Sabah Sasha erkenden kalkmıştır. Efkan mevzusundan dolayi uyku tutmamış Barışa haber verip vermeme konusunda cok kararsiz kalmıştir. Barista daha uyanmadığı için Sasha da aşağı kahvaltı hazırlamaya iner.
Yarım saat sonra;
Barış: Erkencisin
Sasha: Uyku tutmadı sabah, sen niye kalktın erkenden.
Barış: Şirkete gecmem gerek sabahtan toplantılarım var.
Sasha: İyi geç kahvaltı da hazırdı zaten, portakal suyu alicam kendime ister misin ?
Barış: Olur canım içerim bende
Sasha: Gerçi senin kahveni de hazırlamıştım ben.
Barış: Bugun de pek bi iyi tarafından kalkmışsın.
Sasha: Ay sanırsın hiç kahve yapmadım sana bugüne kadar
Barış: Tamam tamam demedim bir şey.
Sasha : Ben bugun bir alışverişe çıkayım diyorum. Kendime bir şeyler bakarım hem de bebek için bir kaç eksik şey var.
Barış: Tamam canım bende şirketten çıkınca hâla orda olursan gelirim yemek yer oyle geçeriz eve .
Sasha: olur hayatım haberleşiriz.
Sasha her ne kadar belli etmemeye çalışsada içindeki sıkıntı yüzüne de yansıyordur.
Barış : Sasha sen iyi misin canım
Sasha: Off gerçekten daha fazla dayanamiycam söylüyorum artık.
Barış: Dinliyorum
Sasha: Dün beni Efkan Bey aradı
Barış: Ne demek seni aradı ya
Sasha: Dur Barış anlatiyorum, söylemesi gereken bazı seyler varmış bugün için benimle buluşmak istedi. Barışa söyleme dedi ama içim hiç rahat etmedi .
Barış: Bak Sasha o adamla hiçbir şekilde gorusmeni istemiyorum sandığın gibi biri değil inan bana .
Sasha: Tamam buluşma falan yok söz veriyorum. Bir daha konuşamayacağım zaten.
Barış: Teşekkür ederim sevgilim benim şimdi çıkmam lazım size iyi eğlenceler.
Annene sahip çık bebeğim diyerek Sashanin karnını da okşar .Sasha: aaa Barış neyi unuttuk
Barış: Neyi hayatim
Sasha: Bugun kontrol vardı aksam üzeri
Barış: Doğru söylüyorsun cinsiyeti için tekrar gidecektik dimi
Sasha: Nasıl yapcaz sen gelicek misin
Barış: İşlerimi ayarlamaya çalışırım
Sasha: Eger ayarlayamazsan sorun değil zaten kısa sürer rutin kontrol olucak önemli bir şey olursa ararım ben seni
Barış: Ben bir an önce çıkayım da işleri yoluna sokup hemen yanınıza geri geleyim.
Sasha: Görüşürüz canım
Barış çıkınca Sasha da mutfağa toplayıp, üstünü değiştirip evden çıkar. Barışla Efkan meselesini konuştuğu için üstünden yük kalkmıştır. Taksideyken Ekini arar.
Ekin: Askiim nasılsın
Sasha: İyiyim birtanem alisverise gidiyorum gelmek ister misin
Ekin: Nasıl iyi olur biliyor musun , gelirim tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakışların Ötesinde / Sasbar
Fiction généraleKavga, nefret... bunların kaynağı AŞK değil de ne ?