Eda yüzüne sertçe kapanan kapının hiddetiyle geriye doğru afallar o an sıralı yaşlar akar gözlerinden yutkunarak gözlerini siler.Melo seslenerek yanına geldiğinde halini belli etmemeye çalışır ama Melo halinden hemen anlamıştı ağladığınıda farketmişti önüne geçip göz teması kurmaya çalışır.Başını eğip bakar ona yumuşak bir ifadeyle.
Melo;
"Dadam noldu neden ağlıyorsun"Eda peçete koparıp gözlerini siler burnunu çekerek gücünü üzerine almaya çalışır şu an konuşmak istemiyordu çünkü eğer konuşmayı denerse hıçkırarak ağlamaya başlayacak ve konuşmak onun için oldukça zorlaşacaktı biliyordu.Melo yanağını severek onun gözlerine bakar dikkatini ona verir sakin olması için sırtını okşar.
Eda iç çeke çeke konuşur.
Eda;
"Bahçeye çıkabilirmiyiz duymasınlar bu halimi"Melo Edayı bahçeye çıkartır anlatmasını bekler gözlerinden anlamaya çalışır ama sadece üzüntü ve pişmanlık görür gözlerinde,Eda derin bir iç çekerek ona doğru döner gözyaşlarını silmeye devam ederken.
Eda;
"Biz dün gece hastanedeydik biliyorsun bunun nedenide annemin Kemal baba yüzünden bayılması ikisinin arasında uzun zamandır anlaşamamazlık var Serkanda bunun farkında ama hep yani durdurdum onu babasıyla arasında bir kavga olmasın olay çıkmasın diye yani gerçekten bi konuşma olacaksa bile annesi babası tarafından olsun istedim.Neyse biz bir günü annemle alışverişe gittik kendini daha iyi hissediyor gibiydi bende iyi geleceğini düşünüp beraber vakit geçirelim demiştim o gün Kemalle Ayla hanımı yan yana oldukça samimi gördüm ve ben o günden sonra bunu kimseye demedim ne anneme ne Serkana ama içime çok dert olmuştu artık yani kendimi iyi hissetmiyordum suçluluk duygusu içimi kemiriyordu dayanamadım söyledim Serkana yeni kapıyı çarptı gitti çok öfkelendi ne yapacağını kestiremiyorum "Melo düşünür uzunca tüm anlattıklarını kafasında bir bütün haline getirmeye çalışır.
Melo;
"Ayla kim oluyor burada?"Eda;
"Ayla bizim şirkette yeni ortağımız ama istemiyorum burda durmasını aileme is yerine her yere negatif enerji yayıyor ya gözlerime inanamıyorum hâla ikisini yan yana gördüğüme hâla inanamıyorum iğrenç yani midem kalkıyor düşündükçe "