Ekin isteksiz bir şekilde duvara dönük olan yüzünü Sashaya doğru döner.
Ekin : Ne oldu Sasha , ne bağırıyorsun sabah sabah.
Sasha: Bakarsan anlayacaksın.
Sasha telefonun ekranını Ekine doğru çevirir. Ekranda " Baris_yesari adlı kullanıcı sizi takip etmeye basladi". Yazıyor ayrıca bir de mesaj vardı.Mesajda ;
Yeni patronu stalklamak hiç yakışıyor mu sizin gibi güzel bir hanıma ?Ekin : Sasha ?
Sasha: Ekin ?
Ekin : Kızım bu adam senin onunla çalışacağını nerden ogrendi hemen.
Sasha: Nerden olacak o Sedat şerefsizi söylemiştir. Bu Barış denen patronda pek cesur çıktı.
Ekin : Sen ne cevap yazacaksın simdi böyle bir mesaja ?
Sasha: İzle ve gör bakalım.
Sasha telefonu eline alarak mesaj yazmaya başlar;
- Yeni asistanınız olarak sizin hakkınızda bilgi sahibi olmam gerektiğini düşündüm. Kusura bakma patroncum.Ekin : Sasha yaa patroncum ne ?
Sasha: İçimden bir ses bu adamla cok eglenicez diyor . Daha dur yeni başlıyoruz.
Ekin : İşi gücü delilik bunun da .Sasha: Ekin bu arada dün gece sana söylemedim ama bu adamın hayatında bir tuhaflık var.
Ekin : Nasıl yani ?
Sasha: Şöyle anlatayım hakkında geçen tüm bilgiler bu seneye ait , paylaştığı fotoğraflarda aynı şekilde. Sanki geçmişi yokmuş gibi .
Ekin : Takıldığın şeye bak ne yapacaksın geçmişi boşversene. Sen işine bak , mesajına baktı mi bak bakalım.
Sasha : Off Ekin offf
Sashanın telefonuna bir bildirim daha düşer.
Ekin : Aç çabuk ne demiş bakalım.Sasha : Tamam dur açıyorum.
Mesajda ;
- Öğrenmek istediklerini bana sorabilirsin Sashacım. Bu akşam 18.00 da **** restoranda. Mazeret kabul etmiyorum. Görüşmek üzere baby.Sasha : Baby miiii, restoran mi , akşam mi Ekin bu adam ne diyor ?
Ekin : Sasha ,Barış bey hızlı çıktı benden söylemesi. Eee ne giyeceksin aksam ?
Sasha: Ekin iyi misin tabiki o yemeğe gitmiycem. Ne sanıyor bu ruh hastasi kendini. Babymiş , görür o babyiii.
Sasha ayağa kalkmış ve giyinmeye başlamıştır.
Sasha: Ben çıkıyorum.
Ekin : Nereye gidiyorsun Sasha.
Ekin arkasından nereye diye sorsada Sasha çoktan odadan çıkmıştır.Sasha : Anne arabamın anahtarları nerde?
Seda: Daha yeni ehliyeti kaptırdın, araba kullanman yasak Sasha.
Sasha: Anne o anahtarlar bana lazım şuan hiç sırası değil.
Seda : Kızım ne oluyor ne bu sinir ?
Sasha: Anahtarlar nerde ?
Seda : Anahtar falan yok Sasha.
Sasha : Öyle olsun.
Bekir arabayı hazırlar mısın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakışların Ötesinde / Sasbar
Fiksi UmumKavga, nefret... bunların kaynağı AŞK değil de ne ?