aşırı cringe ve toxiclik içerir-