İkizlerle Anlaşma

13 3 0
                                    

Ferzan
-Gitmem lazım.

Buğra
-Nereye? Ferzan bizden bir şey saklıyorsun ve bu hoşuma gitmiyor.

Şaşkınlıkla baktım. Buğra düşüncelerini dile getiren veya ciddi olan bir adam değildir.

Ferzan
-Ben...ber bir şey saklamıyorum. Sen kafanda kuruyorsun. Kapa çeneni ve yumurtanı ye.

Koşarak uzaklaştım. Hedefim belliydi ama beni takip etme ihtimallerine karşı şatoda ordan oraya dolaştım. En son üçüncü kez kaybolduğumda takip edilmediğime ikna olarak tablolara sorarak yolumu buldum. Tabi bir dönemeçte Peeves'e sorarak zehirli sarmaşıkların olduğu bir odaya girme tehlikesi yaşadım.

Ferzan
-Ne düşünüyorsun ki? Allah'ın hortlağına yol sormak ne gerizekalı... Ayrıca daha kaşık tutmayı bilmeyen öğrencilerin olduğu okulda zehirli sarmaşıklı oda nedir ya?

Mızmız Myrtle
-Hey napıyorsun burada?

Ferzan
-Aaaa!... Ebenin emziği! İnsan bir uyarır.

Mızmız Myrtle
-Ama ben insan değilim ki ben bir hayaletim kör müsün? Şimdi soruma cevap ver. Sen de kafama kitap atmaya gelenlerden biri misin?! Kafama gelirse 10 puan, karnıma gel....

Sonrası bende yok. O kolun kafama ilk girişinde bayılmalıydım zaten vücudum niye karnıma girmesini de bekledi bilmiyorum.

Kalktığımda ayaklarım klozetin üstünde kafam ise tozlu kalın deri kitabın altında ilk başta kırıldığını düşündürecek bir açıdaydı. Yavaşça doğruldum ve boynumu kütlettim. İkinci bir hayalet saldırısı gelir mi diye kontrol ettikten sonra da klozetin üstüne oturup bağdaş kurdum ve kitabı kucağıma koydum, "Büyü Etkilerinden Kurtulma Rehberi".

Ferzan
-Hadi bakalım Gilderoy. Unutturma büyüsünü geri çevirme yolun var mı?

* 3 saat sonra *

Ferzan
-Evet evet, müthişsin anladık. Nasıl yaptın onu anlat bir de istersen he gülüm?

Tüm kitabı okuyup 4 saattir geri yuttuğum kusmuğu sonunda çıkarınca tiksintiyle kitabın arkasındaki surata baktım.

Ferzan
-Hayatımda tanıdığım en narsist, en egoist ve en işe yaramaz insan olabilirsin. Ve ben Umut'un en yakın arkadaşıyım.

Ayaklarımı sürüyerek kütüphaneye inip kitabı bıraktıktan sonra beni tanıyan hiçbir insana rastlamamayı umarak Gryffindor ortak salonuna yürüdüm. Henüz Şişman Kadın'ın önüne gelmiş şifreyi söyleyecekken en kafamın kaldırmayacağı iki insanın adımı söylemesiyle sıçradım.

İkiz 1
-Ferzan seni burada görmek ne kadar güzel.

İkiz 2
-Tam da seni ararken.

Ferzan
-Ne?

O sırada o kadar mal görünmüş olmalıyım ki ikizler konuşmayı devam ettirmek de bir anlık tereddüt etseler de sözlerine devam ettiler.

İkiz 2
-Arkadaşlarının söylediğine göre yemek yemeyi seviyormuşsun.

Ferzan
-Doğrudur.

İkiz 2
- O zaman sana bir anlaşmamız var.

***

Ferzan
-Bok vardı. Sıcacık yatağında, güzelim uykunda bok vardı, indin mutfağa. Gerizekalı.

Etraf sessizdi, demektir ki tam sırası.

Ferzan
-Korkak olma. Korkak olma.

(tangır tungur sesler)

Ferzan
-Ananı s...

Elimdeki tozu havaya fırlatıp serpip artık hatırlamıyorum o kadarını koşmaya başladım.

***

İkiz
-İstediğini seç ve biz de getirelim sana.

Diğer ikiz
-Ama tabi ki bir hafta içerisinde geri götürmemiz lazım.

İkiz
-O yüzden dikkatli seç.

Diğer ikiz
-Çok istediğin bir kitap olsun.

Ferzan
-Bunlar.

İşaretlediğim kağıdı uzattım.

Diğer ikiz
-Cidden bu kitapları mı istiyorsun?  Senin ders konusunda bu kadar hırslı olduğunu bilmiyorduk.

Ferzan
-Ee hayır. Sadece bir ödev var ve Hermione'den daha yüksek not almak istiyorum hepsi bu. Onu da bu kitaplarla gerçekleştirebilirim çünkü onun bu kitaplara erişimi yok.

Diğer ikiz
-Zekice.

İkiz
-Okulun en büyük şakasına katkı sağladığın için teşekkür ederiz.

Ferzan
-Rica ederim.

***

Buğra
-Zehirli olmadığına emin misin?

Omzumu silktim. Benim işime gelir. Etraftaki şaşkın ve endişeli yüzlere baktım. Tabi masada ilk dikkat çeken rengarenk simli yemekleri.

Umut
-İçimden bir ses seninle bunun ilgin var diyor.

Ferzan
-Oğzum dola. (Ağzım dolu.)

Hermione
-İkizler bu sefer cidden sınırı aştı. Profesör Dumbledore'un bir şey yapma vakti geldi.

Harry
-Profesör Dumbledore simli pankek yemekle meşgul görünüyor.

Bu görüntü önümde yarattığım leziz kaostan daha önemliydi bu yüzden kafamı kaldırıp öğretmen masasına baktım. Aynı anda Dumbledore'un da kafasını kaldırmasıyla iştahım kaçtı. Bildiğimi biliyordu. Ama kötü olan ne yapacağı hakkında hiçbir fikrim olmamasıydı.

Dolaptaki Kız [Harry Potter]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin