44. "Bitti"

13K 335 81
                                    

YAZARIN ANLATIMI İLE

Pamir kırcanın başında bekliyordu. Kırcanın ağlaması biraz daha hafiflemiş.

"Pamir, şimdi herşey bitti mi?"
Dedi kırca.
Her şey bitmişmiydi?
"Bitti" dedi Pamir derin bi nefes alarak.
"Bitti. Artık yeni bir başlangıç yapacağız" dedi. Sözüne devam ederek.
"Sen,ben, bebeğimiz" diyip elini kırcanın karnına koydu.
"Biz bir aile olacağız. biz anne baba olacağız Allah nasip edersede dede,nenede olacağız" diyip kırcaya gülümsedi.

(...)

Yarım saat kadar bir süre sonra odanın kapısı tıklandı.
"Gel" dedi pamir kırcanın konuşmasına müsade etmeden

Kapı açıldığında içeri Begüm ve ozan girdi.
"Yenge"
"Kırca" diyip hemen yanına koştu Begüm.
Kırcaya hafifçe sarıldı.
Geri çekilirken,
"Yemin ederim ben bunada hiç inanmamıştım kırca" dedi evet Begüm başından beri arkadaşının ihanet ettiğine inanmıyordu.

Sonrada ozan sarıldığında koltuğa geçtiler.

"Abi ne zaman çıkacaz" diye bir soru sordu ozan
"Evet Pamir ya gidelim hadi çok sıkıldım" diyerek homurdandı kırca.

Pamir ilk ozana baktı sonra kırcaya döndü.
"Ne çıkması kırca, 3 gün burdasın 3 gün sonra çıkıcaz. Daha saatler önce vuruldun" diyerek son noktayı koydu.
Kırca ne derse desin Pamiri ikna edemeyeceğini biliyordu.
O yüzden hiç çenesini yormadan kollarını önünde birleştirip kafasını başka yöne çevirdi.
Pamir derin bir nefes aldığında Begüm ile ozan kıkırdamıştı.

Evet kırca şuan trip atıyordu.

4 gün sonra.

Kırcanın yarası biraz kapanmış karnıda biraz daha büyümüştü.
Pamir Kırcayı yataktan dışarıya bile çıkartmıyordu. Bir süreliğinede şirketinin başına Behzat ile ozan geçmişti.

"Ya Pamir lavobaya gidicem" diye sitem etti kırca.
"Olmaz kırca ya bende gelecem yada gitmeyeceksin" dedi
"Ya Yatağa mi yapayım?(!)" Sinirle sordu kırca
"Evet, ben değiştiririm" diyerek göz devirdi Pamir.
Kırca şaşkın gözleri ile pamire bakıyordu. Eğer böyle olacağını bilseydi evlenmeden olmazdı her halde.
"Pamir, lütfen bak çok dikkatli olurum ya alt tarafı tuvalete gidicem" dedi yalvaran bir sesle.
"Hayır" deyip başka yere dönerek kapattı konuyu Pamir.

Bir kaç dakika sonra kırcadan bir burun çekiş sesi duyuldu.
Pamir hemen kırcaya baktığında boncuk boncuk göz yaşları döktüğünü fark etti.
"Sevgilim?" diyerek yanına, yatağa oturdu.
"Ne oldu?" Dedi. eli ile göz yaşlarını silerken.
"Sen en çok onu seveceksin dimi. Beni sevmeyeceksin artık ona bişi olmasın diye beni kısıtlayacaksın" diyip dahada ağlamaya başladı. Pamir kahkasını tutamayıp güldüğünde
Kırca göz yaşları içinde kızgın bir ifade ile ona bakıyordu.
"Sevgilim." Diyerek lafa girmeye çalıştı fakat kahkası buna izin vermiyordu.

"Eğer onu düşünseydim şuanda senin ağzına yemek tıkmakla meşgul olurdum. Ve hayır onu senden daha çok sevmeyecem sen karımsın benim, o daha yeni doğmuş tanımam etmem" dedi. Aslında tekrar ağlamaya yeltenen kıracayı alnına bir öpücük kondurarak susturmayı umut etti.

Kırca burnunu çekip
"Ha yani onu hiç sevmiyeceksin ama o senin çocuğun,! Sen onun babası değil misin?" Diyerek tekrardan ağlamaya başladı. Pamir koca bir kahkaha daha attıktan sonra tek derdinin bu olduğu için şükretti.

Bencede şükretmeliydi. Ne sınavlardan geçmişlerdi bu güne gelmek için. Nasıl canları acımıştı.

Ama her şey bitmişti. Artık onları güzel günler bekliyordu.

Bırakalımda Pamirin tek derdi kırcanın ağlaması olsaydı. Pardon kızı için ağlaması.

Evet. Kırcanın ayni ona benzeyen bir kızı olacaktı.

Pamirde bu işlerden biraz uzaklasmıştı. Artık sadece kızı ile karısına iyi bakacaktı.

Belki kırca ile aralarında resmi bişi yoktu ama kırcanın karnında ikisindende bir parça vardı.

Kırca biraz daha kendini topladığında aile arasında küçük bir düğün yapacaktı Pamir.

Artık bitmişti.

Yanlız şunuda hatırlatmadan geçemeyeceğim.

Unutmayın,
Büyük aşklar yürek ister.
Kaçanların değil,
Savaşanlarındır güzel günler.

Aşkınız için hep savaşın.

(Kendinize iyi bakın vede hiç bir şey için üzülmeyin 3 günlük dünya keyfinize bakın :)

MAFYANIN İNCİR ÇİÇEĞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin