Sasha ve Barış içeriye doğru yürürken barışın telefonu çalmaya başlar. Barış reddetsede ısrarla tekrar tekrar çalıyordur.
Sasha: Çok ısrarcı biri olmalı içeri girmeden aç istersen.
Barış: Haklısın ben bir baksam iyi olacak.
Barıştan;
Barış: Buyrun İsmail Bey bir sorun mu var ?
İsmail: Sinyorun tehditleri bitmiyor Barış Sasha için daha dikkatli olman gerekiyor.
Barış: Kızınızın başına bir şey gelmemesi için elimden geleni yapıyorum İsmail Bey içiniz rahat olsun.
İsmail: Biliyorum Barış biliyorum sende evladım sayılırsın sana güvenim tam.
Barış: Sağ olun İsmail Bey iyi geceler dilerim.
Barış telefonu kapatır kapatmaz Sashanın yanına geri döner.
Sasha: Bir problem yok değil mi ?
Barış: Yok önemli bisey değil şirket hakkında birkaç şey sordularda. Gel biz soyle oturalım artık seni de beklettim.
Sasha: Önemli değil yaa .
Barış: Ne içersiniz Sasha Hanım
Sasha: Hmmm ben *** viskisinden alırım.
Barış: Waaohh seviyorum diyordun ama bu kadar sert içtiğini tahmin etmemiştim.
Sasha gülmeye başlar.
Sasha: Biz iki tane *** alalım.
Barmen: Abi, yenge de senden sanırım. Her zamanki gibi shot olarak mı getireyim.
Barış: Oğlum ne o öyle yenge falan. Getir her zamankinden olsun .
Sasha yüksek sesli bir kahkaha atarak konuşmaya başlar.
Sasha: Ağzımızın tadını da biliyormuşuz bak sen.
Barış: Aşk olsun Sasha .
Barmen: Afiyet olsun.
Sasha: Ablacım sen bunlardan 1 tepsi daha getir.Barış: Ne o gaza geldin çarpmasın sonra.
Sasha Barışa yaklaşarak ;
Sasha: Alışkınım canım.
Sashanın saçlarının bir tutamı yüzüne doğru gelmiştir Barış kendini tutamayarak eliyle Sashanın saçlarını kulağının arkasına doğru atar.
Barış: Ee hodri meydan o zaman.
Sasha utanarak kendini geriye doğruya çeker.
1 saat sonra ;
Sasha: Bize iki tane kokteyl hazırlar misiniz?
Barmen Barıştan onay beklercesine Barışa doğru bakar. Barışta onaylar biçimde kafasını sallar.
Barış: Eee Sasha genelde yalnız mı takılırsın?
Sasha: Yani yalnız olmayı tercih ederim evet. Sen Barış yesari kendini anlatsana biraz.
Barış: Zamanla tanırsın bence, pek kendimi anlatmayı tercih etmiyorum.
Sasha: Barışş sen hep böyle sakin misin ya hadi kalk .
Sasha oturduğu yerden kalkarak sahneye doğru gider ve mikrofonu alır.
Sasha: Bu şarkı sana gelsin PATRONCUM.
"Denedim defalarca sana anlatmaya
Susturdun beni de küstürdün hayata"Barış şarkı boyunca hayran bir şekilde Sashayı izler ve şarkı bittiği zamanda kuvvetli bir şekilde alkışlar daha sonra da sashayi sahneden indirmek için yanina gider.
Barış: Yardımcı olmamı ister misin?
Sasha, Lütfen diyerek elini uzatır.
Sasha: Ben bir lavaboya gideyim. Çok dağıldım sanırım.
Barış: Tamam bekliyorum .
Yazardan;
Sasha cantasini alip lavaboya doğru ilerken arkasindan bir adam onu takip etmeye başlamıştır.-Pışt güzelim baksana bir .
Sasha hic üstüne alınmadan devam eder.
- Sana diyorum sana baksana bir.
Sasha : Pardon bir şey mi oldu?
- Acaba içmeye benimle devam etmek ister misiniz ?
Sasha: Sen kimsin yaa git başımdan .
Adam sashaya iyice yaklaşmıştır ve koluna dokunmaya baslamistir.
- Guzel olduğu kadar , asabide severiz.
Sasha hızlıca kolunu çeker ve adamı ittirir.
Sasha: Bak işine kardeşim ya zaten kafam yerinde değil istemediğim şeyler yapmak zorunda bırakma beni .
- Yapta görelim neymis o istemediğin seyler.
Sasha: Ee ama sen kaşındın.
Sasha çantasından bir çakı çıkararak adamın üstüne doğru yürür.Adam gülerek gevşek gevşek elini duvara dayar ve sashayi seyretmeye devam eder.
- Hic gülesim yoktu yani eline yakışıyor mu hiç.
Sasha: Bilmem bence senin elinde daha iyi durur.
Diyerek adamın duvara yasli olan eline çakıyı saplar.Adam bağırmaya başlamıştır. Arkadan Barış gelir.
Barış: Sasha
Sasha: Sanırım artık gitmemiz gerek.
Barış : Gideriz ama bir dakika
Barış adamın yakasını tuttuğu gibi kafa atar ve Adam baygın bir şekilde yere düşer.
Barış ve sasha birbirine bakarak gülmeye başlarlar. Barış sashanin elini tutar ve hızlıca bardan çıkarlar.
Barış: Ben seni eve bırakayım.
Arabaya binerler , Sasha konuşmaya başlar.
Sasha: Kusura bakma
Barış: Aman canım ne olacak adam haketmistir kesin.
Arabada bir sessizlik oluşmuştur Barış sashaya doğru baktığında sashanin uyuduğunu fark eder.
Evet umarım beğenirsiniz daha çok sasbar ağırlıklı yazmaya çalışıyorum ama hikayede bazı farklı olaylarda olacak onları da her bölümde kısa kısa vericem.
Okuyanlara teşekkürler oy ve yorumlarınızı bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakışların Ötesinde / Sasbar
Ficción GeneralKavga, nefret... bunların kaynağı AŞK değil de ne ?