1. BÖLÜM

66 9 3
                                    

Elleri titriyordu. İlk defa bu kadar çaresiz ve yalnız hissediyordu kendini. Bir aydır kaçmaya çalışıyordu ama o oyunlar oynayıp onun kaçmasını engelliyordu.

Siyahtan nefret eder olmuş, gün ışığına özlem duymaya başlamıştı. Bir aydır ne gün ışığı görüyor ne de siyahtan başka bir renk görüyordu. İşkence dedikleri bu olsa gerekti.

Aynı saatte yine geldi yemek servisi için. Dört duvar arasındaki kızın yüzüne uzun uzun baktı önce. Sanki onun çaresiz oluşu onu mutlu ediyor gibiydi.

Uzun zamandır onun için aralanmadığı dudakları ilk defa bugün aralandı. "Bir zamanlar prenses diye peşinde koşardım. O zamanlar ne kadar da aptalmışım. Ben sana ne zaman gelsem sen bir şekilde o lanet herifin adını geçirmeyi biliyordun. Ve o arkadaşın" dedi son cümleyi fısıldarcasına. Ama dişlerini sıktığını biliyordu kız.

"Senden hiçbir şey istemedim ben, peşimden koşmanı da istemedim. Ve sen evliydin, seni nasıl sevebilirdim?" dedi dudakları kurumuş olan kız.

"Beni sevmen için her şeyi ama her şeyi yaptım, sense bana ihanet ettin!" dedi bağırarak. "O arkadaşın her bulduğu fırsatta beni aşağıladı. Ama hem sana hem ona bunu ödeteceğim."

"Bir aydır yaptıkların yetmedi mi? Yeter artık!"

Karanlıktan dolayı önüne koyduğu yemeği görmüyordu yine. "Beni zehirlemeye geldiğini biliyorum" dedi ve önündeki yemek tepsisini sesin geldiği yöne doğru fırlattı. "Canın cehenneme."

Adamın boğazındaki damarlar atmaya başlamıştı. Yalnızca "O zaman zıkkım ye" dedi.

"Onun tadı bile senin bana sunduklarından daha güzeldir eminim."

Adam sinirlenmiş olacak ki yerdeki tepsiyi rastgele duvara fırlattı ve çıkan ses tüm odada yankılandı.

Ardından odadan çıktı ve kız en köşeye geçip dizlerini kendine çekti. Zaten hiçbir şey göremiyordu ve bu iş canını daha çok sıkıyordu.

Beş dakika sonra kapı tekrar açıldı ve bu sefer adam yalnız değildi.

"Bak" dedi yanındaki kişiyi yere doğru iterek. "Seni ziyarete kim gelmiş?"

Asya, Duru'nun onu kurtarmak için geleceğini biliyordu ama yakalanacağını akıllarına getirmemişlerdi. "Çok ısrar etti, bende kıramayıp yanına getirdim. Zaten onunla da bir hesabım vardı değil mi?"

MAZİNİN GELECEĞİ ÖLDÜRMESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin