Team
Már egy órája ácsorgok az egyetemen, Hiára várva. Legalább öt percenként pillantok az órára, de sehol semmi. Szólhatott volna, hogy késik, de most jutott eszembe, hogy még meg se adtam neki a számomat. Viszont, meg tudta volna szerezni, ha nagyon akarja. Elkérhette volna tőlem is, vagy akár ott van nagyapó, Pharm, nem olyan nehéz feladat. Elhatároztam, hogy nem várok tovább, előveszem telefonomat, és tárcsázom nagyapót, ki egyből fel is veszi.
- Nagyapó, hol van Hia? Nem jött értem.
- ...
- Hogy micsoda? De hát, ő szokott jönni értem! A bukósisak is nálam van!
- ...
- Akkor eljössz értem?
- ...
- Nem érsz rá? Pedig az unokád vagyok. Hia mindig ráért, hogy eljöjjön értem!
- ...
- Akkor maradjon is ott, ahol van!
- ...
- Megoldom, nemsokára ott leszek.
Duzzogva teszem le a telefont, és a nagyapóval folytatott beszélgetésemen agyalok. Még hogy nem ér rá! Nevetséges, eddig el tudott jönni? Puffogok magamban, mikor megáll mellettem egy fehér autó, és leengedi ablakát, majd Pharm szól ki belőle.
- Nem jött érted a lovagod? - Kérdezi nevetve.
- Miből gondolod, hogy a lovagom? Semmi köze hozzám! Csak barátkozunk. - Hajtom le fejemet, mert én se vagyok benne biztos, hogy milyen úton haladunk.
- Aha, csak barátkozás mi? Én meg pap vagyok! - Mosolyog tovább. - Gyere, elviszlek!
- Köszi, ez most nagy segítség! - Hálásan pillantok rá. - Hia elfoglalt nagyapóval egyetemben.
-Hová vigyelek? - Kérdezi.
Gondolkodom egy darabig, és úgy döntök, hogy a műhely felé veszem az irányt.
- El tudsz vinni a nagyapó műhelyébe?
- Persze, legalább találkozok Deannel és a barátoddal. - Vigyorog az orra alatt.
- Ne szívd már a véremet! - Morgom orrom alatt. - Alig ismerem...
- De megismerhetnéd. Szerintem nem lenne ellenére.
- Abban biztos vagyok, de én nem akarom.
- Mi bajod vele? Jóképű, magas, kedves, segítőkész, minden, amit csak elvárhatsz egy jó pasitól.
- Nem, és kész! Inkább induljunk.
Megcsóválom fejemet, majd az autó üvegének döntöm. Már csak azért se, amiért Pharm így erőlteti, ráadásul nem a típusom, mellesleg, nem tudom. Most értem ide, próbálok beilleszkedni, nem pedig a pasikon agyalok. Nem mondhatnám, hogy volt már párkapcsolatom, mert nem. Inkább plátói, meg egy két futó röpke randim volt, de nem alakult ki belőlük semmi. Én igyekeztem megfelelni, de vagy nagyon gyerekesnek tartottak, vagy éppen túl komolynak, esetleg kövérnek tituláltak. Olyan is akadt, aki a családom miatt közeledett felém. Hia más, valahogy érzem, és ettől megijedek, nem tudom, hogyan kellene kezelnem őt.
- Hahó, Team! Megérkeztünk! - Rázza meg karomat Pharm.
- Jó, jó! Köszönöm. - Szállok ki a kocsiból, és befelé veszem az irányt, Pharmmal a nyomomban.
- Üdv mindenkinek! - Köszönünk egyszerre, majd Pharm egyből odamegy Deanhez, én pedig Hiát keresem tekintetemmel, de nem látom.
Levágódom a fal mellet lévő kanapéra és egy motoros újságot kezdek lapozgatni unalmamban, miközben Pharm Deannel cseverészik vidáman. Rájuk nézve kicsit irigykedek, mert olyan harmonikusnak tűnik a kapcsolatuk, de valahogy engem az ilyen habcsók kapcsolat nem tudna lázba hozni, másra vágyom. Egy idő után nagyapó sétál be jókedvűen a műhely ajtaján, majd mikor meglát, felém veszi az irányt és leül mellém.
ESTÁS LEYENDO
A szerelem két keréken érkezik
Fanfic🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Win feltörekvő motorversenyző, ki sikert sikerre halmoz. Egy végzetes napon meglátja a folyton durcás Teamet, főnökének unokáját, ki felforgatja mindkettejük életét. Első találkozásuk nem sikerül túl jól, de az idő múlásával muszáj...