Sasha sadece hayranlıkla barışın gözlerinin içine bakarken Barış Sashanın boynundan öpmeye başlamıştır.
Sasha kollarını Barışın boynuna dolamış ve gözlerini kapatıp kendini Barışa bırakmıştır.Sasha: Sadece senin olduğumu bildiğin halde beni kiskanmana gerek yok bence.
Barış: Bu kadar güzel olmasaydın sende
Barış Sashayi dudağından öpmeye başlamıştır.
Sasha bir anlık geri çekilmiş ve
Sasha: Hâlâ kapının önünde olduğumuzu unutmassak sevinirim.
Barış ufak bir kahkahadan sonra Sashayi kucagini alarak odaya götürdüğü sırada kapının zili çalar.
Barış: Bu anı bozmaya hiç niyetim yok.
Kapı ısrarla çalmaya devam ederken arkadan bir de bağırış duyuluyordur.
-İcerde olduğunuzu biliyoruz. Kapıyı açmanız gerek Barış Bey.
Sasha: Barış ne oluyor ?
Barış Sashanın üzerinden kalkarak hızlıca kapıya yönelir ve kimin geldiğini kontrol eder. Gelenler babasinin adamlarıdır.
Sasha Barışın arkadasindan gelerek neler olduğunu anlamaya çalışıyordur.
Sasha: Hayatım bir problem mi var?
Barış: Bak odaya geç ve ordan çıkma tamam mı?
Sasha: Barış
Barış: Sasha tamam mı dedim ?
Sasha Barışı zor durumda da bırakmamak adına odaya geçer.
Barış adamlara kapıyı açar açmaz. 3 adam içeriye dalmıştır.
Barış: Hoop hop hop yavaş ol.
- Babanızın emri üzerine Sasha Hanımı almamız gerekiyor Barış Bey kusura bakmayın.
Barış: Bir ağır olun bakalim. Kimin evinden kimi almaya geldiniz lan siz.
-Barış Bey lütfen zorluk çıkarmayın.
Adamlardan biri Barışla konuşurken diğer ikisi odaları aramaya baslamistir bile.
Barış: Sen kime atarlaniyorsun diyerek adama kafa atar.
O sırada odadan Sashanin sesi geliyordur.
Sasha: Sen kimin rızası olmadan zorla birini alıyorsun lan ŞEREFSİZ.
İcerden pat küt sesler gelirken evin içinde bir anda sessizlik olmuştur.
Barış kendi yanındaki Sasha da kendi yanındaki adamları halletmistir.Barış: SASHAA
Sasha: Ben iyiyim hayatım ama bu arkadaşlar pek iyi durumda değiller.
Barış içeri Sashanin yanina gider ve odaya bakıp gülmeye başlar.
Barış: Senden korkulur cidden.
Sasha: Sen onu bunu birakta bu adamlar kim Barış ve benden ne istiyorlar.
Barış: Zamanı gelince her şeyi öğreneceksin Sasha , şuan sadece bana güvenmeni istiyorum.
Sasha barışın yanina yaklaşarak Barışın elini tutar.
Barış: Yarım kalan bir iş vardı sanırım.
Sasha: Bu adamlarla mı Barış diyerek gülmeye başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakışların Ötesinde / Sasbar
قصص عامةKavga, nefret... bunların kaynağı AŞK değil de ne ?