1.

133 12 21
                                    

Sasha: Keşke bugün hiç yaşanmamış olsaydı. Allah Kahretsin ben niye böyle bir şeyi kabul ettim ki, ne yapıcam Ekin ben ?

Ekin : Kızım onu babana kafa tutup, kendim
yaşarım size ihtiyacım yok demeden önce düşünecektin.

Sasha: Ya sana kaç kere diycem şu adama baban deme diye !

Ekin : Üvey müvey sonuçta baban değil mi ?

Sasha: Baban dediğin adam benden sadece 5 yaş büyük Ekin 5 anladın mı

Ekin : Sasha biraz sakin olur musun annen gayet mutlu, aşkın yaşı olmaz bir kere.

Sasha: Ekin sen hangi dünyaya yaşıyorsun kızım o adam sırf babam ölunce parasına kona bilmek için annemle evlendi. Anneme ne dediysem dinletemedim.  Şimdide o üvey babam olacak Sedat şerefsizi  gelmiş bana Babalık taslıyor eve giriş çıkış saatime karışmaya çalışıyor. Oldu canım.

Ekin : Tamam madem bu kadar rahatsızlık duyuyorsun bugun kabul ettiğin aranızda yaptığınız anlaşmaya tıpış tıpış uyup kendi hayatına bakacaksın o zaman.

Sasha: Ama annem...

Ekin : Annen gayet mutlu Sasha sen istesen de istemesen de.

Sasha: Ama tanımadığım bir adamla ben nasıl çalışırım.

Ekin : Ama Ama ama aması falan yok. Kabul ettin bir kere. Hem bakarsın yakışıklı biri çıkar.

Sasha eline bir yastık alır ve ekine doğru fırlatır.

Sasha: Sussana yaa , ben ne diyorum senin  aklın nerde ( gülmeye başlar)

Ekin: Neyse tamam onu bunu bırakta tam olarak nasıl bir anlaşma yaptınız Sedatla anlat bana.

Sasha: Ben kendi başıma yaşarım falan diye çıkışınca. Annemin üstüne olan bir şirkette çalışmaya baslayabilecegimi söyledi . Ben başta kabul etmeyecektim ama sen onu da beceremezsin senin bir düzenin falan yok diyince inada bindi iş , bir anda kabul etmiş bulundum.

Ekin: Ee simdi doğal olarak geri cevirirsen Sedatın dediğine gelmiş olucak ve beceremeyeceksin. Sende çalışmak zorundasın yani.

Sasha: Aynen öyle.

Ekin : Peki ne iş yapacaksın ?

Sasha: Ne biliyim patronun asistanı mi ne olacakmışım öyle bisey dedi.

Ekin : Vay bee ...
Allahım nolur Yakışıklı olsun , uzun olsun , sarışın olsun.

Sasha:EKİNNNN

Sasha ve Ekin gülmeye baslamistir. O sırada odanın kapısı tıklatılır.

Sasha: Girebilirsiniz.
İçeri giren annesidir.

Seda: Bakıyorum keyfiniz yerinde kızlar.

Sasha: Sorma anne hemde nasıl.

Seda : Yine noldu Sasha?

Ekin: Sasha işe başlıyor Seda teyze.

Seda : Nee , nerede , ne zaman...

Sasha : Anne simdi değil ben sana sonra anlaticam her şeyi ama eger istersen o çok sevgili kocana sorabilirsin detayları.

Sashanin annesi gözlerini devirerek sashaya bakar , daha sonrada odadan çıkar.

Sasha: Ekin bu gece burda kal şu yeni patronu biraz araştıralım bence.

Ekin : Ayy en sevdiğim iş,  ben eve bir haber vereyim önce gece gelmeyeceğimi.

1 saat sonra;

Ekin : Bak sasha dikkat et, yanlışlıkla bir fotoğrafı beğenirsin falan zaten zor bulduk hesabı bir de rezil olmayalım.

Sasha : Off tamam Ekin.

Ekin : Adam esmer çıktı sasha ama baya iyiymiş ,şanslısın kızım.

Sasha : Çok egoist birine benziyor. Aaaa şuradaki fotoğrafa bak annem değil mi bu ?

Ekin : Hani bakıyım hangisi ?

Bir yandan Ekin bir yandan Sasha telefonu çekiştirirken olanlar oldu. Sasha yanlışlıkla fotoğrafı beğenmiş bulundu.

Sasha : Al işte,  ne yaptın Ekin.

Ekin : Ben mi yaptım Sasha ?

Sasha : Offf neden bugün hiçbir şey yolunda gitmiyor yaaa.

Sabah ;

Sasha telefonuna gelen bir bildirim ile uyanır. Uykulu ve sersem bir şekilde ekrana baktığında yazanı görünce gözlerine inanamaz.

Sasha : EKİN kalkman lazım,  çabuk.

İlk bölümün sonuna gelmiş bulunuyoruz. Yeni bölümde görüşmek üzere. Beğeni ve yorumu unutmayalım . Teşekkürler  :)

Bakışların Ötesinde / SasbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin