33.Bölüm

126 8 0
                                    

Söylenmemiş sözler
Yerine getirilmemiş vaatler
Acıdan kan kusturan
Zemheri geceler
Sonu gelmeyen

Eda göğüs kafesini ovalayarak nefes alıp vermeye çalışır artık o kadar ağır geliyorduki bu son zamanlarda yaşadığı içinde bulunmak zorunda kaldığı şeylerin yükü,ağırlığı altında kalıyor sanki hiç çıkamayacakmış gün yüzü göremeyecekmiş gibi hissediyordu,alnından boncuk boncuk terler damlarken titreyen eliyle bardağı alıp zorla su koyup yudumlamaya çalıştı bu bile zordu çünkü bedeninin hakimiyetini zor sağlıyor titremesine engel olamıyordu üzeri biraz ıslanmıştı ama bunun bile farkında değildi çünkü bütün dalgalar onu derinliğiyle beraber çoktan yutmuştu bu yüzdendi nefes alamayışı.Sandalyeye yerleşip alnını masajlar sakin kalmaya çalışarak nefesi yavaş yavaş sakinliyordu ama bu defa kalbi deli gibi atıyordu.Biraz sessizlikte kendini dinlemeliydi iç sesini duymalıydı ne söylediğine ve neye inanması gerektiğini duymalıydı ona açtığı yolu dinlemeli ve kalbiyle görmeliydi.Dışarıda kuvvetli fırtına vardı içinde kopan fırtınalara ne kadar çok benziyordu fırtına neden bu kadar sert olmak zorundaydı neden daha sakin acısız hali yoktu neden her defasında her şeyin sonunda harabeye dönmek vardı?

Oturduğu yerden kalkıp sendeleyerek banyoya ilerler biraz yüzüne soğuk su çarpsa kendini daha iyi hissedeceğini düşünür,yüzünü kurulayarak aynada kendine solmuş yüzüne gözlerinin altına bakar kırk yıl düşünse bu hale geleceği aklının ucuna bile gelmezdi diye düşünür en ufak bir şey onlar için büyük olsa bile nasıl bu kadar sayısız insanıda dağıtıp yorabiliyordu nasıl neden bir anda böyle bir kaosun içine düşmüşlerdi anlam veremiyordu.Biraz çamaşırlarla uğraşıp ceplerini kontrol ederek makinaya koyar Serkanın pantolonunu yoklarken eline gelen sert cisimle kaşları çatılır hemen cebinden çıkarıp bakar ruj olduğunu gördüğünde yüz ifadesi dahada ciddileşir ayaklanır rujdan gözlerini ayırmadan düşünmeye çalışır biraz neden cebinde olduğunu anlamaya çalışır ama kafasında tüm kurduğu sorular saçma bir şekilde cevaplanır kafasında pantolonu makineye atıp yatak odalarına ilerler sinirli adımlarla artık yeter gözü dönmüştü bu kadarı da fazlaydı eve geç geliyordu üstüne birde pantolonunda rujla geliyordu ve birde keyifle yatakta yatıp uyuyacaktı öylemi! asla!

Sen Çal Kapımı/3.Sezon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin