30. "Biz,biz olmalıydık"

12.7K 428 6
                                    

3 gün sonra...

Zehra hanım ve kudret dede öleli 3 gün olmuştu ve Pamir cenaze harici hiç odadan çıkmamıştı. Yemek yemeğe dahi inmiyordu.

Akşam saat 21.30 olmuştu.
Yukarı odaya çıktım.
Pamir yine yatakta öylece oturuyordu. Sırtıni yatak başlığına dayamış bacaklarınıda uzatmıştı. Öylece oturuyordu...

Yanına gidip bende aynı şekilde oturdum. Ve bu sefer benim tarafımdaki abajur yanıyordu
Benim ona destek olmam gerekiyordu. Onun yanında olmam gerekiyordu.
"Pamir" dedim.
Yine her zaman ki gibi ses vermedi.
Yanına biraz daha yaklaşıp,
"Ben burdayım yapma böyle, bak ben varım" dedim kolunu sıvazlayarak. 3 günden sonra 72 saatten sonra gözleri gözlerimle buluştu.

Gözlerinde bir umut arıyordum.
Ama enkazdam başka bir şey yoktu.

Adam bir enkazdı, kadında o enkazın altında kalan bir çocuk.

"Pamir" dedim tekrardan yalvarırca. Artık konuşmasını istiyordum.

Bir süre bana baktı. Sonra biraz geri çekildi ve cenin pozisyonuna gelip, başını dizime koydu.
"İyiki" dedi zorlukla konuşup.
"İyi yanımdasın" gülümsedim.
Bundan sonra hiç bir şey duymaya ihtiyacim yoktu.

Sadece sustum.

Bu söz bana yeterdi.

Ve bu sefer biz değil, sessizliğimiz konuştu.

Elim saçlarına gitti, yavaşça sevmeye başladım saçlarını. karnıma doğru biraz daha sokuldu. Sağ elimle saçlarını severken,sol elimde göğsündeydi. Oda sol elimi kendi eline almış baş parmağı ile yüzük parmağımi hafifçe okşuyordu.

Herşey geçecekti ama,

Biz bundan sonra ayrılamazdik.
Biz bir olmalıydık. biz, biz olmalıydık artık.

Benim yaralarım dahada iyiydi. Begüm her gün pansumanımi yapıyordu.

Bugünüde atlatmıştık, bakalim yarın bizi hangi sürprizler bekliyordu?
Yada bir saniye.
Madem biz Bülenti aldık, pekiya bize ateş açanlar kimdi?

Galiba yarından önce bu sorularin cevapları lazimdı ama herşeyden önce benim pamirin yanında olmam lazımdı.

Bir süre sonra Pamir, uzun bir aradan sonra gözlerini kapatınca bende kafami geriye yasladim.

Kafamdaki tek soru bunlar kimdi?
Bülent bizim elimizde ise bunlar neyin nesiydi?
Bu olayi Behzat ile konuşmalıydım.
Pamirin daha ne kadar yasta olacağını bilmiyordum. Eğer o yoksa ben vardım. Ve aynı onun yaptığı gibi herşeyi ben ayakta tutardım.

Ama benimde biraz dinlenmeye ihtiyacım vardı. Gözlerimi açıp son kez pamire baktım ve tekrar başımı geriye yaslayıp gözlerimi kapadım.

MAFYANIN İNCİR ÇİÇEĞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin