12. BÖLÜM

9 5 0
                                    

Ölüm, şu an belki de en uygun zamanda çalmalıydı kapısını. Çaresiz oluşu bir yandan daha beter etkiliyordu her şeyi. Saçlarıysa kopmaları an meselesiydi.

Eliyle bırakması için ellerini tutuyordu ama o daha çok saçları kavrıyor ve yolmaya devam ediyordu. "Tek tel saçım kalmayacak senin yüzünden" diye bağırdı Duru.

Adam sürüklerken güldü. "İşkencelerim için daha iyi değil mi sence de?"

Duru bu sefer adamın ellerine vurmaya başladı. "Başlayacağım senin işkencene bıraksana lan beni!" dedi ve devam etti. "En fazla ne yapabilirsin ki?"

"Laboratuvarımda deney faresi yapabilirim mesela seni" dedi ve kahkaha attı.

Duru umursamazca konuştu. "Pışık çok beklersin."

A kulaklığa doğru konuştu. "Bu durumda bile dalga geçebiliyorsun ya, helal olsun sana."

Duru kulaklığa doğru fısıldadı. "Tabi oğlum, ne sandın?"

Adam birkaç metre daha ilerledikten sonra "Aç şu kapıyı" diye bağırdı birine. Duru'nun başı öne doğru eğik olduğu için hiçbir şey göremiyordu. Ardından adam onu yere doğru itti.

Duru kafasını kaldırdığında gözlerine inanamadı. Bir laboratuvardaydı ve her yerde kesici delici alet vardı. Bir tanesini alıp şu adama saplasa en fazla ne olurdu ki?

İçine biraz korku düşmüştü. "Napacaksın bana?" dedi sesi titreyerek. "Öldürecek misin?"

"Ölüm senin için bir ödül olduğu için öldürmeyi düşünmüyorum. Senin için başka planlarım var" dedi.

Duru tekrar sordu. "Ne gibi?"

Adam eline Duru'nun daha önce gördüğü ama ismini bilmediği bir aleti aldı ve yanına doğru birkaç adım attı. "Dişçilerden korkar mısın?"

Duru başını iki yana salladı. "Ha-hayır."

"Güzel" dedi ve devam etti. "Ama bundan sonra korkman gerekecek." Ardından elindeki arka cebine koyup Duru'yu hemen yanı başındaki sandalyeye oturttu ve iple bağlamaya başladı.

"Dişlerimi mi sökeceksin?" diye bağırdı Duru.

"Zeki kızsın" dedi ve güldü adam.

A konuştu. "Oraya geliyorum." Arkadan tanıdık ama bir o kadar da yabancı bir ses daha duydu. "Sen burada kal, ben gidiyorum."

Artık Duru yolun sonuna yaklaştığını düşünüyordu ve yaşananlar da haklı olduğunu ispatlıyordu.

Sanırım artık aldığı son nefesi bugün verecekti. Er ya da geç.

MAZİNİN GELECEĞİ ÖLDÜRMESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin