52.

23 2 3
                                    

Sasha: Biz ne zaman İstanbul'a dönüyoruz

Barış: İsterseniz hemen dönebiliriz

Sasha: Şey evimiz hâla eskisi gibi mi

Barış: Siz gittiğinizden beri hiçbir şeye dokunmadım. Sadece Merca'nın odasında ufak tefek eklemeler var.

Sasha: Barış, annemler biliyor mu

Barış: Ben hiç kimseye söyleyemedim

Sasha: Ben çok özledim onları

Barış: Eminim onlarda sizi görünce çok sevineceklerdir.

Sasha: Ben hemen geliyorum bir dakika

Hemen mutfağa gidip iki kadeh doldurup geldim. Yeni hayatımıza başlangıçtı bu kadehler. Barış elimde kadehlerle beni görünce gülümsemeye başladı.

Sasha: O zaman YENİ HAYATIMIZA

Barış: Yeni hayatımıza sevgilim

Mercanın baba demesiyle ikimizde birden Mercana baktık.

Barış: Ne dedi o

Sasha: Kızım bir daha söyle

Mercan: baa - baa

Barış Mercanı kucağına alarak havaya kaldırdı.

Barış: Sasha bana baba dedi duydun dimi

Sasha: Duydum tabi duymaz olur muyum ?

.
.
.

Elimizde valizler İstanbul havalimanında ilerliyorduk.

Sasha: Barış, Mercanın üstünü degistireyim mi terlemiş mi bir baksana canim

Barış: Bakıyorum hemen yok terlememis canım.

Sasha: Çok özlemişim
Barış: Araba kapıdaymış biraz hızlı ilerleyelim bence magazin her an gelebilir.

Sasha: Burayada gelmezler ya nerden öğrenecekler

Barış: valla şu an senle beni tanıyan pek çok insan var hepsi haber vermis olabilir. Senin haberin yok tabi.
Gizemli bir şekilde ortadan kaybolan Sasha Doğan diye boy boy haberlerin çıktı. 2 yil geçmesine rağmen unutulmadın

Sasha: Hadi yaa oldu mu öyle şeyler

Barış: Maalesef

Sasha: Vee beklenen son kapıya bak bakalım

Barış önden gidiyordu ben magazinceleri uzaktan görünce bir an duraksadim , insanlara ne açıklama yapacaktım daha doğrusu yapmak zorunda mıydım. Barış kucağında Mercanla ilerlerken herkes onların üstüne gelmeye başladı.

Magazinciler: Barış Bey kucağınızdaki bebek kim , Londra yolculugunuz kısa sürdü,  bir açıklama yapacak mısınız?

Barış: Arkadaşlar görüyorsunuz çocuk var , korkabilir lütfen müsaade edelim.

Barış bir anda yanında benim olduğumu düşünerek yana döndü gözleri beni arıyordu arkasini dönüp baktığında ortada öylece bekledigimi fark etti.
Barışın yanıma doğru yönelmesi ile magazincilerin beni görmesi bir oldu . Herkes hayret içinde bana bakıyordu.

Magazinciler : Canlı yayını başlatın hemen

- Evet sayın seyirciler çok ilginç bir durumla karşı karşıyayız.  2 yıldır kayıp olan Sasha Doğan şu an kameralarımızda,  Sasha Hanım sizi dinliyoruz , lütfen bir açıklama yapın.

Sadece Barışa bakıyordum, çok panik olmuştum. Önümde kameralar, bana doğru uzatılan mikrofonlar ,soru soran insanlar...

Barış elimden tutup beni götürmeseydi orada öylece kalacaktım.

Barış: Lütfen Arkadaşlar sesimi yükseltmek istemiyorum , açıklama yapılacak bir şey yok.

Barışla arabaya bindiğimiz gibi derin bir oh çektim. Bütün Türkiye ogrendi galiba şu an.
Annem ne düşünecek kim bilir .

Barış: Bil bakalım kim arıyor

Sasha: Annem

Barış: Mercani alır mısın canım

- Seda Hanım

Seda: Barış gördüklerim doğru mu

Barışın elinden telefonu aldım. Duygularim karmakarışıktı yıllar sonra annemin sesini duymak .

Sasha: Anne

Seda: Kızım sen

Sasha: Anne özür dilerim

Ağlamaya başlamıştım Barış telefonu benden geri alarak , annemle uygun bir dille konuştu ve telefonu kapadı.

Barış: İstersen ilk önce annenlere gidelim

Olur anlamında kafamı salladım ve dışarıyı izlemeye başladım.

Bölüm sonu :)

Bakışların Ötesinde / SasbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin