56.

16 2 5
                                    

Barışın beni belimden kavramasıyla uyandım.

Barış: Günaydınn sevgilimm

İsteksiz bir şekilde günaydın diyerek yataktan kalktım

Barış: Sasha

Barışta bendeki soğukluğu sezmiş olmalıydı. Mercana bakıcam diyerek odadan çıktım.

- Mercanım uyandın mı annecim, gel kucağıma.

Mercanı alarak yatak odasına geri döndüm. Barışta o sıra hazırlanıyordu.

Barış: Babasının birtanesi uyanmış mı

Barış Mercanı kucağımdan aldığı sira da bende pijamalarımı çıkartıp üzerimi değiştirdim.

Sasha: Barış sen bugün şirkette misin?

Barış: Evet hayatım

Sasha: Kaç gibi gelirsin eve

Barış: Bilmem toplantılara bağlı

-O toplantını ben biliyorum da neyse

Barış: Efendim canım

Sasha: Bizde diyorum bugün evde oluruz herhalde

Barış: Tamam bir şey olursa ararsın beni çıkıyorum ben.
Barış boynumdan öperek odadan çıkmıştır.
Bende Mercana dönerek

Sasha: Bugün annenin ufak işleri olucak , sende Anneanne ile beni beklersin dimi kızım.

Mercan kafasını onaylar biçimde sallayıp kendini sırt üstü yataga bırakıp gülmeye başlar.

Sasha: Simdi anneanneye bir mesaj atalım haberi olsun geleceğinden Heeeh tamam gönderdim mesajı,  hadi bakalım şimdi kahvaltı vakti.

Mercanın elini tutarak yataktan indirdim, birlikte aşağı indik.

2 saat sonra ;

Sasha: Simdi Mercan bak bakalım anne güzel olmuş mu ?

Sasha: Simdi Mercan bak bakalım anne güzel olmuş mu ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sashanın kıyafetleri

Mercan gelip bacağıma sarılıyordu.

Sasha: Annecim bir bakmıyorsun ama sende neyse hadi bakalım çıkıyoruz.

İçim hiç rahat değildi, Barışla konuşmadan etmeden, ne olduğunu bilmeden gidiyordum öyle. Mesajda yazan adresi de tam görmediğim için şirketin önüne gidip barışın çıkmasını bekleyecektim. Anneme gidip Mercanı bıraktıktan sonra aynen dediğim gibi şirketin otoparkında Barışı beklemeye başladım.

Yarım saat sonra;

Barış beni arıyordu.

Barış: Canım ben biraz eve gecikeceğim

Sasha: Tamam sorun değil.

Ben Barışla konuşurken Barış arabayla otoparktan çıktı.

Barış: Sasha

Sasha: Efendim

Barış: Seni seviyorum

Kısık bir sesle bende seni diyerek telefonu kapattım. O an gözlerim dolmuştu. Bilmiyorum niye böyle olduğunu anlamıyordum.

Cok uzun sürmeden yol üstünde bir siteye girmişti. Bende siteye girmeden arabayı kenarda bırakarak. Yaya girmeye karar verdim. Güvenliğe geldiğimde hakli olarak kime geldiğimi sordu.

- Ee ben bir arkadaşımın oğlunun  doğum gününe gelmiştim de

Güvenlik: Demek Ece Hanımın davetlisisiniz.  Hoş geldiniz ilerdeki 3.villa

Adam Ece Hanım dediği anda başımdan kaynar sular indi. O gün o kıza kapıya açtığım gün dün gibi aklımdaydı.

FLASHBACK

Ece: Müjdeli haberi Barıştan önce sana vermek istedim. BARIŞ BABA OLUYOR SASHA.

FLASHBACK SON

Güvenlik: İyi misiniz hanımefendi

Adamın sesiyle kendime geldim.

Sasha: Ben ee .. vet iyiyim sadece başım döndü biraz.

Güvenlik: İsterseniz eşlik edebilir.

Sasha: Yok hayır kendim giderim , teşekkürler.

Sakin ol Sasha sadece ufak bir tesadüftür. Öyle bir ihtimal olmadığını Barış bana kaç kez söylemişti. Eceyle öyle bir şey yaşamadık demişti.

Derin bir nefes alarak güvenliğin tarif ettiği villaya doğru ilerledim.
.
.
.

Bölüm sonu

Her zaman bir ihtimal daha vardır  :)

Bakışların Ötesinde / SasbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin