54.

14 3 5
                                    

~Ev~

İçeriye girdik, her şey eskisi gibiydi. Barış gerçekten de hiçbir şeyi bozmamıştı.

Barış: Ben Mercana odasını göstermeye gidiyorum.

Sasha: Dur beni de bekle ne bu heyecan

Barış Mercanla birlikte odaya geçmişti bile ben ise gidip önce yatak odamıza baktım.
Gözlerimi kapatarak kendimi yatağa doğru sırt üstü bıraktım. Mutluydum, rahatça nefes aldığımı hissediyordum. Kalkıp ışık girmesi için kapalı olan perdeleri açtım. Arkamdan Barış gelip belime sarılmıştı. Karnımda birleştirdigi ellerini tuttum ve kafamı arkaya doğru yasladım.

Sasha: Bir daha seni hiç göremiycem sanmıştım.

Barış kokumu içine çekti.

Barış: Bizi çok özlemişim

Sasha: Bende sevgilim
.
.
.

Mercan odasını çok sevmişti. Yeni ortamı hiç yadırgamadan oyuncakları ile oynamaya başladı. O odasında oynarken bizde oturmuş onu seyrediyorduk.

Barış: Mercan bak bunları anne çizdi

Barış duvardaki çizimleri gösteriyordu.

Sasha: Ben bir duşa giricem hayatım.
Barış: Tamam canım

Mercanı öperek odadan çıktım.

.
.
.

Duştan sonra üstümü değişip tekrar yanlarına gittim. Odada yoklardı.
Barışa seslendim ama cevap vermeyince panik oldum. Hızlıca aşağı indim.

Sasha: Barış neredesiniz

Evin içinde sanki kaybolmuşlar gibi bağırıp dururken salona girince sesim alçaldı. Koltukta uyuyakalmışlardı.
Bende mutfağa geçip aksam için bir şeyler hazırlamaya başladım. Yaklaşık 5 dakikadır aralıklı olarak Barışın telefonu çalıyordu.
Kim bu ya bu kadar ısrarcı diyerek
tam açmaya gidiyordum ki Barışın uyanıp telefonunu eline aldığını gördüm.

Barış: Bir şey mi oldu müsait değildim bakamadım.

- Bu akşam gelebilecek misin ?

Sasha: Sevgilim kimmiş bu kadar ısrarla arayan ?

Barışın telefonda oldugunu görmüştüm ama bende ogrenmesem meraktan çatlardım yani.

Barış salona girdiğimi görmemişti, sesimi duyunca bir anda arkasıni döndü.

Barış: Önemli biri değil ya işle ilgili

Mercan: Anne

Mercanı kucağıma alarak mutfağa geri döndüm.

- O Sasha' nın sesi miydi?

Barış: Efe'ye bir şey mi oldu ?

- Baba baba diye sayıklıyor kac gündür görmedi seni gelsen iyi olur diye demiştim.

Barış: Ben müsait olduğum zaman zaten gelip gorücem beni böyle şeyler için lütfen arama.

Barış telefonu kapatıp mutfağa geçti.

Sasha: İyi misin sevgilim

Barış: İyiyim canım

Sasha: işle ilgili bir problem var sandım yüzün düşmüş biraz

Barış: Yok ya yeni uyandık ondandır

Sasha: Bende yiyecek bir şeyler hazırlamıştım. Acıktıysan yiyelim.

Barış: Olur, siz geçin Mercanla içeri bende taşıyım bunları masaya

Ben Mercanın üstünü değiştirmek için odaya çıktım.

Sasha: Barış dolaptaki salatayı unutma

Barış: Tamam

Sasha: Evet Mercan Hanım seçin bakalım bu mu bu mu

Mercan Sashanin elindeki bir tanesini alarak üstüne tutmuştur.

Sasha: Şimdiden alışmak lazım kombin yapmaya dimi kızım,  aferin sana

- Cok güzel oldun , hadi gel babana gösterelim. Akşam belki seni dışarı çıkarmak ister.

Sasha: Babası bak bakalım Mercan nasıl olmuş.

Barış: Benim dünyalar güzeli kızım tabiki her zamanki gibi çok güzel annesi.

Sasha: Evet yemekten sonra Mercanı dışarı çıkartıyoruz o zaman.

Barış: ee Mercanı mı çıkartıyoruz yoksa sen mi gezmek istiyorsun.
Gülmeye başlamıştım.

Barış: İki hanımefendiyi üzmemek adına tabiki dışarı çıkabiliriz.

Sasha: Mercan seninle iyi bir ikili olduğumuz kesin kızım , çak bakalım.

.
.
.

Yemeğimizi yiyip , giyinip hazırlandık. Tabiki tercihim Barışla birlikte gecelere akmak olurdu ama Mercan olduğu için hep birlikte lunaparka gitmeye karar verdik.

 Tabiki tercihim Barışla birlikte gecelere akmak olurdu ama Mercan olduğu için hep birlikte lunaparka gitmeye karar verdik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sashanın üstündekiler

Sashanın üstündekiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Küçük Mercanımız

Bölüm sonu

.
.
.

Yorumları bekliyorum, öpüldünüz :)















Bakışların Ötesinde / SasbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin