kesik hayallerden kesitler.

83 44 285
                                    

selam, bu bölüm gülsek bile içten içe ağlayacağız biliyorum...

vedalardan bir buket- perdenin ardındakiler.

geçmişte yaşanan şeyler, bakalım hayatımızı nasıl etkileyecek?

iyi okumalar dilerimm<33

-

Mira'dan.

Geçmiş, Çınar ile bir gün.

Denizin içimi ferahlatan kokusu burnuma dolarken başımı Çınar'ın göğsüne yaslamıştım. Bedenim yavaş yavaş kendi kendine mayışırken uyumamak için direniyordum fakat Çınar'ın saçlarımda dolaşan parmakları yine buna sürüklüyordu beni.

Gözlerimi iyice açtım ve yutkundum.

Böyle bir günü uyuyarak mi bozacaktım? Tabii ki hayır, onunla doya doya vakit geçirmek istiyordum.

Elimi uzatarak sıcak kumlara dokundurdum ve bir avuç aldım elime. Sonra onları tekrar yere bırakmıştım yavaşça.

"Video çekelim mi?" diye sordu Çınar parmaklarını saçlarımdan çekerken. Nazik dokunuşları gidince mızıldandanarak yerimde doğruldum ve parmaklarımla saçlarımı düzelttim.

"Bunu deyince utanıyorsun biliyorum ama, saçların dağınık bile çok tatlıydın." dediğinde kalbimde dengelerin oynadığını hissetmiştim. Dudaklarımda benden bağımsız bir gülücük peyda olurken ellerimle yüzümü kapattım.

"Mira, hadi utanılacak zaman değil. Video çekeceğiz, sonra çekemeyiz falan." dediğinde başımı kaldırdım ve kaşlarımı hafifçe çattım.

"Neden çekemeyelim ki?" diye sorduğumda beni tekrardan eski hâlime döndürmek için belimden sardı ve kendine doğru çekti.

"Hayatta her şey olabilir, ondan dolayı diyorum yani çekeriz tabii." diyerek durumu düzeltmeye çalıştığında içimdeki kötü his gitmese bile başımı sallayarak karşılık vermiştim.

"Hadi ama, başlatıyorum kamerayı! Kendine gel Mira, öylesine söyledim." diyerek yanağımı hafifçe okşadı baş parmağı ile.

"Tamam tamam, iyiyim ben." dedim ve doğrularak dizlerimin üzerine oturduğumda Çınar kamerayı başlatmıştı. Gülümsemeye çalışarak kameraya el salladım ve biraz daha yükselerek Çınar'ın kıvırcık sarı saçlarının üzerine çenemi yasladım. Ellerimi saçlarına daldırdığımda gülmeye başlamıştı. Etrafındaki kimse umurunda olmadan.

Onun gülüşü benim kahkaha atmama sebep olurken dirseklerimi onun omuzlarına yasladım.

"Çınar bekle, şurada bir baloncu var! Oradaki beyaz kalp balonunu alalım mı?" diye sordum çocuk gibi heyecanlı bir tavırla.

"Olur civcivim," diyerek ayaklandık beraber. Video kaydı devam ediyordu o sırada. Çınar bizi ve etrafı kayıt altına alırken bir anda uzanıp yanağına bir öpücük kondurdum. Tekrardan gülmeye başladığında gülümseyip coşkulu bir şekilde baloncuya gitmek için döne döne zıplamaya başlamıştım.

Baloncuya geldiğimizde beyaz balonu işaret etmiştim. Baloncu onu bana uzattığında Çınar parasını ödedi ve sonra baloncu uzaklaşınca kamerayı verip hafif dokunuşlarla balonu bileğime bağladı.

Bileğimi hareket ettirirken balon gökyüzünde uçuyordu ve bu beni mutlu ediyordu. O sırada ise Çınar bizi ve benim gülüşlerimi çekiyordu.

"Balonlu sarışın civciv kız, gel bakalım dondurma alalım." dediğinde heyecanla yanına gittim ve elini tuttum. Beraber dondurma satan yere ilerledik.

İkimiz birer çikolata ve meyve topu almıştık. Onu yerken bile kamera devam ediyordu.

"Çınar video on dakikayı aşmış, hafızanda yer kalmayacak." dediğimde bana dönmeden cevapladı.

"Hafızam seninle, bizimle dolu zaten civciv." dediğinde tekrar gülmüştük. Başını omzuma yasladığımda bir eliyle belimi sarmıştı.

Sevgilime, civcivime, Mira'ma,

O gün son güldüğümüz gündü sevgilim. Bilmeden hissetmişiz aslında her şeyi farkında mısın?

Bugün hasta olduğumu öğrendim, şimdilik üzülme diye sana söylemiyorum ama yarın söyleyeceğim ve çok üzüleceğine eminim.

Beyaz kalpleri sevebilecek miyiz peki artık? Saçlarımızı son okşayışlarımız olmaz değil mi sevgilim?

Korkuyorum, gitmekten korkuyorum. Hem sen ne derdin, vedalar gitmeyi gerektirmez...

Seni çok seviyorum, bana bir şey olursa mektuplarım kalbine emanet.

Kalbini sev, içine sevgimi sakladım.

Seni çok seven;

-Kıvırcığın.

-

Ben ağlayayım mı size?

Bazı detaylar vardı, fark edenler çıkar mı acaba?

Sizi çook seven;

-es.

-gecenin yazarı.

adın hâlâ hafızamda saklı- yarı texting✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin