62.

26 5 5
                                    

Barıştan;

Mercanın annemi görmek istiyorum deyişi kulaklarımda yankılanıyordu. Zar zor yutkanarak Mercana cevap verdim.

Barış: Annenin çok uykusu varmış bebeğim simdi onu göremeyeceğiz ama istersen kardeşini görmeye gidebiliriz

Mercan: Oluuuur

Seda: Barış

Barış: Sonra konuşalım

O an ne yapılır ,nasıl tepki verilir hiç bilmiyordum.

Mercan: Baba kardeşime gidelim hadi

Barış: Tamam kızım

.
.
.

2 gün sonra ;

Hemşire: Barış Bey, Barış Bey

Hemşirenin sesi ile uyandım, boynum tutulmuştu. Kafamı yasladigim duvardan kaldırdım.

Barış: Kusura bakmayın uyuya kalmışım burda

Hemsire: Bebeginizin çıkış işlerini tamamlamamız için imzanız gerekiyor.

Barış: Aa Tamam acelesi yoksa ben birazdan gelebilir miyim

Hemşire: Tabi ne zaman isterseniz

Hemşire yanımdan ayrılınca bende ayağa kalktım, her yerim tutulmuştu. Sashanın yattığı odaya gittim ve baş ucundaki sandelyeye oturdum.
Oğlumuz bugün hastaneden çıkıyordu ama Sasha hâlâ orda yatıyordu. Nasıl bakicaktim tek başıma, Mercan kardeşim değil o benim diye tutturmuştu üstelik. Annem onun yüzünden gelmiyor diyip duruyordu.

Sashanin saçları arasında parmaklarımı gezdirdim.

Cok özledim sevgilim seni, bizi ... Oglumuzu daha hiç kucağıma alamadım. Mercan sen yokken çok huysuz , surekli seni soruyor. Çok zor sen yokken Sasha beni bir daha sensiz bırakma aç gözlerini sevgilim.

Ben Sasha ile konuşurken Sashanin gözünden yaş geldi.

SASHA , HEMSIRE KIMSE YOK MU

Hemşireler koşarak odaya gelmişti.

Gözünden yaş geldi gördüm, uyanacak mi lütfen bana bisey söyleyin .

Hemşire: Barış Bey lütfen sakin olun , doktorumuz muayene etsin önce

Beni dışarıya çıkarmışlardı. Kalbim disarda gibiydi. Sasha beni duymuştu biliyordum. Benim yanında olduğumu hissetmişti.

Doktor : Sasha Hanım gerçekten de size tepki vermiş Barış Bey , kısa sürede tekrardan uyanma şansı yüksek umudunuzu kaybetmeyin.

Barış: Asla kaybetmem gözlerini açacak ben biliyorum.

.
.
.

Bölüm sonu



Bir türlü final yapamıyorum iyice diziye döndü bu iş olmuyor böyle  :)

Yeni kitaba başlamak istiyordum ama bu da bitmek bilmedi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bakışların Ötesinde / SasbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin