30

1.5K 109 2
                                    

Eftelya nerede oğlum. "

"Gece gitmiş anne. İşleri varmış. "

"Dün gece çok güzeldi Adar. Kendimi rüyada sanıyorum. "

"Değil annem rüya değil. Bana bugün 'Annemin beli tutulmuş olabilir.' dedi. "

"Gerçekten mi? "

"Gerçekten annem. Alışacak. "

***

Eftelya'dan

       Akşam olunca mahalleyi kontrol edip mahalleden ayrıldım. Hastaneye gitmek içi yola koyuldum. Akşam saatleri olduğu için biraz trafiğe sövdükten sonra hastaneye ulaşabildim sonunda. Adar'ın odasının önüne gelince derin bir nefes alıp kapıyı açtım. Aher ve Afşin de buradaydı. Başımla hepsine topluca bir selam verip refakatçi yatak-koltuğuna yöneldim. Koltuğu açıp yastık ve battaniyeyi de ayarladım. Adar'ın yatağının kenarında oturan annemin elinden tutup koltuğa doğru çektim. Önce onu yatırdım. Daha sonra bende yanına yatıp başımı boynuna koyup derin bir nefes aldım. Ona bağlandığımı hissediyorum ama artık çok geç. Yavaşça kapanan gözlerimle kendimi huzurlu bir uykuya bıraktım.

***

Yazar'dan

      Aher ve Afşin çok şaşkındı. Bunu görmeyi kesinlikle beklemiyorlardı. Leman hanım çok mutluydu kızıyla böyle bir ilişkisi olduğu için. Adar ise belki bir gün bana da bunu yapar ve benimle uyur diye hayaller kuruyordu.

       Herkes sessizce Eftelya'ya bakmaya devam etti. Ne kadar süre baktılar bilinmez. Hepsi bir sesle kendine gelirken Eftelya sıçrayarak uyandı.

       Meriç kapıyı açmış ve ablasını öyle görünce şaşkınlıkla çığlığı bastı. Eftelya hemen ayaklanmış ve cebindeki kelebeği çıkarmıştı.

"Ne oluyor lan!? "

"Sakin ol kızım. Şaşırdı bir an Meriç. "

       Eftelya uykusunun etkisinden yeni yeni çıkmaya başlamıştı. Etrafa baktı ve bir terslik göremeyince kelebeği cebine geri koydu. Meriç'in yanına gidip ensesine orta hızla vurduktan sonra yine ensesinden çekip sarıldı.

"Korkuttun Meriç."

"Özür dilerim abla. "

"Bir daha olmasın. " dedi ve saçlarını karıştırdı Meriç'in.

       Daha sonra herkes sohbete dalmış. Eftelya ve Meriç de Eftelya'nın telefonundan bir şeyler izliyorlardı. O sırada ekrana bir bildirim düştü.

053* *** ** **: Özledim be güzelim.

       Meriç ağzı açık mesaja bakıyordu Eftelya hemen mesajı yana kaydırdı ve izlemeye devam etti. Ama bu adam resmen ona inat gibi yine mesaj atmıştı.

053* *** ** **: Hadi ama bebeğim ya. Az kaldı çıkacağım karşına. Anlaşmayı düşün ve konuş benimle.

Yaşar - Kumralım
(Medya da ekli.)

053* *** ** **: Sahip olduğum herşeydin
Her şeyimi alıp gittin

Ebediyet Sokağı'nın Kraliçesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin