18. BÖLÜM

11 4 0
                                    

Herkes odasına çekilmişti. Dinlenmeleri gerekiyordu. Ama hiçkimsenin gözünde uyku denen bir şey yoktu.

Hunter yorgunluktan bayılmıştı sadece, o uyuyordu.

Tarık, Selim ve Hunter aynı odada kalıyordu.

Emre ve A aynı odada kalıyordu. Son olarak Ulaş ve Asya da aynı odada kalıyordu.

Asya başını Ulaş'ın omzuna yaslamıştı. Tarık ve Selim farklı yerlerde oturuyor ama aynı noktaya bakıyorlardı; birbirlerine.

A gözlerini yere dikmiş, boşluğa hissizce bakıyordu. Emre telefonundan karısıyla konuşuyordu.

Asya derin bir iç çekti. "Ben ölmeyi planlarken her şey tam tersi oldu."

Ulaş "Ben yakalanayım demiştim" dedi. "Beni hiç dinlemedi ve sonucu çok kötü oldu."

"Kendisi de rahat durmadı ama, sürekli olarak onu sinirlendirecek şeyler söyleyip durdu" dedi Asya.

"Hak etti diyorsun?" dedi Ulaş tek kaşını kaldırarak.

O sırada A konuştu. "O hiçbir şeyi hak etmedi." Dinleme cihazını çıkarmayı ve devre dışı bırakmayı unuttukları için A her şeyi duymuştu ve diğer herkeste.

"Ben öyle demek istemedim" dedi Asya. "Özü" dediği sırada A onu susturdu. "Özür dileyecek bir şey yapmadın."

"Evet" dedi Ulaş. "Yalnızca bugün çok yorulduk ve kendimizde değiliz."

Ertesi Gün

Tesiste alarmların çalmasıyla uyandılar. Yalnızca A sabahlamıştı.

Hepsi gözlem odasına doğru gitmek için odadan ayrıldılar.

"Sorun ne?" dedi Ulaş uykulu ses tonuyla. Oradaki görevlilerin şefi yanlarına geldi ve "Bir sorunumuz var, tesisin güvenlik sistemlerine erişim yapmaya çalışıyorlar. Hakan güvenlik önlemlerini arttırmaya çalışıyor ama her kim kilidi kırmaya çalışıyorsa bilgili biri olmalı" dedi.

Ulaş konuşacağı sırada Emre girdi araya. "Siz nesiniz peki? Burada korkuluk görevi mi görüyorsunuz?"

"Hakan içimizde bu işlerde en iyisi ve onu bile geçecek durumdalar. Şu an kilidi kırarlarsa" dediğinde bu sefer A susturdu onu. Sesi normalden biraz daha sessizdi ve buz gibiydi. "Kilidi kıramayacaklar, gösterin bana sistemdeki bilgisayarı" dedi ve Hakan denen adamın yanına doğru gitti. O orada işi halletmeye giderken görevlilerin şefinin kulağına her ne dendiyse gözleri irileşti. "Na-nasıl?" dedi. "Nasıl girerler?"

"Noldu?" dedi Asya. "Kim girmiş?"

"Yasa dışı bir şekilde tesise birileri girmiş" dedi şef.

"Kimmiş?" dedi Tarık.

"Bilmiyoruz, yalnızca zorla girdikleri bilgisini aldım."

MAZİNİN GELECEĞİ ÖLDÜRMESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin