36.Bölüm

71 5 0
                                    

Kirazın çıkma saatine daha vardır bu yüzden yetişebilir düşüncesiyle ilk önce hastaneye uğramıştı Serkan.Doktorla görüşüp abisinin ölüm belgesine ait bilgiler alacaktı yıllardan yılada fark olabilirdi gerçeklerin birebir ortaya serilmesi için en ufak bir bilgi bile işlerine yarayabilirdi.Resmen bugün yıllar sonra teyzesi olduğunu öğrenmiş yüz yüze konuşmuşlardı birbirlerinden habersizdiler aynı iş yerinde olmalarına rağmen bu nasıl bir şeydi aklı almıyordu acaba kızım diye belirttiğide Pinamıydı diye düşünür köşelerde gizli gizli konuştuklarına göre ihtimal verir ama sonrasında bu düşüncenin saçma olduğunu düşünüp aklından atmaya çalışır,kim kızını en yakınında gözler önünde tutmak isterdiki aklıl var mantık var.Kimbilir daha neler öğrenecekti,acaba daha üstü kapalı kimsenin bilmediği neler vardı?

Bu gelmiş olduğu doktor,aile yakınıydı bu zamana kadar hep onunla bir şeylerin üstesinden gelmiş halletmişlerdi,kemoterapi ve rahatsızlığı süresince bile doktoruyla irtibat halinde olmuş asla yalnız bırakmamış,çok saygı değer bir aile yakınıydı Serkan için.Kapıyı tıklatıp müsaade aldığında girer içeriye.

El sıkışıp sarılırlar birbirlerini gördükleri için mutlu olmuşlardı uzun zaman olmuştur görüşmeyeli karşılıklı muhabbet etmeyi bile özlemişlerdi,her şeyden önce kardeş gibilerdi ve araya ne kadar zaman girerse girsin aralarındaki o yakınlık asla bozulmuyor kaldıkları yerden devam edebiliyorlardı ve bu insan ilişkilerinde harika bir durumdu

Fatihin eliyle koltuğu işaret etmesiyle oturur memnuniyet dolu bir ifadeyle gülümseyerek

Fatih;
"Hoşgeldin Serkan,uzun zaman oldu hangi rüzgar attı seni buraya?"

Serkan durgun bir gülüş bırakır,manalı bakar ona doğru

Serkan;
"Geçmişin rüzgarı,saçma sapan şeylerle karşı karşıya geliyorum neye inanacağımı kimin arkasını destekleyeceğimi şaşırdım "

Fatih ciddiyetle dinliyordur

Fatih;
"Ne öğrendin ne oldu anlatabilirsin dinlerim yardımcı olurum"

Serkana hâla anlamsız saçma geliyordu bu olanlar ve her aklına geldikçe sinirden gülmesine engel olamıyordu,en sonunda kafayı yedirteceklerdi.

Serkan;
"Benim aslında babam ölmüş yani şu an güya hayatta olan annemin eşi olan kişi babam değilmiş,bunuda kimden öğrendim meğersem benim teyzemde varmış o anlattı her şeyi benim teyzem varmış ya varlığından habersiz olduğum asla bilmediğim,üstelik annem babamın vefatından sonra kız kardeşinin kocasıyla kardeşini aldatmış ölen eşini aldatmış aldattığı insan kalmamış "

Sen Çal Kapımı/3.Sezon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin