50

410 34 0
                                    

      Herkes şoka girmişti. Hazar'ın annesi bir şey anlamasa da Leman'a destek olmaya çalışıyordu. Eftelya tüm soruları kısaca yanıtlayıp konuşmak için Hazar'ı evin içine çağırdı. Ona durumu anlatınca Hazar'ın gözlerinden ateş çıkıyordu resmen. Mahalleyi Hazar, hastaneyi Eftelya halledecek şekilde görev dağılımı yaptılar. Hazar ve ailesi evden ayrıldıktan kısa bir süre sonra Leman ve çocukları da evden çıktı ve hastaneye doğru yola koyuldular.

     Adar ve Afşin ne hissedeceğini bilmiyordu. Leman saf bir üzüntü, telaş ve korkuyu aynı anda yaşıyordu. Hastaneye ulaştıklarında Berzan'ın ameliyatının neredeyse bitmek üzere olduğunu öğrendiler. Çok kısa bir süre sonra çıkan doktora odaklandı hepsi. "Berzan bey iyi. Bıçak karaciğeri biraz yaralanmış. Yine de kendini kısa sürede toparlayacağını düşünüyorum. 1-2 saate narkozun etkisi geçer ve uyanır. Geçmiş olsun. " dedi ve yanlarından uzaklaştı.

     Berzan biraz daha iyi olduğunu hissettiğinde etrafına baktı. Kızı, oğlu, biricik aşkı ve kabil ederlerse kendi çocuklarından ayırmayacağı çocukları. Bir an ölmüş olduğunu ve cennette olduğunu bile düşünmüştü.

     "İyi misin Berzan? " diye sordu ona Leman. "İyiyim. Sizin nasıl haberiniz oldu? " Eftelya bu soruya kendisinin cevap vermesi gerektiğini düşündü. "Kurtardığınız çocuklar mahallemizde yaşıyorlar. Bana telefon geldi.  O zaman öğrendik. " dedi Eftelya. "Sahi çocuklar iyi mi? " diye merakla sordu Berzan. Aklından çıktığı için kendini kötü hissetmişti. "İyiler, evlerindeler. Lakin bunu biraz daha dinlendiğinizde konuşma niyetimiz vardı ama konusu açılmışken söylemek istiyorum. Çocuklara bulaşan şeref yoksunları, tekin tipler değil. Çocuklar için kendinizi tehlikeye attınız. Size çok teşekkür ederiz.  Lakin bu şerefsizler size bulaşabilir. Sizi korumak adına en azından bir hafta mahallemizde misafir etmek istiyoruz. Hem yaralısınız. Bakım açısından da iyi olur. Gözümüzün önünde olmuş olursunuz. " dedi Eftelya.

      "Teklifiniz için teşekkür ederim ama kimseye yük olmak istemem. Bir hasta bakıcı tutarım kendime. " diyerek teklifi reddetti Berzan. " Olur mu öyle şey Berzan? Gel işte ben bakarım sana hem aklım da kalmamış olur. " diye ısrar etti Leman.

      Berzan Leman'ın bu ısrarını kesinlikle beklemiyordu. Öldü dediği duygular yeniden dirilmeye başlamışlardı. Leman ve O. Yeniden.. Tam bir belirsizlikti. Yine de ne kaybederim diye düşündü Berzan. Dudakları beynini ekarte etti ve yalnızca kalbinden geçenlerin sözcüklere dönüşmesine müsaade etti.

"Peki geleyim o halde. "

Ebediyet Sokağı'nın Kraliçesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin