Biliyorum bölümlerin arası biraz fazla stokta bölümüm yok bu yüzden bekliyorsunuz. Bölümleri zar zor ağlayarak yazıyorum asıl bölümün geç gelme nedeni budur arkadaşlar (:
4. Bölüm (Yangın) İyi okumalar
Bölüm şarkısı;
Ayla Dikmen - ilk ve son aşkım sen olacaksın
Farkında olduğum gerçek ile beraber vücudum kaskatı kesilmişti. Kucağımda duran kediyi rahatsız etmeden Çantadan telefonumu çıkarttım. Bizim gruptan bir sürü mesaj gelmişti. Oraya girdim, beni şuan en iyi onlar anlardı.
Belinda: Arkadaşlar bu Ilgından ses seda yok haberi olan var mı?Aker: Oyun oynuyorum şu el bitsin yazacağım aklımda
Siz: ...
Lida: Ne oldu canım? Bir sorun mu var?
Siz: Daha olmadı, ama size bir şey soracağım bu seri katil dediğiniz kişinin önce ki kurbanları nasıl öldürdü bilginiz var mı?
Lida: Valla unuttum canım ama hepsi Kocaeli'nin insanı ama farklı şehirlerde yüzleri tanınmaz bir şekilde bulunmuş kıyafetlerinden tanınmış
Siz: Aker benim sende bir kitabım kalmıştı. Ben gelince onu verir misin tekrar okumak istiyorum.
Aker: Tamam canım kitabın adı neydi
Siz: Yedi mühür
Aker: Tm
"Abla hadi Akın abi daha fazla beklemesin" İlkere tepki vermeden kucağımda ki kedi ile arka kapıya uzandım. Kapıyı açıp Akın Savcı'nın arka tarafına oturdum. Eteğimi düzeltip kapıyı kapattım. İlker ön koltuğa oturup kemerini taktı.
"Ulan şu yollara bak ya koskoca İskenderun'da göt kadar sokak"
Gözlerimi büyülterek Akın Savcı'ya baktım. Kendisi de benim varlığımı son anda hatırlamış gibi aynadan bana baktı. "Kusura bakma bir an ortamı unutup ağzımı bozdum"
Tebessüm edip oturduğum koltukta biraz daha kaydım. Elimi Akın Savcının koltuğuna koyup çenemi elimin üzerine koydum.
"Otelde kalmak son kararınız mı? İsterseniz yer ayarlayabilirim" İlgimi çekmiyormuş gibi yaparak yola bakmaya devam ettim. "Akın abi hiç gerek yok yarını da idare edelim diğer gün gideceğiz zaten"
"Eğer bir sorun çıkarsa bana da ya da Esra'ya ulaşırsınız" parmaklarını sıkıp gevşettikten sonra radyo'ya uzandı. Arabayı dolduran müzik ile az da olsa iç sıkıntımdan arınmıştım. Müzik dinlemek kafamı dağıtmak benim için bir kaçıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Münhasır
ChickLitMünhasır bir kimse ya da bir şey için ayrılmış olan demek. Hissediyorum ki o da benim için ayrılmıştı her şey bir rüya gibi umarım bu rüya'dan hiç uyanmam