(9 Ay sonra)
(Eda'nın Ağzından)
Geriye dönüp baktığınızda genelde keşkelerimi sığdırmışlığınız oldu hayatınıza yoksa vay be dediğiniz anlarda olmuşmudur? Benim hepsi birden karışık hatta bazen duygularım beni terkedip gitse de bu kadar yorulmasa beynim,kalbim,bedenim diyorum ama işte demek bir şeyi değiştirmiyor. Ne kadar zor şeyler yaşarsak yaşayalım güçlü kalmamız gerekiyor,bende Kiraz için kızım için güçlü kalmayı başardım.Serkansız ne kadar zor olduğunu anlatsam kelimeler kifayetsiz kalır onun eksikliğini bende cok hissettim yapamayacağımı kızımı yalnız büyütemeyeceğimi hissettiğim her an nolur geri dönsün nolur köşeden bir yerden çıksın diye çok dua ettim duaya ve kızıma sarıldım.
Sonra Kiraz yaşını aldı yürümeye başladı ama hala o eksiklik dolmadı yaş almaya devam ettikçe çok tatlı bir kız çocuğu oldu zekasıyla babasına olan benzerliği ile Serkana olan özlemimi daha da arttırıyordu.Sonra ne mi oldu? Duam kabul oldu ve Serkan çıkageldi affetmem kolay olmadı hatta affetmek aklımın ucundan dahi geçmiyordu ama her sey kızım içindi sonrasında Kiraz için oldu her şey..aynı evde birbirimize katlanmamız bir aile ortamı sağlamamız ama boşuna demiyorum şimdi,gerçekten değdi diyorum önümde ki şu manzarayı gördüm ya...her şeye değer.
Siz siz olun elinizde sahip olduğunuz şeylerin kıymetini bilin ve sakın bırakmayın.
....
Serkan elini sallar Eda'nın yüzüne doğru dikkatini kendisine yöneltmesi için
Serkan;
"Edaa Edaaa beni duyuyormusun bez verirmisin lütfen, Edacığım Edaaa"Eda gözlerini kapatıp başını hafif sallar dikkatini toplar bakar Serkana
Eda;
"Efendim afedersin dalmışım ne diyordun Serkancım?"Serkan;
"Bez verirmisin lütfen"Eda verir tebessümle oğullarının minik elini tutar şebeklik yapar oğluna sever
Eda;
"Kırk yıl düşünsem seni böyle göreceğim aklıma gelmezdi,çocuk istemiyorum asla diyen sen şimdi bebeğin altını alıyorsun ne değişti Serkan Bolat?"Serkan oğlunun altını alır köşedeki özel çöp kutusuna atar gömleğinin önünü düzelterek sırıtarak kalkar,Edanın tam dibinde biter saçlarını geriye alır gözlerinin içine derin derin sevgiyle bakarak
Serkan;
"Kiraz ve Alp bizim bir parçamız sen benim canımsın Eda,ben hiçbir ânı kaçırmak istemiyorum onlarla büyümek onlarla çocuklaşmak onlarla aşkımızı büyütmek istiyorum yarım kalan ne varsa yaşamak istiyorum."