19.Bölüm

134 10 2
                                    

Kiraz Canla oyunlarına ara verip su içmek ister mutfağa doğru ilerler,mutfaktan gelen konuşma seslerini işitir duvara dayar kendini onların görmeyeceği şekilde saklanır,görebileceği yakınlıkta duvara kendini sürüyerek yaklaşır başını uzatır hafif bakar dedesiyle doğum gününde ilk defa gördüğü ona hediye veren kadını yan yana konuşurlerken gördüğünde çok şaşırır manasız gözlerle ikisine bakar

Kemal;
"Pekala ama ya siz beni ilgilendiriyorsanız?"

Ayla imalı imalı konuşur dalga geçer bir ifadeyle bakarak.

Ayla;
"Bence her ân bir tetik halindesiniz tetik çekildiği an o sesin nereden patlak vereceği belli olmaz anlamazsınız bile bu kadarda rahat olmayın bence"

Ayla tane tane kafasının içine damgalar gibi konuşur

Ayla;
"Çok canınız yanar"

Şu an bu âna şahit olduğu için oldukça şaşkındır ve dedesinin bu kadar yakın olmasına karşıda kızar icten içe.Farketmemeleri için hızlıca ordan ayrılır koridordan ilerlerken arkasına doğru bakar kafası çok karışmıştır dedesi neden o kadınla birlikte konuşuyordu? babaannesinide partide görememişti neden gelmemişti? o tanıştığı kadın annesiyle babasının is arkadaşı bile olsa neden bu kadar ailenin içerisine dahil oldu diye düşünür,doğum günü partisinde burada olan herkes ailenin içinden biriydi sonuçta.

Can Kirazın yanına gelir bugün doğum günü olduğu için ekstra heyecanlıdır,onun için çok mutludur onun mutlu olduğu her ân onunla beraber mutlu olmaya bayılıyordur.

Can;
"İçtinmi suyunu hadi bahçeye çıkalım senin için masa hazırlayıp yiyecek bi seylerde koydum beraber yiyelim gel hadi "

Canın ne söylediğini o an duymaz bile o kadar dalgındırki kafası,ancak Can kolundan dürttüğünde kendisine gelir dikkatini verir Cana.

Kiraz;
"Pardon Can dalmışım ne diyordun?"

Can gel diyerek onun elinden tutar bahçeye çıkarlar heyecanlı bir şekilde Kirazın oturacağı sandalyeyi çeker oturmasına yardımcı olmak için,Kiraz utanır yanakları kızarır,hafif tebessümle göz ucuyla onun gözlerine bakar oturur

Serkan onları izler camdan kendini tutamayıp güler Eda noluyor dercesine göz kırparak bakar Serkana gülüşünü izlerken Serkan gözleriyle gülerek işaret eder ikisini.

Sen Çal Kapımı/3.Sezon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin