16.

56 3 2
                                    

Sasha telefonu kapatarak arabadan iner. Barışta Sashanın arkasından ona yetişmeye çalışır.

Barış: Sasha beklesene güzelim.

Sasha: Kaçmıyorum ya Barış burdayım işte.
Sasha evin kapısına gelip zile basar. Kapı tam açıldığında Barış Sashanın elinden tutar .

Barış: Biz geldik

Kapıyı açan kişi Sashanın annesidir. Sasha bir annesine bir de Barışa bakıyordur. Barışın hareketi hoşuna gitmiş olsa da belli etmemeye çalışır.

Seda 'da Sashaya bakarak gülüyordur.

Seda: Hoş geldiniz kızım.
Seda önden Barış ve Sasha arkadan geliyordur.
Sasha dirseği ile Barışın karnına vurur.

Barış: Ahh ne yapıyorsun yaa

Sasha: Dahasını hakediyorsun aslında

Seda: Eveet Sasha da geldi Hanımlar

İrem: Ayy Sashacım nasılda güzel bir kız olmuşsun.

Esra: Yanındaki arkadaşında pek yakışıklıymış.

Sasha: Çok teşekkürlerr İrem teyze bu arada arkadaşım Barış tanıştırayım.

Seda: Ayni zamanda Barış Bey şirketlerimizin ortaklarından biri.
Barış: Tanıştığıma memnun oldum ama ben müsaade istiyim, Sashayı bırakmaya gelmiştim oyle bir uğramak istedim sadece.

Sasha Barışın sıkıldığını anlamış ama gitmesine tabiki izin vermemiştir.  Ne de olsa kendi kaşındı.

Sasha: Olur mu Barış öyle şey daha sohbet edecekler seninle Sasha barışın kolunda çekiştirip koltuğa oturtturur.

Sasha: Sen otur böyle bende kızlarla yukarı çıkıyorum.

Barış: Sassshaa

Sasha: İyi sohbetler Barışçım

Sasha arkadaşlarını alarak odasına çıkar.

Okul olduğu için yazmak zor oluyor ama elimden geldiğince kısa sürede yazmaya çalışıyorum. Bu bölümde kısa ama idare edelim.

Bakışların Ötesinde / SasbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin