30.Bölüm

90 11 0
                                    

Eda gözlerini yavaş yavaş aralayıp boynunu sağa sola çevirmeye çalışır tutulduğunu hissettiğinde ovalar yüzünü buruşturarak,uyanmıştı ama hâla uykuya ihtiyacı vardı gözleri gözlerinin içinde batmalar oluyor kaşıntı hissi veriyordur.Eda sandalyeden kalkarak beyaz duvarda asılı duran saate bakar dörde geldiğini görür.Alnını masajlayarak esner o an Aydanın sesini duyduğunda hemen başına koşar yan tarafına oturur.

Eda;
"İyimisin ben burdayım yanındayım"

Aydan gözlerini kapatıp kurumuş dudaklarını ıslar tırtıklı çıkan sesiyle konuşur.

Aydan;
"Biz nerdeyiz hiçbir şey hatırlamıyorum "

Eda sürahiden su doldurarak ona uzatır doğrulmasında yardımcı olur biraz su içerse dudaklarına ve içine iyi geleceğini düşünür.Aydan suyu içer teşekkür ederek  yüzünü okşar yastığa sırtını yaslar.

Eda;
"Anne neden burada olduğumuzu sonra konuşuruz tamam mı sen şimdi iyi hissediyorken hatırlatarak canının sıkılmasını istemem ben şimdi Serkanı uyandırayım çıkarız burdan"

Nöbet hemşiresi müşahede odasına gelir her ne kadar uykulu olsada onlara sıcak bir tebessümle yaklaşır.

"İyi geceler uyandınızmı"

Eda;
"Evet bizde sizi bekliyorduk doktor bakarım demişti ama"

"Doğrudur hanımefendi ama nöbet saati dolduğu için gitmek durumunda kaldı ama siz merak etmeyin beni görevlendirdiği için ben ona haber edeceğim ama inanın çok bekledi hanımefendiyle özenle ilgilendi"

Hemşire damar yolunu çıkartıp bitmiş serumla beraber alır tansiyon nabız kontrolü yapar iyi olduğunu anladığında çıkmaları için müsaade verir.

Eda;
"Doktorunuza teşekkürlerimi iletirsiniz çok sağolun"

Hemşire başıyla başüstüne hareketi yapar odadan ayrılır.Eda Aydanın doğrulmasında yardımcı olur ayakkabılarını giydirir ceketide hemen ardından giydirir kalkmasında yardımcı olur

Eda;
"İyisin dimi kalkınca kötü olmadın"

Aydan başını sallar tebessümle iyi olduğunu söyler sırtını okşayarak.Eda Serkana doğru ilerler omuzundan dürder Serkan sıçrayarak uyandığında noluyor der gibi etrafa bakar tedirgin gözlerle Edanın başında dikildiğini gördüğünde hemen ayaklanır panikle bakar onun gözlerine.

Serkan;
"İyimisiniz noldu?"

Aydan oğlunun omzunu okşar sakin olması için

Sen Çal Kapımı/3.Sezon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin