Sasha eve girer ve odasına doğru ilerler.
Seda: Kızım hoş geldin.
Sasha dalgınlıkla annesini duymayarak merdivenlerden çıkmaya devam eder.
Seda: Sashaa
Sasha bir an irkilerek arkasına döner.
Sasha: Bana mı seslendin anne ?
Seda: Ohoo aklı uçmuş benim kızın.
Sasha: Anne ben bir üstümü degistireyim, duş alayım sonra konuşalım olur mu ?
Seda: Hadi öyle olsun bakalım.
Sasha barışla yaşadıklarını düşünüyordur her şey inanılmaz ve mucizevi geliyordur ona. Odasına çıkar ve duşa girer.
Sasha duştan çıktığı zaman ilk işi Ekini aramak olur. Ekini arar ama Ekin açmaz. Sashada üstünü giyinmeye başlar.
Telefonuna bir bildirim düşer. Gelen mesaj Ekindendir.Mesajda;
Sasha babam hastalanmış bir kaç günlüğüne Antalyaya onun yanına gidicem haberin olsun canım. Simdi yoldayım müsait olunca seni ararım.Sasha telefonu kenarı koyarak giyinmeye devam eder. Aklında sadece Barış ve dün gece vardır.
Sashadan;
Acaba arasam mı, sonuçta sevgilim değil mi ama olmaz o kadar inatlaştık onun beni araması gerekiyor önce. Aklımı dağıtmam gerekiyor artık kendine gel Sasha.Sasha hırkasını da üstüne giydikten sonra annesinin yanına gider.
Sashanın kıyafetleri
Sasha: Anne ben pazartesi işe başlıyorum.
Seda: Hallettiniz mi kızım çok sevindim.
Sasha: Evet hallettik.
Seda: Dün gece nasıldı?
-Nee annem nerden biliyor ? Offff
Seda: Kızım ne oldu yüzün kizardi sanki.
Sasha: Şey
Seda: Ay alt tarafı Ekinle nasıl geçti merak ettim.
Sasha: Ekinle mi
Seda: Ayy evet Sasha dün gece mesaj attın ya Anne Ekinlerdeyiz bu gece burda kalicam diye.
- Ben mesaj falan atmamıştım ki , kesin Barışın işleri bunlar keşke haberde verseydi önce...
Sasha: Güzeldi film falan seyrettik. Sonra da yattik zaten. Neyse Anne ben spor salonuna geçicem dışarıdan istediğin bisey var mı?
Seda: Yok hayatım git sen
Sasha annesine sarılarak evden çıkar.
Kulağında kulaklık elinde telefon spor salonuna doğru yürüyordur. O sırada yanina bir araba yaklaşarak camı açar.- Pardon, bakar mısın?
Sasha kulaklığı çıkartarak arabaya doğru bakar.
Sasha: Buyrun bir şey mi dediniz?
- Merhaba kızım
Sasha: Çıkartamadım ama
-Sashaydi değil mi ?
Sasha biraz rahatsız olmuş biçimde ama onaylar şekilde kafasını sallar.
-Ben babanın eski bir dostuyum Sashacım hiç değişmemişsin hâlâ küçüklüğündeki gibi güzel bir kızsın.
Sasha ic sesi;
Bu adamın dediklerinin doğru olup olmadığı bile belli değil, ayrıca şunun tipine bak Mafya midir nedir , babam böyle insanlarla arkadaşlık yapmazdı.Sasha: Çok teşekkür ederim ama ne yazık ki ben sizi hatırlayamadım. Simdi gitmem gerek iyi günler.
- Lütfen kartımı al bir gün uzun uzun konuşmak isterim seninle.
Diyerek Sashaya bir kart uzatır.Sasha kartı alır ve hızlıca oradan uzaklaşır.
Sokağın başına geldiğinde kartta yazan isme bakar.
EFKAN DAĞLI
Sasha içinden Efkan dağlı diye tekrar eder ve kartı çantasına koyarak yola devam eder.Herkese merhaba okul açık olduğu için bölümler biraz uzun zaman aralığı ile gelecek, bu bölümde çok istediğim gibi olmadı zaten yine de okuyanlara teşekkürler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakışların Ötesinde / Sasbar
Aktuelle LiteraturKavga, nefret... bunların kaynağı AŞK değil de ne ?