4

5.3K 189 243
                                    



YN'DEN

Sabah saat 7 civarlarında uyanmıştım. Uyandığımda tek başıma olmadığımı fark etmiştim. Bedenimi 2 kaslı kol sarmıştı. Yavaşça arkamı döndüğümde Minho'yu gördüm. Bir insan uyurken hem tatlı hem de yakışıklı nasıl olabiliyordu?? Sanırım bu sadece ona özeldi. Birden dudakları aralandı. "Hmmm uyandın ve kalkmak yerine beni izleyip iltifatlar mı yağdırıyorsun Yn?" NE?? BEN ONLARI SESLİ Mİ SÖYLEMİŞTİM?? "Ben az önce dediklerimi sesli mi söyledim??" gözlerini açtı ve "Ha cidden iltifat ettin yanii. Seni denemek için söylemiştim güzelim ve görüyorum ki yakalandın ;)" dediğinde kıpkırmızı olduğuma emindim. "YAA" dedim ve onu ittim ve kollarından kurtuldum. Hemen ayağa kalktım ve boy aynasına geçtim. Bir saniye, NASIL YA?? Benim üzerimde pijama yoktu ki. Yoksaaa "Benim üzerimde pijama yoktu ki yoksa beni uyandırdın da ben mi hatırlamıyorum??" Minho sırıttı. "Uyuyordun ve kıyamadım sana meleğim. O yüzden ben değiştirdim üzerini." dediğinde yine kıpkırmızıydım sanırım. "Heyy, sapık mısın sen!??" dedim. "Üzülme karanlıkta pek göremedim ama karanlıkta bile çok ateşliydin güzelim :)" dediğinde yastığı aldım ve yüzüne fırlattım. O da hemen kaçtı. Kapıdan çıkmadan önce "Üzerini giyin ve kahvaltıya gellll" diye bağırdı. Ahh bu çocuk beni deli edecek.


Kahvaltıya indiğimde pek iştahımın olmadığını fark ettim. Biraz da başım ağrıyordu. Minho tabağım ile oynadığımı fark edince "Neden yemiyorsun Yn? Beğenmedin mi??" "Hayır, çok güzel olmuş ama sanırım pek iştahım yok ve başım dönüyor. Biraz uzansam iyi olur." Dedim ve kalkıp giderken kolumu tuttu. "Hazırlan, hastaneye gideceğiz." "Saçmalama Lee Know, sadece baş dönmesi." "Belki de önemli bir baş dönmesidir." dedi. "YA bişey olmaz." "Yn, sen mi gidip üzerini değiştirirsin yoksa ben mi gelip değiştireyim??" dediğinde hemen odama kaçtım. Arkada sadece Minho'nun kahkahası vardı.

Hastaneye varmıştık. Minho beni kapıda bekleyeceğini söylemişti. Doktor beni kontrol etti. "Yn Hanım, Ne zamandır böylesiniz??" "Dünden beri, dün kasıklarım da ağrıyordu." "Yn Hanım evli misiniz?? İşim gereği sormak zorundayım." "Hayır, evli değilim." "Yn Hanım, hamilesiniz." "NE?" dediğimde sesim biraz fazla çıkmıştı. "Kimden????" dedim hemen. "Lee Felix diye gözüküyor." dediğinde dondum. Gözüm de doldu. Ağzımdan tek bişey çıktı. "O bebeği aldıracağım."

---------------------------------------------------------------------------

Felix ne yaptın aslanım yaa senin Hyunjin'in vardı sjjsjssj. Evet 6 gündür bölüm atmadığımı fark edince hemen atayım dedim. Size demiş miydim bilmiyorum ama benim satranç turnuvam vardı. Dün bitti. İl 3. sü olduk. 6 maçtan 5'ini yendim. Takımım ile güzelce oynadık ve kupa aldık. Çok mutluyum. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Her bölüm sonu olduğu gibi soru sorayımm. Kaç yaşındasınız?? Yorumlara bekliyorum ^3^

MAFİA // LEE MİNHOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin