47.

14 3 1
                                    

Mesaj Ahu' dan
-Can mesajımı görünce beni ara.

Can, Sasha'nın mesajını görmüştür ama arkadaşları ile dışarda olduğu için geri dönüş yapmaz.

Hastane;

Sasha: Biz ne zaman çıkarız acaba

Hemsire: Doktor Hanım serumdan sonra vitamini de takmamızı istedi o yüzden 2 - 3 saat daha buradasınız gibi gözüküyor.

Sasha: Ama onun eli acımaz mı başka türlü vitamin verme şansınız yok mu

Hemşire: Ben doktor Hanımla konuşup geri gelicem.

Sasha Mercanın yanina geri gelir. Parmaklarını saçlarının arasında gezdiriyordur.

Sasha: Annen hep yanında bebeğim, seni çok seviyorum

Sasha kendini hiç iyi hissetmiyordur, ama Mercan bu haldeyken dinlenmek ya da yemek yemek istemez.

Sashanın telefonu çalar. Arayan kişinin Can olduğunu görünce Sasha hemen telefonu açar.

Sasha: Can Biz hastaneyedeyiz buraya gelme şansın var mı?

Can : Ahu ben artık çok sıkıldım kusura bakma ama artık yanınızda olmayacağım.

Sasha ne diyeceğini bilemeyerek öylece kalmıştır. 

Can: Hoşça kal

Hiçbir şey demeden telefonu kapatır. Hemşire tekrardan odaya gelmiştir.

Hemşire: Ahu Hanım serum bitmiş doktorla konuştum eğer isterseniz çıkabilirsiniz. Vitamin takviyesi için başka bir gün tekrar gelirsiniz.

Sasha: Çok iyi olur , teşekkürler

Hemşire Mercan' dan serumu çıkartırken Sasha da eşyaları toplar.

- Gel bebeğim evimize gidiyoruz.

Kucağında Mercan, sırtında çanta koridorda çıkışa doğru ilerliyordur.

- Simdi bir taksi bulmamız gerekicek, Can abinde artık bizi görmek istemiyormuş Mercan artık tamamen başbaşayız prenses.

Dışarda çok fazla yağmur yağıyordur.

- Bir bu eksikti gerçekten, sırılsıklam olduk.
Bir tane taksi geçmez mi ya !

Sasha , Mercan ıslanmasın diye ne kadar uğraşsada taksi gelmeyince yürümeye başlarlar. 10 - 15 dk kadar sonra Sasha çok yorulmus bir banka oturmuştur.

- Senle yağmurda da yurumedik demeyiz artık Mercan. Hazır biraz yağmur durmuşken dinlenelim.

Sasha Mercani kucağında oturur pozisyona getirir ve etrafı gösterir.
Mercan her gördüğü şeyi parmağı ile gösterip , gitmek istiyordur.

- Sen iyileşmişsin küçük hanım bakıyorum başladın yine yaramazlığa

Sasha ayağa kalktığı zaman hiç beklemediği bir şekilde başı dönmüştür. Kendini bayılacak gibi hissedip Mercana daha sıkı sıkı sarılmıştır.

.
.
.

Sashadan;

Gözlerimi açtığımda kendimi bir koltukta buldum. Hareket edecek ve nerde olduğumu sorgulayacak gücü kendimde bulamadım. Ne olduğunu anlayıp kendime gelmem bir kaç dakika sürdü. Ben bir eve getirilmistim ve Mercan yanımda yoktu.
Gözlerim kapanırken tek hatırladığım birinin Sasha diye bağrışıydı ama ben burda Ahuydum...

Bölüm sonu

Artık benimkinden daha güzel bir Sasbar hikayesi okumak istiyorum. Herkes yazsin lütfen hwhshajhahsh
Bildiğin sasbar hikayesi varsa da yazın okuyayim bende :)

Bakışların Ötesinde / SasbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin