İkiside uyumadan önce o gün içinde olan olayla ilgili bir sey konuşmamıştır çünkü konuşmaya başlasalar Eda söyleyemeyeceği şey açısından kendini kötü hissedecekti zaten ici rahat değildi ama en azından konusu bir daha açılmadığı için kendisini sakin hiseediyordu.
İkiside birbirine sarılıp birbirlerinin sessizliğini dinleyerek uyuyakalmışlardı ya da belkide uyuduk sanıyorlardı.Serkanın huzursuzluğu Edayıda çok üzüyordu çocuklara ne kadar belli etmemeye çalışsalarda bu ruh hallerinede yansımıştı,Kirazın son gördüğü şeyden sonra etkilenecek bir seye gerek yok olduğuna inandırıp çocukları tamamen bu olaydan uzak tutmaları gerekiyordu.
Sabah yorgun bir şekilde Eda sırt üstü gerinerek hâla uykudan ağırlaşan gözlerini açmaya çalışır kolu Serkanın tarafına düştüğünde boşluk hissiyle gözleri fal taşı gibi açılır kalkar örtüyü yan tarafa fırlatır onun yattığı tarafa bakar boş olmasına asla alışkın olmadığı için tuhaf hisseder bir an, sabahlığını giyerek odadan çıkar ciddi bir yüz ifadesiyle odalara bakar sessizce tuvalete banyoya Serkanın olabileceği her yere bakar ama bulamaz onu,koridorda olduğu yerde kalır etrafa anlamsız gözlerle bakınır.
Tezgahın üzerine bakınır belki acele bir işi çıkmıştır bir not falan bırakmıştır habersiz bırakmamak düşüncesiyle diye düşünerek ama bir not dahi göremez bu yapmış olduğu seye gerilir ama mutlaka bir açıklaması vardır diye düşünür.
Kendine bir bardak su doldurur içer tezgaha bardağı hızlıca koyar gözleri dalıp giderken kaşlarını sinirli bir şekilde kaldırır kendine gelebilmek için gergin bir şekilde iç çeker.
Tamam işi çıkabilir acele bir şekilde evden ayrılabilir ama bu habersiz gidebileceği anlamınamı geliyordu?
Ya da baska bir seyde olabilir ama bu şekilde bırakmanın ve gitmenin anlamsız olduğunu düşünür.Odaya geçer perdeleri hızlıca açar odayı havalandırıp yatağı toplar gözü onun yattığı tarafa kayınca gözlerini devirir
"Düşüncesiz " diye mırıldanır kendi kendine,banyoya girer,kendine gelebilmek için duşun iyi geleceğini düşünür.Duşun ardından dolabına göz atar moodu pek yerinde olmadığı için sade siyah bir kombin yapar hazırlanır saçlarına fön yapar at kuyruğu ile bağlar hafif bir lip balm sürer makyaj yapacak keyfi yoktur sadece bu yeterli olur diye düşünür mutfağa girer cocuklar için aperatif hızlıca kahvaltı hazırlar saatine bakar durmadan ona göre hareket eder masayı hazır ettiğinde çocukları uyandırmak için odalarına ilerler