Ayla kızının olduğu odanın kapısını açıp içeriye adımlar ilgili otoriter bakışlarla hareketlerini izler halsiz durgun bir halde yataktan kalkıp halıyı boş boş seyretmesine anlam veremez,parmağını şıklatıp kendine gelmesini ister odayı havalandırır bir yandan kahvesini yudumlayarak.
Ayla;
"Ne bu halin kalkta bir duş al kendine gel"Pina annesine doğru dik dik bakar hiç takmaz ne dediğini dolabından kıyafet hazırlar,annesinin elini kolunda hissettiğinde ofuldayarak döner yüz yüze gelir.
Pina;
"Acaba ne bu halim benim ya da acaba kimin yüzünden sen bana açık ve dürüst olsan ben bu halde olmam "Ayla sıkıntılı bir nefes verip bıkkın bir şekilde konuşur.
Ayla;
"Sar başa dönsün bozuk plak,çok kolay zannediyorsun sen bazı şeyleri hemen konuşmayı "Pina;
"Gayette konuşabiliriz zor bir şey değil "Ayla;
"İstemiyorum konuşmak "Pina;
"O zaman ne bu halin diyede benim yanıma gelme"Pina annesine ister istemez ters çıkışır gece yaşadığı zor anlardan sonra öfkesini panik haliyle beraber zapt edemez.Ayla ona doğru ilerleyip karşısında dikilir sert ifadesinin altında üzgün bir mana vardır ama ona yansıtmamaya çalışarak bakmayı sürdürür.
Ayla;
"Sadece bir kalp tarafından seviliyorum sevildiğimi hissediyorum ben oradaysam sadece iş için varım "Pina anlamamış gibi annesine doğru bakar gözlerini kısarak,gülmesine engel olamaz.
Pina;
"İşin gücün şifreli konuşmak anne hiçbir şey anlamıyorum "Ayla;
"Bir adam bana değer veriyor,seviyor beni bende bunun içinde kendimi iyi hissediyorum ama iş yerindeki mevkime herhangi bir zarar gelmez çünkü ben orada iş için ordayım"Pina;
"Aydan hanımla ne alakan var dürüst ol anne dürüst baklayı ağzından tamamen çıkar "Ayla hafifçe kıkırdayarak bardağı komodinin üstüne koyar.
Ayla;
"Varlığımla rahatsız edip canını sıkıyorum onun ekstra bir çaba sarfetmiyorumki"Pina;
"Anne bırak Allah aşkına seni tanımasam bu dediğine inanacağım,bir kere geçende o ofiste tartışma çıktı Serkan beyin babası ve annesi arasında,Eda Hanım sana ters ters konuşuyor sence tüm bunlar neden anne bir sebebi yokmu gerçekten ya da sen gerçekten bir şey yapmıyormusun?"