5.

69 7 15
                                    

-Sabah -

Sashadan;
Gözlerimi açtığımda etrafıma boş boş bakındım. Odamda değildim, kendi yatağımda değildim ve ve ve en önemlisi üstümde benim kıyafetlerim yoktu.
Hayır Sasha hic bisey olmadı. Bu düşünceyle kendi kendimi yerken odanın kapısı çaldı.

Sasha: Girebilirsin

Barış : Günaydınlar efendim günaydınlar nihayet uyanabildiniz.

İstemsizce Barışa gülümseyerek cevap verdim.

Sasha: Cok mu geç oldu ?

Barış: Ee biraz geç oldu ve sanırım telefonunu biraz daha acmazsan annenler polisi arayacak.

Sasha: Nee

Elimi başıma götürerek , gözlerimi kapattım.

Sasha: Ben tamamen unutmuşum.

Barış: Neyse ben buraya yeni kıyafetler getirttim malum kendi kıyafetlerin sırılsıklam olduğu için sen hazırlan sonra biraz konuşmamız gereken şeyler var.

Barış neyden bahsediyordu. Ne konuşmamız gerekiyordu ve benim kıyafetlerim neden ıslak? Offf sasha offf bir de adama o kadar hava attın " alışkınız canım " . Kesin rezil oldum kesin.
Sasha düşüncelerini susturduktan sonra ilk işi annesini aramak oldu. Telefonu açar açmaz sashanin konuşmasına izin vermeden annesi saldırıya geçti.

Seda: Kızım nerdesin sen, akşam dışarı çıkıyorsun haber vermek yok , gece eve gelmiyorsun haber vermek yok, telefon kapamalar , meşgule atmalar ne oluyor Sasha ?

Sasha: Annecim tamam cok haklısın özür dilerim ama gayet iyiyim bir sorun yok telefonun şarjı bitmiş ben oteldeydim. Eve gelince her şeyi anlaticam. Seni seviyorum.

Seda : Tamam sasha tamam ne kadar çabuk gelebiliyorsan o kadar çabuk eve geliyorsun .

Sasha telefonu kapattığı gibi kendini yatakta geriye doğru atar.

-Bir kere de huzurlu uyansam ne olur ? Çok mu şey istiyorum ben ?

Sasha, Barışın bıraktığı kıyafetleri giyer ve Barışın yanına gider.

Barış: İyi yakışmış,  üstüne de olmuş,  tutturmuşum desene.

Barış: İyi yakışmış,  üstüne de olmuş,  tutturmuşum desene

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Barışın getirdiği kıyafetler

Sasha: Ah evet teşekkür ederim. Aaa şey...

Barış: Kendi kıyafetlerini soracaksan onları kuru temizlemeye verdim bir yarim saate gelirler.

Sasha: Ama neden yani ne oldu tam olarak.

Barış: Gel oturalım söyle al kahve yaptım içmek istersen.
Sasha Barışın elindeki kahve bardağına uzanır ve kahveyi alarak koltuğa oturup merakla barışı dinlemeye başlar.

Barış: Sen dün gece bana yolu tarif edecektin ama biz konuşurken sızıp kaldın. Bende ne yapacağımi bilemediğim için seni alıp buraya getirdim.

Sasha: Anladim peki ustumdekilere ne oldu tam olarak.

Barış gülmeye başlamıştı kesin bir şey oldu.

Barış: Çok pardon guldugum için
buraya geldiğimizde arabadan inmek istemedin bende kucaklayıp kapının önüne kadar taşıdım seni sonra iceri girerken uyandın. Tabi uyanman ayık olduğun anlamına gelmiyor Sasha.

Sasha: Eyvah! ne yaptım ben.

Barış: Sen duşa girmek istiyorum diye tutturdun.

Sasha: Ben...

Barış: Ee evet sonra ben sana banyoyu gösterdim ve sende kıyafetlerinle beraber soğuk suyun altına girdin.

Sasha: Tamam buraya kadar her şey okey de benim kıyafetlerimi kim çıkardı?

Barış: Simdi kızma ama öyle ıslak ıslak yatmana izin veremezdim.

Sasha bir anda oturduğu yerden kalkarak

Sasha: Barış sen ne yaptın yaa bu yaptığın krizi fırsata çevirmek olmuş.

Barış: Bıraksaydım da hasta mı olsaydın.

Sasha: Gerçekten çok saçma yaptığın hareket bir de gelmiş anlatıyorsun.

Barış: Sordun ama

Sasha : Üste çıkmaya çalışma , nerde benim çantam gidiyorum ben.

Barış: Kahvaltı?

Sasha: Hâlâ Kahvaltı diyor yaa

Sasha koltuğun üstünde duran cantasini kaptığı gibi evden çıktı ve eline telefonunu alarak Ekini aradı.

Ekin : Sasha, gece beni aramadın.

Sasha: Ekin neler oldu bir bilsen

Ekin : Sen nerdesin şuan

Sasha: Eve doğru geçiyorum şimdi annem çok sinirli .

Ekin : Sen niye disardasin ki , sasha yoksa...

Sasha: Hayir hayir hayir yok öyle bisey anlaticam her şeyi bize gelebilir misin ?

Ekin : Tamam yarım saate gelmiş olurum.

Sasha telefonu kapattıktan sonra yoldan geçen ilk taksiye binerek eve gider.
Eve geldiğinde annesi salonda oturuyordu simdi yanına gidip annesine açıklama  yapması gerekiyordu.

Seda: Ooo Sasha Hanım hoş geldiniz.

Sasha: Anne

Seda: Evet dinliyorum.

Sasha: Ben dün yeni patronumla yemeğe çıktım. Hani şu sedatin başıma açtığı iş varya . Barış Bey tanışma için yemek teklif etmişti onunlaydim.

Seda: Sedat deme babana.

Sasha: Anne konumuz o mu şuan ayrıca o babam değil biliyorsun. Off Anne off

Seda: Tamam hadi diyelim Barış Beyle yemekteydin,  gece neredeydin?

Sasha: Yemek pek güzel geçmedi sıkılmıştım.  Bende bir bara gidip biraz oturdum daha sonra da arkadaşımın oteline gidip kaldım. Beni öyle sarhoş görmek istemeyeceğini düşünerek.

Seda: Peki kızım öyle olsun umarım her şey anlattığın gibidir.

Sasha gidip annesine sarılır soyledigi yalandan dolayi ici hic rahat degildir. Daha sonrada odasına doğru yol alır.

Seda: Haa bu arada

Sasha annesine dönüp bakar.

Seda: Barış Bey iyi biri Sasha, bu iş durumu iyi oldu. Bir an önce anlaşinda çalışmaya başla artık. Daha sonra biraz daha sesini kısarak " başla da aklım sende kalmasın be kızım ".

Sashadan;

Ne demekti bu şimdi , Barışla annem nerden tanışıyordu?

Sasha: Siz nerden tanışıyorsunuz ki ?

*Zil çalar *

Seda: Bak kapı çalıyor,  Ekini çağırdın dimi?

Sasha: Anne

Seda: Kapıya bak kızım kapıya.

-SON-

Umarım çok kötü gitmiyordur bölümler okuyanlara teşekkür ederim.  Yorum ve oyları bekliyorum. Sasha yerinde siz olsaydınız ne yapardınız?

Bakışların Ötesinde / SasbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin