A już myślałam że nigdy nie zostanę nominowana:-).
1. ostatnia książka którą przeczytałaś?
Jeśli chodzi o książkę na wattpadzie to ostatnie opowiadanie ,które się skończyło to... chyba sex Phone. Żałuję że tak późno to znalazłam.:'(2. Cytat, cytaty?
...to metafora: trzymasz w ustach czynnik niosący śmierć, ale nie dajesz mu mocy, by zabijał.
Gwiazd naszych wina3. Ile chciałabyś mieć lat?
Hmm... myślę że szesnastka jest świetna. Mam siedemnasto letniego brata więc chciałabym być tylko o rok młodsza.4. Czy kiedykolwiek piłaś lkochol?
Tak.5. Co sądzisz o vlogerach?
Często ich oglądam. Można się pośmiać. Kiedyś chciałam konto na yt ,ale na chęci się skończyło.6. Ggyby twoi rodzice niespodziewanie wyjechali na dwa tygodnie i zostawili wolną ,chatę co byś robiła?
Hmm to jest całkiem możliwe bo brat jest prawie pełnoletni , ale wątpię że gdyby musieli gdzieś pojechać na tak długo to nie zadzwoniliby po np. Babcię żebyśmy nie padli z głodu. Ale myślę że słuchałabym baaardzo głośnej muzyki i spałabym w łóżku taty bo jest bardzo wygodne. Xd7. Ulubiona zabawka z dzieciństwa?
hmm to jest trochę dziwne , ale mój brat umiał robić takie marionetki z worka i taśmy izolacyjnej. W zasadzie woleliśmy się bawić tym niż czym kolwiek innym. nosiliśmy to ze sobą wszędzie i to jest o dziwo najpiękniejsza relacja jaką z nim zawiązałam. (lol jak słodko)^^8. Wolisz warzywa czy owoce?
owoce.;-;9. opowiadanie z wattpada warte polecenia?
...moje!!! A na serio to please, don't make me photos. Znajdziecie w mojej liście lektur.10. Do którego z twoich dzieł najbardziej się przywiązałaś?
oczywiście że cold coffee.11. Czy jest osoba której bezgranicznie ufasz?
oprócz rodziny to chyba nie.
moje pytania.
1czy masz jakieś znaki szczególne (znamiona, pieprzyki w szczegulnym miejscu).
2 czy to twoja pierwsza nominacja?
3 czy denerwują Cię ludzie , którzy nie czytają nic twojego i zapraszają Cię na swoje opowiadania?
4 byłeś/łaś za granicą?
5 masz zwierzęta? (jeśli tak powiec jakie)
6 czy kiedy byłeś/łaś dzieckiem zjadłeś/łaś pokarm dla zwierząt?
7 jaki kolor mają twoje oczy?
8 lubisz kryminały?
9 oglądasz czasem pingwiny z Madagaskaru?
10 Ulubiona bajka z dzieciństwa?
11 w jakim stylu się ubierasz?
nominacje
Late-Coffe
_Forever_Love_Rosie_
pusiaaak
gingerteddy_
bat4man
Incompatible99
roselarenson
Son_ofCourse
Truskaffka
bananowa_tola
Cama60811
Dziękuję i polecam się na przyszłość było by miło gdyby ktoś chciał mnie jeszcze nominować.^^