ÖZEL BÖLÜM - 1 (19)

2.8K 93 237
                                    


1 SENE SONRA

YN'DEN


"MİİİNNNHHOOOOO NEREDESİN AŞKIM?"

"BURADAYIM GÜZELİM. MUTFAĞA GEEEL"

"TAMAAAM"

Evet, Minho'ya kavuşmamın üzerinden tam 1 sene geçti ve biz sonunda evlenmiştik. Minho her ne kadar çocuk istese bile hâlâ erken olduğunu düşünüyordum. Anlayış gösterip sabırlı davranıyordu. Umarım bir gün sabrı taşmaz diye dua ediyordum. 

Mutfağa indiğimde eski zamanlarda ki gibi kızarmış ekmek kokusu burnuma dolarken gözlerimin dolduğunu hissettim. Galiba ailemi çok özlemiştim....

Minho hemen bana döndü. Gözlerimin dolu olduğunu görünce kestiği domatesi bıraktı ve hemen yanıma geldi.

"Yn güzelim neyin var?"

"Bir şey yok. Kızarmış ekmek kokusunu alınca eski günlerimi hatırladım. Galiba ailemi özledim" dedim göz yaşlarım arasından.


Minho'nun da gözü doldu ve bana sımsıkı sarıldı. "Keşke o gün hiç yaşanmasaydı." dedi. "Keşke" dedim fısıltıyla. 

"Minho su taşıyor!" dedim telaşla. Yumurta haşlıyordu. Yumurtanın başına koştu ve altını kıstı.

Masaya bakmıştım. Dopdoluydu. Galiba çok şanslıydım Minho gibi bir kocamın olması konusunda.

Changbin ve Yoongi'nin ölümünden  sonra tehlike bitmişti. Bu yüzden Minho'dan bütün hizmetli ve korumaları işten çıkarmasını hatta mafyalığı bile bırakmasını istemiştim. O da beni kırmadı ve kabul etti. Şuan karşımda üstünde önlükle bize kahvaltı hazırlıyor. Gülümsedim ve yanına yaklaştım.

Arkasından sarıldım. O da döndü ve beni tek hamleyle kaldırıp tezgaha oturttu. Yaklaştı ve beni nazikçe öptü. Sonra sarıldı. Derin bir nefes aldı. Galiba saçlarımı kokluyordu. "Biliyor musun Yn. Bazen kendimi öyle zor tutuyorum ki. Şuan seni odaya sokup bir daha çıkmamak vardı. (İMANA DÖN LİNO)

"Sabret sevgilim" dedim fısıltıyla. Oyun istiyordum. Bu yüzden hızlıca dudağından öpüp kaçtım. Kaçarken arkama baktım. Hâlâ etkisinden çıkamamış gibi duruyordu. Sonra ayıldı, bana derin, anlamı olan bakışlar attı ve 

"Bunun hesabı da verilecek" dedi etkileyici bir ses tonuyla. Yutkundum ve hemen yukarı çıktım. Minnak kız kardeşimin odasına girdim.

"Yeji, hadi kalk güzelim" 

"Abla, sen misin?"

"Evet ufaklık hadi kalk elini, yüzünü yıka ve kahvaltıya gel."

"Tamam" dedi ve penguenler gibi paytak paytak yürüyerek tuvalete girdi. Bende  mutfağa indim. 

Minho'nun yanına gittim ama o bana sırıtıyordu. Masaya oturacakken bileğimden tutup beni tezgaha yasladı. Üzerime yaklaştı intikam alır gibi. Gözlerimi yavaş yavaş kapattım ama o sırada beklemediğim bir şey oldu. Minho beni öpmedi! Gözlerimi açtığımda bana sırıtıyordu. "Gıcık" dedim ve omzuna vurdum. 


Yeji gelmişti minnacık boyuyla sandalyeye oturdu ve kahvaltı ettik. Kahvaltı bitince Minho'yla beraber topladık ve film izledik. Bu sırada Yeji resim yapıyordu. Birden aşağı indi ve resmi bize gösterdi.

HAY AKSİ! Resimde Minho ve ben öpüşüyorduk! Minho kahkaha atmaya başladı. Ben ise Yeji'ye durumu anlatmaya çalışıyordum.

"Bak Yeji'ciğim. Bunlar yetişkinlerin yaptığı bir şey sen kimseyle yapma ve bir de bu tür şeyler ayıp güzelim bu yüzden bir daha yapma olur mu?"

"Özür dilerim abla :(" dedi dudak büzerek.

"Sorun değil güzelim" dedim ve ona sarıldım. 

"Aşkım kapı çalıyor açar mısın?"

"Tamam" dedim ve kalkıp açtım. 

"Selaam" dedi Jimin.

Yeji içeriden koştu ve "JİMİN ABİİİİ" diyip Jimin'in kucağına atladı. 

Jimin de Yeji'yi kaldırdı ve öptü. "Abisinin gülü" dedi. Gülümsedim. "Enişte içeride mi?" dedi. Kafamı salladım ve Jimin içeri girdi. Minho;

"Ooooo hoş geldin birader. Bi gelsene seninle bir şey konuşacağım" dedi ve Jimin'i balkona çekiştirdi ben ise kahve yaptım. 

Jimin ve Minho gülerek salona geldi. Ben ise kahveleri koydum.

Jimin, Yeji'ye dönerek "Pişt fıstık, hadi hazırlan seni bize götürüyorum." dedi.

"Ha neden?" dedim anlamayarak.

"Bayağıdır Yeji ile takılmıyorum bu yüzden bize götüreceğim hem Rosé ile de oynar. Siz de biraz kafa dinlersiniz." 

"Ya sana yük olmaz mı?"

"Lütfen ablaaa"

"Lütfen ablasııı" dedi Jimin.

Gülümsedim. "Tamam peki. Hadi koş hazırlan."

"YAŞASSIIIIINNN" Diye bağırdı ve odasına koştu.

Jimin, Yeji'yi alıp gitti. Biz ise Minho'yla film izliyorduk. Saat epey geç olmuştu. Ve aralıksız izlediğimiz 5. film de sonunda bitmişti. 

Minho televizyonu kapattı. Ben ise susamıştım. Mutfağa ilerlerken "Ben su alacağım" dedim.

Mutfağa gittim, suyumu içtim. Tam arkamı dönecekken arkamda bir beden hissettim. Bu Minho'ydu.

"Bebeğim, sence de zamanı gelmedi mi? Bizim de bir bebişimiz olsun." dedi tahrik edici bir fısıltıyla. Kendimi bırakmamak için direniyordum.

"M-Minho a-ama daha çok e-erken de-ğil mi"

"Bebeğim, evleneli 1 yıl oluyor. Ben 1 yıldır sabrettim. Sıra sende sen de 9 ay 1 gece sabredeceksin."

"1 gece ne alaka"

Kulağıma eğildi ve "Bu gece" dedi. Sırıttı ve beni kucağına alıp odaya çıktı, kapıyı kapattı ve kilitledi. O gece biraz fazla uzun sürmüştü.......

SABAH

Yavaşça gözlerimi açtım ve yanımdaki beni izleyen bedene baktım. Bana sırıtıyordu. Bende gülümsemeye çalıştım ama kasıklarımın ağrısı buna engeldi. 

Yüzümü buruşturdum. Minho ne olduğunu anlamış olacak ki kahkaha attı.

"Komik değil canım acıyor burada!" dedim kızarak. 

"Özür dilerim aşkım. Bekle şu çekmece de test olacaktı. Hah buldum."

Elime uzatırken kulağıma yaklaştı ve "Dün gece çok güzeldi, teşekkür ederim" dedi.

Utandım ve testi alarak tuvalete gittim. 

Sonunda bitmişti, bekleme sırası kalmıştı. Sabırsızdım, kalbim küt küt atıyordu. Ve sonunda sonuç gelmişti. Gözlerim dolmuştu.

Ben hamileydim.....


------------------------------------

Selam :)) Bu özel bölümün ilk partı. Diğer part biraz kısa olabilir haberiniz olsun. 

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Bu arada sizce bebişimizin cinsiyeti ne tahminleri alalım.

Ve yine bu arada okul bitttiiii. Hangi belgeyi alıyorsunuz, ortalamanız kaç :))

Hadi öptüüüm <33


MAFİA // LEE MİNHOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin